חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
רופא או מוהל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי אימון עסקי מאמן אישי coaching

נושא המאמר: 5 סיבות שיעשו את היום הזה (וכל אחד מהימים הבאים אחריו) ליום המדהים ביותר בחייכם
מאת: רז אוחנה   שמור מאמר למועדפים

באחד הבקרים האחרונים שמעתי דבר שזעזע אותי עד מאוד. באחת מתכניות הבוקר, באחד הערוצים המסחריים, פתחו שני מנחי התכנית בהקראת 5 סיבות שיעשו את היום הזה יום טוב עבורנו הצופים. עוד הסתבר לי, כי זוהי פינה קבועה באותה תכנית.
"אוקי, אז מה כל כך מזעזע בזה?" אתם וודאי שואלים.
כמובן שמייד אענה על כך, אך ראשית, אני חייב לציין כי אין לי כל טענות למנחי התכנית, מפיקיה ואף לא לבעלי הערוץ. אני מעלה את העניין מכיוון שלדעתי הוא נובע מחוסר מודעות מוחלט (לפחות כך אני מקווה) להשלכותיו ומכיוון שאני מוצא אותו חשוב לאין ערוך בכל הנוגע להתפתחות אישית שלי, שלך ושל כל אחד ואחת מאיתנו.
אז מה זעזע אותי?
הדבר שזעזע אותי הייתה העובדה כי מנחי התכנית מציינים בעבורנו בפינה יומית זו, 5 דברים ואירועים חיצוניים שקורים או שיקרו היום בארץ או בעולם ואני אמור בתור הצופה "לשאוב" מהם את שמחת היום שלי. כלומר, פינה זו בתכנית ממש נותנת תוקף למה שקורה לנו בחיינו, כאשר אנו תולים את האושר שלנו, את השמחה שלנו, את השלווה שלנו ואת הסיפוק שלנו במשהו או במישהו אחר. אנו נותנים תוקף למרוץ המטורף שלנו אחר האושר באמצעות התניה עם עולמנו החיצוני. "אם וכש-דבר יקרה" אומר האדם, "או אז, אני אהיה המאושר באדם!!!"
דברים קורים בארץ ובעולם כל הזמן. חלקם טובים ומשמחים וחלקם קשים ועצובים. אנחנו כואבים ושמחים עם הסובב אותנו, אך האם באמת רק מה שקורה שם בחוץ מנהל את חייכנו?
אז זהו – שלא, לא, לא ולא!!! (וסליחה על הצעקות...)
את הדבר הבסיסי הזה שאני מדבר עליו יכול להבין רק אותו אדם שיודע שהוא ורק הוא היוצר של חייו. כאשר אדם יודע זאת, הוא מבין שאת מה שהוא כבר באמת צריך – יש לו.
לכן, הרשו לי לתת לכם את 5 הסיבות שלי שיעשו בעבורכם את היום הזה (ואת כל אחד מהימים הבאים אחריו) ליום המדהים ביותר בחייכם (והפנייה היא אישית לכל אחד ואחת מכם):
1. אתה חי! – את זה לא תשמע בכותרות תכניות הבוקר, לא בחדשות וגם לא תקרא בשום עיתון. אתה חי! וכל עוד בורכת במתנת הנשימה, אין דבר יותר נפלא מזה בעולם כולו. כשהגעת לעולם, כל מה שעניין את הוריך זה האם אתה נושם. לא חשוב צבע עינייך ולא חשוב מראך. עם הגיעו של אדם לערש דווי, כל מה שחשוב לאוהביו וקרוביו זה האם הוא נושם. לא חשוב כרגע דבר מעבר לכך. ובין שתי נקודות – אתה חי ונושם. הבט על חייך כפי שלא עשית מעולם, זה פשוט נפלא!!!
2. אתה יכול לבחור – כנס, שב על הכסא והתרווח. ברוך הבא למסעדה העשירה והמפנקת ביותר בעולם. מסעדת החיים. קח את התפריט, תראה כמה מנות ראשונות, כמה עיקריות והקינוחים... רק בחר. החיים מציעים לך תפריט אינסופי של טעמים, התנסויות, חוויות, יצירות. אתה הסועד, בחר ואכול. לא טעים? כאן תמיד ניתן להחליף, אין וויכוחים. למה להמשיך ולאכול את האוכל שלא טעים לך? עשה היום את הבחירות שלך. לא טעים? בקש להחליף. זה נפלא!!!
3. אתה יכול לחלום – "חלומות הם טיפשיים רק עבור אלו שלא חולמים" – מהו החלום הכי גדול שלך? מהי השאיפה והכמיהה הכי סודית שלך? מותר לך לחלום, מותר לך לראות את עצמך במקומות בהם אתה רוצה להיות. תן תוקף לחלום שלך. כתוב אותו בגדול, חייה את החלום שלך עכשיו! אם צריך, תתחיל לעבוד קשה בשבילו, עכשיו! אני יכול להבטיח לך דבר אחד: אם יש לך חלום, יש לך חיים.
4. אתה יכול לשמוח – שמחה היא מטרת החיים. בתוך תוכך היא רוקדת, השמחה האינסופית של החיים. זו שמצויה בכל אחד ואחת מאיתנו ומחכה שתגלה אותה. אתה לא צריך לחפש אותה בחוץ, היא כבר כאן, היא איתך מהיום שנולדת. שב עם עצמך 10 דקות ביום. לבד. שב בנוח ועצום את עיניך. הקשב לנשימות שלך, תן לאותה שמחה להציף אותך. 10 דקות ביום, כל יום – זה עובד!
5. אתה יכול לאהוב – אהבה, כמו השמחה, מניעה את עולמנו. התחל באהבה שלך עם עצמך. קבל את עצמך כמי שאתה כי אתה מיוחד כאין כמותך! זכור: לעולם אל תיתן לדעתו של אדם אחר עליך להפוך למציאות שלך. אהוב את עצמך ללא תנאים ורק כך תוכל לאהוב את האחר.

אז, שיהיו לכם חיים נפלאים!!!

באהבה ענקית!!!

רז אוחנה – מאמן אישי ועסקי
אימון אישי | אימון עסקי | נמלה

www.nemalacoach.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רז אוחנה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]