חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עובד, לא עובד





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: לימוד קלידים לימוד פסנתר

נושא המאמר: ההבדל בין פסנתר לקלידים
מאת: חן כהן   שמור מאמר למועדפים

עולם הפסנתרים מתחלק לשני חלקים עיקריים

פסנתרי כנף

פסנתרי הכנף הם הפסנתרים הגדולים בעלי הכנף נפתחת ותיבת תהודה ענקית.הצלילים שהם מפיקים נחשבים למיוחדים יותר (פשוט מדהימים).החיסרון של פסנתרי הכנף הוא שהם גדולים ומאסיביים ויקרים מאוד. הובלה של פסנתר

כנף היא יקרה ומורכבת ואף האחסון שלהם דורש הרבה מקום פנוי. זהו בהחלט לא כלי למתחילים.

פסנתר

הפסנתרים הרגילים הם הפסנתרים אותם אנו מכירים הזולים והקטנים יותר (יחסית) זהו עדיין כלי אקוסטי ולכן הצלילים שלו הם עדיין נחשבים לטובים יותר מן הכלי החשמלי (כמובן שתלוי באיזה פסנתר מדובר ומה מצב התחזוקה שלו).

בפסנתר יהיו בדרך כלל בין שבע וחצי לשתים עשרה וחצי אוקטבות תלוי בגודלו.לפסנתר יש שניים או שלושה דוושות (תלוי בדגם). כאשר אחד מהם הוא הסוסטיין (דוושה המחזיקה את הצליל עד לשחרורה)

סיפור מעניין על התפתחות בתחום הפסנתר בשנים האחרונות

אחד האנשים המיוחדים שיצא לי להכיר סיפר לי פעם שלפני שנים היו סטודנטים שעבדו למחייתם כנגני פסנתר במועדונים ובמסעדות. אך מכיוון שלא תמיד היו הסטודנטים פנויים לנגן המציאו את השילוב בין כונן דיסקטים לבין הפסנתר וכך יכול היה הסטודנט להקליט את המוסיקה על כונן הדיסקטים והפסנתר היה מנגן מעצמו.אינני יודע אם הסיפור הוא אמיתי אך מה שכן פיתוח זה הוא מעניין מאוד מכיוון שזהו שילוב בין כלי אקוסטי לתוכנת מחשב (זה כמו להמציא גיטרה אקוסטית שתפרוט על עצמה לבד לפי פקודת מחשב) הפסנתר צריך ”להזיז את הקלידים“ לפי פקודת הדיסקט על מנת לנגן וכך מתקבל פסנתר המנגן מעצמו .

אורגן

אורגן הוא כלי נגינה גדול ומאסיבי עם מספר דוושות לבאסים. הוא נקרא גם בשם עוגב לחלק מן האורגנים יש ”קומות“ בדרך כלל שניים ולפעמים אפילו שלושה. האורגן מלך בכנסיות בכל העולם בשל צלילי הבס המיוחדים שלו הרבה נגני ג‘ז ובלוז העדיפו צליל זה על פני הפסנתר. כיום הוא הולך ונעלם. הצלילים משתמרים כמובן במקלדות הדיגיטליות אך צורת הנגינה על אורגן הצורה שבה מנגנים בס עם פדל ברגליים הולכת ונעלמת.

קלידים או מקלדת או סינתיסייזר או בשמם העממי אורגנית

כל השמות הללו מתארים כלי חשמלי הפועל בצורת מחשב. יש בתוכו מבחר צלילים (ובדרך כלל גם מקצבים) שניתן לנגן באמצעותם. חוץ מהצלילים הסטנדרטיים (פסנתר, עוגב וכו‘) ניתן למצוא הרבה צלילים מיוחדים ואוריינטליים. כמובן שאיכות הצליל תלויה באיכות המקלדת וההגברה בה הוא נשמע. ישנם כל מיני סוגים של מקלדות במספר שונה של אוקטבות וצלילים. (אוריינטלי/מזרחי, דאנס מועדונים וכו‘)

במשך הזמן התווספו כל מיני פיצ‘רים לאורגנית וכך אפשר למצוא כיום באורגנית הסטנדרטית: פיצ‘- כפתור המותח את הצליל (שימושי כאשר מנגנים צלילים אלקטרוניים או גיטרות).כונן דיסקטים/דיסקים/usb- להוספת צלילים ומקצבים ולביצוע הקלטות.הקלטה בערוצים- יכולת להקליט בנפרד כמה ערוצים במקביל.ועוד.


יש הבדל משמעותי בין צלילי האורגנית כאשר הצליל הוא מידי (MIDI -קובץ מחשב המתורגם לצליל על ידי המקלדת) או סימפול (צליל מסומפל הינו דגימה מסוימת של צליל או של כלי נגינה – ממש הקלטה)

piano-il.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חן כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]