חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
גינקו - מעיין הנעורים והחיוניות





    קישורי טקסט (לפרטים)




תלמה מציגה מוצר חדש בשוק דגני הבוקר לילדים:   "שוגי בטעם תות בננה"
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תלמה דגני בוקר צבעי מאכל שוגי

נושא המאמר: תלמה מציגה מוצר חדש בשוק דגני הבוקר לילדים: "שוגי בטעם תות בננה"
מאת: יפה אפרתי תקשורת   שמור מאמר למועדפים

תלמה – הכוח להצליח!

תלמה מציגה מוצר חדש בשוק דגני הבוקר לילדים:

"שוגי בטעם תות בננה"
דגני בוקר צבעוניים לילדים- ללא צבעי מאכל!!!

ההשקה תלווה בקמפיין רחב היקף הכולל פרסום בטלוויזיה, פעילות אינטרנט, עיתונות, רדיו, ופעילות קד"מ בהשקעה כוללת של כ- 5 מיליון ש"ח

תלמה מקבוצת יוניליוור, המובילה את קטגורית הדגנים בישראל, מציגה חדשנות בתחום דגני הילדים – שוגי בטעם תות בננה – דגני ילדים בצבעים וצורות של תות ובננה, ללא צבעי מאכל. השקת המוצר תלווה בקמפיין רחב היקף באמצעות משרד הפרסום באומן, בר, ריבנאי בהשקעה כוללת של כ- 5 מיליון ₪.

דגני שוגי בטעם תות בננה מציעים לראשונה בשוק הדגנים לילדים – דגנים צבעוניים ללא שימוש בצבעי מאכל. המוצר החדש, אשר זכה לציונים טובים במבחני טעימה בקרב ילדים, עשוי דגנים תפוחים בשתי צורות וטעמים אהובים על ילדים: בננה – בצבע צהוב, וכדור דמוי תות– בצבע ורוד. הצבעים בדגנים מתקבלים בזכות טכנולוגיית ייצור המשלבת רכז טבעי אשר בבסיסו יש פירות וירקות.

רותי סלמון-גולדברג, מנהלת שיווק דגני תלמה: "ילדים אוהבים ומחפשים צבע, צורה וטעם במוצרי מזון. כמובילי תחום דגני הבוקר אנו רואים עצמנו מחוייבים לתת מענה לצרכים אלה, כמובן מבלי לפגוע בערכים התזונתיים של המוצרים. אנו גאים להציע לשוק מוצרי פרי פיתוח של החברה המציע לראשונה בשוק הדגנים בארץ, דגנים צבעוניים ללא צבעי מאכל. אנו בטוחים כי הדגנים החדשים יוסיפו לארוחות הבוקר של הילדים חוויה צבעונית מעוררת דמיון, ויהוו פתרון לכל אותן אמהות שמקפידות שלא להכניס הביתה מוצרים עם צבעי מאכל."

אורנה לוי, דיאטנית ראשית ביוניליוור ישראל: "בישראל של השנים האחרונות ישנה עלייה במודעות לסיכונים הנובעים מחלק מצבעי המאכל, ורוב הצרכנים מצהירים שחשוב להם כי מוצרי מזון לא יכילו צבעי מאכל מלאכותיים. כאשר מדובר במוצרים לילדים, ההתנגדות של הצרכן הישראלי לצבעי המאכל הללו אף גוברת. שוגי בטעם תות בננה פותח במטרה להוות פתרון להעשרת תזונת הילדים מבלי לפגוע בטעם האהוב ובחוויית האכילה, ובמטרה להקנות להם הרגלים לאורח חיים בריא כמבוגרים".

השקת שוגי בטעם תות בננה תלווה בקמפיין רחב היקף באמצעות משרד הפרסום באומן, בר, ריבנאי שיכלול טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט, רדיו וקד"מ.

דגני שוגי בטעם תות בננה מוצעים לצרכן במחיר של 19.99 ₪ - 21.99 ₪ לאריזה במשקל- 375 ₪. המוצר כשר פרווה ומוצע גם בכשרות בד"צ.

קטגורית הדגנים נאמדת ב- 600 מיליון ₪ . הקטגוריה מובלת על ידי מותג תלמה המחזיק בנתח שוק של כ- 58% (נילסן, כספי, 2009).
קטגורית דגני הילדים נאמדת ב275 מיליון ₪. בקטגוריה זו מחזיקה תלמה בנתח שוק של 61% עם המותגים האהובים שוגי וקוקומן.


אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של
החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, דאב, וזלין, אקס, בדין, סיף, פינוק ועוד.

במסגרת מגמת הויטליטי (חיוניות) של יוניליוור, שערכיה – בריאות, נוחות והנאה, פועלת יוניליוור כל העת לפיתוח מוצרים טובים יותר למען לקוחותיה, לשדרוג הערכים התזונתיים של מוצריה ולשמירה על מגוון, חדשנות ואיכות של כלל מותגיה.




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יפה אפרתי תקשורת שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]