חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
צימרים למסיבת רווקות - מסיבת רווקות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בניה קלה בניה מתועשת מבניה מודוארית מבנים

נושא המאמר: בניה קלה – פתרון מושלם
מאת: מודל הום   שמור מאמר למועדפים

מצוקת הדיור העגומה בישראל העלתה על נס את הצורך והשימוש בשירותי בניה קלה. בניה קלה או בשמה המקצועי, בניה טרומית מבוססת על ייצור מבנה הבית במפעל והובלתו למקום על ידי מינוף. בניה מתועשת זו יכולה להיות צימר, מחסן, מקלט, קראוון או הרחבה לבית. הובלת מבנים ניידים אלה נעשות על ידי חברות מקצועיות בלבד המוסמכות על ידי משרד השיכון לעסוק בסוג זה של בניה. בניה קלה - חיסכון כלכלי ניכר!
בניה מודולרית חוסכת בעלויות הבניה בגלל כמה סיבות עיקריות:
· בניית מבנים ניידים נעשית במפעל וחוסכת את עלויות הובלת חומרי הגלם ושעות העבודה בשטח.
· בניה קלה נעשית בזמן קצר, לעתים שבועיים בלבד, דבר החוסך כספים רבים.
· כל העבודה מתבצעת במקום אחד, תחת קורת גג אחת ובפיקוח מלא. חברות אשר מספקות מבנים ניידים דואגות לכל קבלני המשנה ולכל האישורים הדרושים.
בסיכומו של עניין, מבנה נייד למגורים חוסך לכם מאות אלפי שקלים ויכול להיות פתרון ביניים מצויין, או פתרון קבע, במידה והמבנה מתוחזק היטב.
עיצוב מבנים ניידים
טעות לחשוב כי מבנים מודולריםמגיעים בעיצוב אחיד ומשעמם. כיום ישנה אפשרות לעצב את פנים המבנה בהתאמה אישית, החל מהקירות ועד לפנלים מחרסינה, ג'אקוזי, מקלחונים, מטבח מעץ מלא וגג רעפים. את העיצוב מסכמים לפני שניגשים לבנייה. מבנים ניידים מגיעים בגדלים קבועים פחות או יותר אך המגוון הוא רחב ולכל צורך: הרחבה, תוספת בחצר או משרד נייד.
עוד יתרונות לרכישת מבנים מודולריים
מבנים טרומיים מבודדים טוב יותר מאשר מבני בטון רגילים. עובדה זו עוזרת לחסוך בחשמל ובאנרגיה. בניה מתועשת נעשית בכל מזג אוויר ובטווח של תשעים יום מרגע ההחלטה על רכישת מבנה נייד.
בניה מתועשת הולכת ומשתכללת עם השנים וכיום ניתן להוסיף קומה שניה לכל מבנה נייד, בתנאי שעושים את ההכנה המתאימה עוד בשלב הקומה הראשונה.
מבנים ניידים – כדאי לדעת!
באם החלטתם על רכישת מבנה נייד כדאי שתדעו כמה דברים חשובים:
· הבנק אינו מעניק משכנה לרכישת מבנים מודולריים אך מעניק הלוואה מיוחדת בתנאים טובים.
· יש לבדוק עם הרשויות המקומיות את ההיתרים הדרושים להקמת מבנה נייד בשטח מסויים.
· מבנים ניידים יושבים על כלונסאות בטון הנעשות באופן נפרד, לכן בררו את עלות הכנת הקרקע לפני רכישת מבנה נייד.
· הצעת מחיר לרכישת מבנים ניידים כוללת את הכנת הקרקע, עלות ההובלה, זמן הייצור ותוספות מיוחדות כמו עיצובים מיוחדים. בנוסף, כדאי לברר על עלות אחזקת בניה קלה על ידי מומחים לדבר.
זהו. בניה מתועשת היא בהחלט נושא אותו אתם רוצים לבדוק. בניה קלה למגורים יכולה לספק לכם פתרון חלומות, בעלות נמוכה ובאיכות גבוהה. בין אם זה קראוון, תוספת או משרד נייד, כמה טוב לדעת שניתן לקחת אותו איתך לכל מקום.

www.modelhome.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מודל הום שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]