חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מתי יש צורך בשירותי פורץ מנעולים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פרסום באינטרנט PAY PER CLICK מודעות PPC

נושא המאמר: מודעות PPC
מאת: ירון סטריקר   שמור מאמר למועדפים

מדיה זו לפרסום אתרים עסקיים - מאפשרת לנהל תקציב הנגרע ממנו סכום הנקבע מראש על ידי מפעיל האתר או מנוע החיפוש (גוגל, וואלה, מאקו, יוטיוב, וויינט וחבריהם) לפי פרמטרים של חשיפה (כמות האנשים שמחפשים, מיקום המודעה וגודלה). ככל שמקליקים יותר על המודעה שלך כך יורד סכום ההקלקה מן התקציב שהוקצה מראש. פרסום במודעות פי.פי.סי (PAY PER CLICK) הוא צורה מדידה ביותר שבאמצעותה אפשר לבדוק בדיוק כמה אנשים נכנסים לאתר העסק. דרך הלידים (יצירות הקשר) מן הגולשים שקיבלת, תוכל לנתח בדיוק כמה פניות ומכירות עשית דרך האתר ומה בדיוק התועלת המכירתית מן האתר ומן המודעות. מעבר לכך, יעילות הפילוח היא זו שעושה את שיטת פרסום הPPC לכל כך יעילה, ממוקדת ויותר מכל יוצאת דופן. במידה והקמפיין אינו עובד כמו שציפית עליך לבדוק כמה דברים כפי שציינתי בפוסט הזה. אין שום אמצעי מלבד מודעות PPC שבו תוכל לפרסם אך ורק לקהל היעד שאותו הצבת בתור בעל עסק או שייעדת לקמפיין הספציפי. באמצעות מודעות אלו תוכל לדייק בפרמטרים שנמדדו אך ורק בסקרים או בשיטות מדידה ייצוגיות עד כה. באינטרנט תוכל לייעד קמפיין מפולח בצורה אמיתית על פי משתני גיל, מין, סטטוס מערכת יחסים, נטיות מיניות, תחביבים, ספרים וסרטים אהובים, מופעים ותחומי עניין בתרבות שהגולש צורך ומחפש, ובין השאר, מילות חיפוש. כמו כן, יכולת השימוש במדיה היא רחבה ויש לה מגוון מאפיינים על פי גודל המודעה ומיקומה, כמובן שזה תלוי בתקציב העסק לקמפיין או למודעה הספציפית. יכולת ניהול תקציב מודעות PPC, היא אולטימטיבית ומאפשרת שינוי באופן מיידי. כמובן, שעליך כבעל עסק לבדוק היטב - לאן אתה מוביל את הגולשים. כמו שלא היית מפרסם שווארמה בתור מסעדת בשרים גורמה, כך עליך לכוון את קהל היעד האמיתי אליך. אחרי הכל מיתוג נכון הוא קריטי - ושימוש לא נכון במדיה זו עולה לך כסף. האתר שלך הוא נקודת מכירה לכל דבר. גם אם אינו מכירתי באופיו (כלומר מוכר מוצרים אונליין). במידה ונקודת מכירה זו לא תמשוך את עינו של הגולש באמצעות תמונות, טקסט ואטרקטיביות (במחיר, באיכות, בשירות או בבלעדיות מסויימת), אתה עלול להפסיד מכירה - בדיוק באותה צורה שבעל חנות יפסיד לקוח שנכנס ולהתעניין לאחר שנתקל בפרסומת ויצא מאוכזב מבלי שרכש דבר. יש להקפיד בכל שלבי הקידום והפרסום כי הם תואמים את המידע הניתן באתר, את טיב המוצרים, והשירות שניתן על ידי עובדי העסק (בצורה טלפונית, ובזמינות בפורום האתר או בצ'אט). לסיכום, חייבת להיות אחידות בין כל שלבי הקמפיין ובין מטרות העסק וקהל היעד שלו. במידה ואחידות זו אכן קיימת, אין סיבה שפרסום מפולח ויעיל כמו מודעות PPC לא יניב פניות ומכירות רבות יותר לעסק שלך.

www.ppc-idoran.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ירון סטריקר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]