חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ענישת עבריין מס





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: צילומי אויר צילוום מרחוק חבילות שי ספר מתנה

נושא המאמר: התפתחות הצילום האוירי
מאת: רועי בן עמי   שמור מאמר למועדפים

תחום הצילום האווירי הגיעה לשיאים חדשים במהלך השנים האחרונות, לתקוע מצלמות באמצע האויר ולקחת תמונות אויריות מדהימות של מקומות בזוית צילום מדהימה, זה בהחלט לא דבר של מה בכך. התחום בהחלט שינה את מגמת היזמות בנדל"ן ומגורים.

פיתוח
תצלום אוירי שווה הכל, לא משנה מה אתה מנסה לשווק או למכור, כשרואים את זה מהאויר הוא מקבל פרספקטיבה שונה לגמרי. יזמי נדל"ן וסוכנים יכולים לתת ללקוחות פוטנציאליים תצוגה אמיתית של הנכס באמצעות תכונות הצילום האווירי. עם נעשה כמו שצריך, מגלים כל פינה חבויה. פיתוח קרקעי עם טכנולוגיות חדישות ופיתוח פרויקטים אמנותיים עכשיו משתמשים בצילוי אויר על מנת לתאר בצורה מושלמת את הפרויקטים. עם כל הצילומים, יזמים למיניהם יכולים לתת למשקיעים משהו יותר מוחשי לאיך הפרוייקט נראה בכל שלבי הבנייה, דבר שמביא בסופו משקיעים רבים, תושבים וקונים פוטנציאלים של הדירות.

גישה
אזורים נידחים שקשה להגיע אליהם הם לפעמים המראות המדהימים ביותר ללכוד. שטחים פרועים ושטחי קרקע קשים יכולים להיתפס מהאוויר עם המצלמות הדיגיטליות הפשוטות ביותר, כדבר מרהיב, שברירי, עדין ויפהפיה. בשביל איים וכל מני מקומות עם בעיית גישה, הרבה משתמשים בצילום ממסוקים בתור תחליף במקום להשכיר איזה כלי שיט קטן או נסיעת ג'יפים בג'ונגל. חוץ מזה זה נותן לקונה ולחברות הקונות צורה אחרת להתבונן על רכושם.

צילום מרחוק
הימים שהיו שולחים צלמים מסכנים לגגות גבוהים של בתים ואפילו גורדי שחקים, על מנת לתפוס תמונה מושלמת לסרט או אפילו כתבה, נגמרו. הטכנולוגייה החדשה של הצילום אויר באמת לקחה את התמונות מהסוג הזה לגבהים חדשים, עם טכנולוגיות הצילום שלט רחוק אפשר פשוט לזרוק את הסיכון לפח בכל מה שקשור למציאת הזוית צילום המושלמת. צילום אווירי עם מצלמות בשלט רחוק בטכנולוגית RC (remote camera) משמש כעת במקום. המצלמות האלו יכולות לטוס דרך אזורים צרים, בצורה טבעית או מעשה ידי אדם. צילום מקרוב גם אפשרי עם טכנולוגיית RC, ומשמש גם כשצילום בעזרת מסוק הינו מסוכן מדי, כגון בסמיכות למבנים או חוטים.

בהתאם למתכנן האוירי, המצלמות הנשלטות מרחוק עשויות לשקול כ -10 ק"ג, fזה דבר נותן למצלמה לטוס במגוון רחב של מודלים, מודלים זולים בהרבה ממטוסים ומסוקים, שזה בהחלט משמעותי להפקות עם תקציב בעייתי.

מתנות וחבילות שי
אחד השימושים הרווחיים יותר של הצילום האוירי בארץ הוא בשוק המתנות וחבילות השי. כל מני חבילות מתנה, אריזות שי למיניהם ומתנות קטנות בסגנון הזה שמבוססות על תמונות אויריות של ארץ ישראל, משומשות במיוחד למטרת הפולו-אפ של לקוחות מחו"ל.. עסקים מישראל אשר רוצים להעניק מתנה ללקוח מחו"ל, מנצלים את המתנות בשביל להוכיח ללקוח או למשקיע את הרצינות שלהם ובאותו זמן, את יופייה של ארצנו.

www.skypics.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רועי בן עמי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]