חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
Affiliate Top Affiliates Program Sites





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: צוברי גז. טכנאי גז ירושלים יונקרס דליפות מאמרים

נושא המאמר: פצצת אטום קטנה בכל שכונה
מאת: דוד רביבו   שמור מאמר למועדפים

לא רק לי יש פצצת אטום תתפלא גם לך יש

לא רק לי יש פצצת אטום תתפלא גם לך יש. על פי חוק תכנון ובניה צוברי הגז המוטמנים בכל רחבי המדינה מחויבים בהיתר בניה מהעירייה ומבין כל הרשויות העירייה אחראית על בטיחות התושבים משמע הכוח הוא בידיה של העירייה שלא עושה -לא כלום בכדי לפקח ולמנוע סכנת נפשות לתושבי עירה. חברות הגז מטמינות צוברי גז ללא היתירים עשרות שנים יש מי שיודע מה מצבם האים הם החלידו האים הם דולפים מתחת לקרקע.

בואו נעצור לרגע יש לי שאלה לקורא האם אדוני או גברתי ראו פעם איזה כמות של תקנים? ספרים, חוברות, חוקים צווים או תקנות? ואזהרות יש? ניראה לכם שיש מישהו במדינה שמבין באמת בגז? אתן לכם דוגמא קטנה באחד מהשיעורים הראשונים של טכנאי גז רמה 1 הוסבר לנו על חשיבות צנרת ועל חישובי אביזרי צנרת להתנגדות ביחס למטר אורך של צינור והוסבר לנו השפעת קוטר ואורך צינור הגז על נפח ההזרמה .... חלק מכתבה שפורסמה בעיתונות. צינורות הגז שהונחו בין ישראל למצרים ובדרום הארץ התגלו כצרים מידי ולא יוכלו לעמוד בנפח ההזרמה הדרוש. נזק של חצי מיליארד דולר מהכיס שלנו .[מזל שהדולר ירד] אז אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו אזובי הקיר.

אתם יודעים מהו המרחק המינימאלי של צובר הגז מבנייני מגורים? הרשו לי להסביר, צובר תת קרקעי [500גלון] 850 קילוגרם מרחק של 3 מטר מבנייני מגורים ומשפת המדרכה הקרובה צובר [1000 גלון] 1700 קילוגרם מרחק 3.60 אז בואו נבין אם הצובר עומד בתקן ונימצא במרחקים אלה ויותר אז לפי חישובי הסכנה שטמונה בו הוא קרוב מידי אם לא לבניין שלנו אז לבניין ליד או לגן משחקים או למדרכה הקרובה ... משרד התשתיות כותב באתר שלו.

בעקומת החומרים המסוכנים, מצוי הגז בחלק העליון. הדבר נובע לא רק מכוח ההרס העז הטמון בו, אלא מהצטברות גורמים נוספים ובהם היותו מאוחסן בכמויות משמעותיות בתוך בניינים או בסביבתם, היותו מובל בצנרת פנימה אל הבניינים והיות מתקני הצריכה הסופיים של מערכת הגז ("מתקני הקצה"), מוצבים בתוככי דירות מגורים ומבנים ליעודים אחרים. לכל אלו צריך להוסיף את כוח ההתפשטות של הגז, החודר לכל פינות החלל העומד לרשותו.

סיכון אחר הטמון בגז, נובע מכך שבעירה לא תקינה שלו, יכולה להפיק גז רעיל והוא ה- CO (בעירה תקינה מפיקה את הגז 2 CO). גז רעיל זה היכול לגרום אף למוות, מופק ממתקני גז בלתי תקינים וגרם בעבר ללא מעט פגיעות בנפש.

פ"מ ידוע כחומר מחניק, דליק ונפיץ המסוגל לגרום לנזקים חמורים לסביבה ואף לאסון המוני. ענף הגז מורכב ממערכת ענפה ובעלת פריסה ארצית רחבה. הוא כולל מערך ייצור, אחסון, מילוי, שינוע, חלוקת גפ"מ לצרכנים, ומופעל באמצעות חברות הגז. לכן, הטיפול בגפ"מ מחייב שמירה על נהלי בטיחות קפדניים בכל רמות העיסוק כיוון שגפ"מ הוא כידוע, חומר דליק ונפיץ.

הפעולות המסוכנות ביותר כרוכות בשינוע של גפ"מ, כמו הובלה במיכליות כביש והעברה בעת מילוי או פריקה. הגורמים העיקריים להתפתחות אירועים מסוכנים קשורים בשחרור בלתי מבוקר של גפ"מ לאוויר ובדליפות של גז, כולל בדירות צרכנים, דליקות ופיצוצים עד לכדי קריסת בנינים. בארץ מתרחשים מידי שנה מאות אירועי גז הכוללים בחלקם נזק רב לאדם ולרכוש.

אולם פוטנציאל הפגיעה הוא גדול הרבה יותר. בארץ ובעולם התרחשו תאונות בעלות תוצאות הרות אסון ולהרס ברדיוס של מאות מטרים, כדוגמת התאונה הקשה שהתרחשה בשנת 1985 בעיר מקסיקו סיטי – התפוצצות רבת עוצמה במאגרי גז בישול גרמה למותם של 600 איש עם יותר מ- 2000 נפגעים. הגז הפחמימני המעובה (גפ"מ), בעצם ייעודו, טמונה התכונה המאפיינת אותו, והיא תכונת ההתלקחות. תכונה זו שבעטיה אנו נדרשים לגז, משרתת אותנו כראוי כל עוד היא נמצאת בשליטה. מיותר לציין איזו עוצמת הרס טמונה בה כשהיא יוצאת משליטה. די שנאמר שעוצמת פיצוצו של קילוגרם גפ"מ שקולה לפיצוץ 2.5 ק"ג נפץ T.N.T ! בחשבון קצר לפי נתונים של משרדי הממשלה של מדינה שאנו תושבים בה צוברים שנימצאים בינינו 1700 קילוגרם גז כפול 2 וחצי קילוגרם T.N.T שווה 4250 קילוגרם T.N.T

רואים שלא רק לי יש פצצת אטום.
דוד רביבו – טכנאי גז מוסמך
אם יש שאלות אשמח לשמוע מכם במייל: [email protected]

www.gastech.info


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דוד רביבו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]