חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הורדת שירים מיוטיוב





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: היפופלזיה אפלזיה חוסר הורמון הגדילה- היפותלמוס

נושא המאמר: מצב של חוסר הורמון הגדילה- יעקב עזרא
מאת: יעקב עזרא מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר – 0528567140   שמור מאמר למועדפים

מצב של חוסר הורמון הגדילה- יעקב עזרא חסר הורמון הגדילה יכול להיות מולד או נרכש. חסר הורמון הגדילה מולד בדרך כלל נקרא גם חסר אידיופטי ולרוב הוא תוצאה של ביעה ברמת היפותלמוס, כאשר ישנו פגם בהפרשת GHRH. שינויים בגן של הורמון הגדילה עצמו בדרך כלל נדיר ביותר. סיבות אחרות של חסר מולד הם כמובן פגמים בהתפתחות של יתרת המוח הקדמית כגון: אפלזיה או היפופלזיה. מסיבות הנרכשות של חסר הורמון הגדילה יכולים להיות גידולים של יתרת המוח הקדמית, גידולים של היפותלמוס, גידולים של מערכת עצבים מרכזית, כגון: גליומה ובנוסף כמובן סיבות טראומתיות של חבלת ראש או הקרנה לתוך המוח. סיבה נוספת: זיהומים כגון: דלקת קרום המוח. מצב של חסר הורמון הגדילה אצל מבוגרים איננו נחשב כביעה פתולוגית אך לאחרונה כמות האנשים עם חסר GH הולכת וגוברת. אומנם להורמון הגדילה השפעה ניכרת על חילוף החומרים בגיל הילדות, השפעותיו במבוגר עדיין לא ברורים. אך נראה שגם כאן יש לו השפעות חשובות ולכן חסר הורמון מביא לתסמינים שונים בגיל מבוגר ולמעשה מדברים על תסמונת של חסר הורמון הגדילה בגיל מבוגר. קומה נמוכה, מראה ילדותי, השמנת יתר, הם תכונות אופייניות למבוגרים עם חסר הורמון גדילה. בנוסף נצפו גם איטיות, חולשה בתפקוד השרירים, לביליות רגשית. כתוצאה מרמה אנרגתית נמוכה ומראה איטי ובלתי בשל. החולים בדרך כלל אינם מועסקים ואינם מסתדרים בחיים החברתיים. כל זה אפשר לתקן ע"י מתן הורמון הגדילה מוקדם ככל האפשר בגיל הילדות והמשיך עם הורמון הגדילה בגיל מבוגר. הורמון הגדילה משפר סיבולת למאמץ פיזי, מקטין את מסת השומן לעומת מסת השרירים ואפילו יכול לשפר תפקוד לבבי. מעבר לזה דווח על שיפור ניכר בהרגשת ה- WELL BEING של החולים וחברים של המטופלים מדווחים על ערנות מוגברת ושיפור בתפקוד חברתי. פרט לתופעות שתיארנו מצב של חסר הורמון הגדילה ישנם הפרעות בחילוף החומרים של הפחמימות, שומנים וחלבונים, כאשר ניתן לשנותם ע"י מתן הורמון גדילה. האם מתן הורמון הגדילה לאנשים מבוגרים טוב או רע ? אחת התופעות החשובות כמובן השפעת הורמון הגדילה על חילוף החומרים של הפחמימות, אך הנושא טרם נחקר בצורה מספקת ולכן עבודתנו תנסה לבדוק מספר אספקטים של השפעת הורמון הגדילה בגוף האדם לעומת רוב המחקרים VIVO IN . מעבר לכך השפעת טיפול ארוך טווח של הורמון הגדילה באנשים מבוגרים טרם נבדקה ע"י שימוש בטכניקת העמסת אינסולין בניטור קבוע של רמת הסוכר בנסיוב. יעקב עזרא הינו מרצה במכון מור (לאוסטאופורוזיס) ובבית הספר להסמכות מאמנים - באוניברסיטת ת"א (אימונים לפיתוח הגוף ותזונה). לפגישת יעוץ בקליניקה: 0528567140 www.HealthNFit.org www.DietMe.co.il www.2all.co.il/Web/Sites/diet-kobi

www.2all.co.il/web/sites/diet-kobi


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעקב עזרא מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר – 0528567140 שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]