חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עיזבון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בני קרת יועץ אסטרטגי לשיווק נדלן פרסום אזימוט באומן בר ריבנאי

נושא המאמר: פריחת הנדל"ן בעיר נס ציונה
מאת: בני קרת, מנכל פרסום אזימוט ויועץ אסטרטגי לשיוור נדלן   שמור מאמר למועדפים


19.04.2010

התפתחות הנדל"ן בשפלה כהקבלה לפריחת הנדל"ן באזור דרום השרון

בני קרת מנכ"ל פרסום אזימוט ויועץ אסטרטגי לשיווק נדל"ן "לא פעם משווים בין נס ציונה לבין העיר רעננה ומכנים את העיר בשם "פנינת השפלה" כמקבילה לרעננה המכונה פנינת השרון. הדמיון הרב בין הערים נובע מאופי התפתחות שוק הנדל"ן בעיר. בשני המקרים הצליחו ערים אלו לשמור לאורך זמן על צביון כפרי ושקט, גם אם בפועל העיר התפתחה וגדל מספר תושביה. בנוסף, הן בנס ציונה והן במקבילתה רעננה, מקפידים הקפדה יתרה על שני נושאי דגל:
האחד- חזות העיר.
והשני חינוך ברמה גבוהה ביותר.
אלה, מבטיחים רמות מחירי נדל"ן גבוהים ומסבירים את העלייה המתמדת בביקושים הן מצד פרטים בחיפוש אחר קרקע או יח"ד והן מצד יזמים המעוניינים להקים בעיר פרויקטים. בפועל, המחירים בנס ציונה רשמו עלייה של כ- 30% בשנתיים האחרונות, והיא מתקרבת בצעדי ענק למחירי הנדל"ן ברעננה, ואף כמעט והשוותה אותם אליה. כך לדוגמא, מחיר דירה 5 חדרים בנס ציונה עומד על כ- 1.730 מיליון ₪, מחיר דירת 6 חדרים עומד על כ- 1.980 מיליון ₪ ופנטהאוזים ניתן להשיג בכ- 3 מיליון ₪.

על רמות מחירים גבוהות ויציבות אחראית גם העובדה כי בנס ציונה אין כיום דירות פנויות לשיווק ואכלוס אלא רק כאלה שבבניה. תנופתה הנדל"נית של נס ציונה ועליית המחירים מביאה את צעירי העיר לחפש אלטרנטיבות דיור מחוצה לה והערים או היישובים הסובבים אותה כגון: רחובות- מערב, באר יעקב, תלמי מנשה או נצר סירני מהווים פתרון לבעיית דיור בר השגה לצעירי העיר. גם כאן יש דמיון רב לאזור השרון שם צעירי רעננה מצאו בנתניה ובייחוד במזרח העיר, פתרונות מגורים חלופיים. מחירי הישובים המקיפים את נס ציונה ומהווים פתרון בר השגה לצעירי האזור- דירת 4 חדרים במערב רחובות החל מ- 1.050 מיליון ₪ ו- 5 חדרים החל מ- 1.200 מיליון ₪,
בנצר סירני דירות 4 חדרים החל מ- 1.400 מיליון ₪ ו- 5 חדרים החל מ- 1.800 מיליון ₪ ,
תלמי מנשה ובאר יעקב דירות 4 חדרים כמיליון ₪ ו- 5 חדרים כ- 1.200 מליון ₪.
אם נמשיך בהקבלת בין ערי השפלה לערי השרון לפי התחלות הבנייה ואופי הערים, הרי שניתן לומר כי באר יעקוב ותלמי מנשה מקבילות לעיר נתניה מזרח- באזור של שכונת קריית השרון החדשה, ואילו העיר רחובות מקבילה לכפר סבא. כמובן שנס ציונה "כפנינת השפלה" מהווה גרעין אטרקטיבי בלב האזור.
אזור השפלה איננו נתפס כמרוחק כפי שהיה נתפס בעבר מבחינת דרכי הגישה התחבורתיים מהאזור למרכז ולתל אביב. פיתוח דרכי גישה כגון: כביש 431 המחבר בין ראשון לציון וירושלים הבירה ובצידו השני מתחבר לכביש 20 (נתיבי איילון) לתל אביב, מעודד אנשים שלא במקור או "בשורשיהם" מאזור השפלה לחפש מגורים באזור, במחירים נוחים יותר מאשר מה שיימצאו בגוש דן.

לסיום מציין קרת, ניתן לאמור שמכלול הגורמים ביניהם, רמת האוכלוסייה הגבוהה, השיפור בנגישות תחבורתית, הפיתוח העירוני, החינוך והדגש על רווחת התושבים הם הסיבות העיקריות לכך שנס ציונה תשמור על רמת המחירים השוררת.
את העתיד לא ניתן לחזות , אך הצפי הוא להמשך עליית המחירים בעיר בשנים הקרובות וזאת בין היתר בשל עודפי ביקוש על היצע."








מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י בני קרת, מנכל פרסום אזימוט ויועץ אסטרטגי לשיוור נדלן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]