חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מידע עסקי חיוני לעסקים - מידע עסקי - מידע עסקי באינטרנט - מאגרי מידע באינטרנט - מאגרי מידע





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: רעיונות למתנות רעיונות למתנות

נושא המאמר: רעיונות למתנות
מאת: מרטין   שמור מאמר למועדפים

רעיונות למתנות לנשים:
אם יש דבר שהוא קשה מנשוא, זה לקנות מתנות לנשים. כל פעם שמגיע אירוע או תאריך שבו צריך לקנות מתנה לאישה, חברה או ידידה כל הגברים מתחילים לשקשק כמו עלה ברוח, איך לעזאזל בוחרים לה מתנה? מאיפה משיגים רעיונות למתנות לנשים? מה קונים לנשים? אולי לתת להן כסף מזומן? אולי, תלוי למי. יש המון סטיגמות ואמירות כלליות לא מדויקות בכל הקשור לקניית מתנות לנשים, הנקודה היא שרוב הגברים לא יודעים את המוסכמות הכלליות בתחום הרעיונות למתנות לנשים. זה כמו לצאת למלחמה ללא תחמושת, אתה מוכן להיטבח ורק מחכה לראות מהיכן זה יגיע.
אז כדי שלקרב הבא לא תצאו ללא תחמושת, הכנתי רשימה של מתנות נפוצות, כולל הסבר ולמי הן מתאימות, הרי כל אישה היא כמו יהלום- מיוחדת.
1. רעיונות למתנות מעשיות- מתנות מעשיות, זה מסוכן, צריך התאמה מושלמת לסוג הבחורה שקונים לה את המתנה, רק בחורות מבינות שהחבר או הבעל אין לו מושג בנשים, הן קהל היעד לרעיונות למתנות מעשיות. כדי להבהיר את העניין עוד יותר: אם אשתך לא סומכת עליך שתקנה שום דבר בבית, אתה הבן אדם המתאים, תקנה לה שובר זיכוי או אפילו כסף מזומן. צריך להיות זהיר מאוד עם הרעיונות למתנות מעשיות, זה עלול להיות מסוכן.
2. רעיונות למתנות בתחום התכשיטים- תכשיטים זה רעיון מעולה בתור מתנה, אבל צריך לחשוב על נושא המחיר, לא קונים תכשיטים זולים. זהו כלל ייהרג בל יעבור, לעולם לא קונים תכשיטים זולים, זה יחזור אליך כמו בומרנג. אם הולכים על תכשיטים, אז בתקציב של לפחות 200 שקלים. פחות מזה, המתנה מתחילה להיראות מעליבה וזולה, לא היינו רוצים להגיע למצב הזה.
3. חבילות ספא וחופשות- כל מה שקשור לפנאי ובילויים, אלה בדרך כלל רעיונות למתנות מדהימות. רק כמה כללי אצבע להקפיד עליהם: עדיף מאוד לקנות הזמנה לספא, לזוג ולא לאדם בודד, אם אין ממש ברירה, אז לאדם בודד, אבל ממש מומלץ להימנע מזה, כמו מאש. ברמת העיקרון דברים הקשורים לפנאי ובילויים מומלצים מאוד, אבל חלילה לא לבד. זה יכול להיגמר רע.
4. רעיונות למתנות- בגדים: בגדים זה נושא נורא רגיש אצל נשים, גם פה נדרשת זהירות רבה, דבר ראשון, אם אתם לא בטוחים במידה, תלכו על מידה קטנה יותר ולא גדולה יותר, שחלילה וחס לא תעבירו את המסר שחשבתם שהיא שמנה, זה ייהרג ובל יעבור. כעיקרון אל תקנו בגדים במתנה אם אתם לא בטוחים במאה אחוז שהיא תמות על זה וגם אם אתם במאה אחוז בטוחים שהיא תמות על זה, עדיין תביאו שובר החלפה.

www.shoppingrus.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מרטין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]