חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
צו הרחקה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מיטה מיטות חדר שינה חדרי שינה

נושא המאמר: איך בוחרים מזרון מתאים?
מאת: AEF - אתר הרהיטים הגדול בישראל   שמור מאמר למועדפים

מהם הקריטריונים לבחירת מזרון ?
הקריטריונים לבחירת מזרון רבים ומגוונים, אך יש מספר נושאים עליהם חשוב מאוד להקפיד:
• איכות המזרון: כיוון שמגוון המזרונים הקיימים רחב, חשוב להפריד בין מזרונים איכותיים ואורטופדיים לבין מזרונים שאינם אורטופדיים, שלא יעניקו לכם חווית שינה טובה ועשויים אף לגרום לנזק. על כן, ישנם מספר נושאים אותם ניתן לבדוק בעת הקניה אשר יבטיחו כי מדובר במזרון איכותי:

o קפיצים מבודדים - קפיצים מבודדים הם קפיצים המסודרים בתוך המזרון בכיסים נפרדים זה מזה, וללא קשר או קשירה בינהם. סידור זה מאפשר לשני בני הזוג להתנועע ולהתהפך מבלי שבן הזוג השני ירגיש זאת. היות שאדם מתהפך בעת השינה כ- 50 פעם בממוצע בכל לילה, ברור כי מזרון שיבודד את תנועותיהם של השוכבים עליו יעניק להם שינה רגועה ומוצלחת.
o שכבת Pillow Top – שכבה זו היא שכבת ריפוד רכה ונעימה הנמצאת בחלקו העליון של המזרון. שכבה זו נועדה להקנות נוחות ותמיכה נוספת לגוף בעת השכיבה. מומלץ לחפש מזרונים בעלי שכבת Pillow Top איכותית ועבה (כ- 10 ס"מ) העשוייה, למשל, מלטקס על מנת להגביר את יעילותה ונעימותה בעת השכיבה.
o ספוג איכותי – מזרון איכותי חייב להכיל ספוג איכותי שיספוג את תנוחת הגוף וידאג לשמור על בריאותכם בעת השינה. איכותו של הספוג נמדדת ביכולתו להתגמש ולהתכווץ בהתאם לתנועות גופכם, ולחזור לאחר מכן לצורתו המקורית ללא שקיעות.

• גודל המזרון: זהו הקריטריון הבסיסי ביותר – גודל המזרון צריך להתאים לגודל האדם הישן עליו. בדקו, אם כן, כי המזרון אותו אתם רוכשים, מתאים לגובה שלכם ולצורת גופכם, כמו גם לגודל מיטה והחדר.

• עמידות: קנית מזרון אינה דבר של מה בכך, ומזרון טוב צפוי לשמש אתכם לפחות כ- 8 שנים. על כן, חשוב לבדוק את עמידותו של המזרון. כיצד עושים זאת?

o בדקו מהי תוחלת החיים הצפויה למזרון על פי המוכר.

o בדקו את החומרים מהם עשוי המזרון – האם המזרון מורכב מחומרים עמידים? דרשו מהמוכר לדעת מהו סוג הקפיצים, באיזה ספוג מדובר, ומהו הבד ממנו עשוי הכיסוי. זכרו, כי מזרון העשוי חומרים שאינם עמידים יושפע מאוד ממשקלו של האדם הישן ויתבלה מהר יותר. זהו מצב שאינו רצוי ואשר כדאי להימנע ממנו.
o בדקו את תקופת האחריות של המזרון. חברה המוכרת מזרונים ומציעה אחריות לתקופת זמן קצרה, משדרת, כי אינה בטוחה בנוגע לעמידות המזרון ואיכותו. תקופת האחריות יכולה לשמש כמדד לטיב המוצר בעיני המוכר.

• בדיקת המוצר: את קניית המזרון ניתן לבצע באינטרנט, אך אין תחליף לבדיקת המזרון בחנות. לאחר שמצאתם מזרון בגודל הרצוי, המתאים ליכולת הכלכלית שלכם, חשוב כי תצאו לבדוק אותו. נוחו על המזרון, שכבו עליו, שנו תנוחות, חושו מהו אופיו של המזרון כבר בחנות, בייחוד אם מזרון זה עשוי בשיטה שונה מהמזרון שאליו אתם רגילים.

• מדיניות החזרה: זהו קריטריון חשוב שבדרך כלל לא שמים אליו לב בעת קניית מזרון. אמנם ניתן לבדוק את המזרון בחנות, אך כיצד נדע כי אכן יתאים לאורך זמן? בדקו האם ניתן לקבל את המזרון לתקופת ניסיון: על מזרון טוב תיהנו משינה רגועה לאורך כמה לילות, ללא כאבי- גב. על כן, שאלו את המוכר, האם ניתן להחזיר את המזרון במקרה בו לא תהיו מרוצים ממנו, תמורת החזר כספי מלא.

בהצלחה!
המאמר נכתב ע"י צוות -AEF אתר הרהיטים הגדול בישראל.
נשמח לקבל את תגובותיכם והערותיכם בתיבת 'צור קשר' באתרנו רהיטים.
אודות החברה:
ענק הרהיטים AEF מזמין גם אתכם להצטרף לאלפי משפחות ברחבי העולם הנהנות מריהוט יוקרתי ואיכותי במחירים אטרקטיביים.
קולקציית הרהיטים שלAEF מאופיינת בסגנון עכשווי ומותאם לצרכיו של הלקוח הישראלי, בטעמים שונים: קלאסי, אלגנטי ומודרני. באתר הבית שלנו תוכלו למצוא מגוון רהיטים בעיצוב מודרני הכולל: ספות בד, ספות עור, מערכות ישיבה, כורסאות, סלונים פינתיים, חדרי שינה, מזרונים, שולחנות סלון, פינות אוכל ועוד.
חדש באתרנו: ריהוט בסגנון עתיק, מרשים ונוח להפליא ובמגוון סגנונות, בינהם בארוק, רוקוקו, ויקטוריאני, רנסנס ועוד.
כל הרהיטים מעוצבים, מתוכננים ומיוצרים תחת פיקוחה של חברת AEF ואבטחת האיכות שלה.
AEF קיבוץ חורשים (מחלף חורשים כביש 6)
טל. 03-9711770
www.aef.co.il

מילות מפתח:
רהיטים,ריהוט,ספות,חדרי שינה,פינות אוכל,סלונים,סלון,מערכות ישיבה,מערכת ישיבה,ספה,ריהוט עתיק,רהיטים עתיקים,חדר שינה,ספות פינתיות,שזלונג,פינת אוכל,ספה נפתחת,מזרונים,שולחן סלון,שולחן אוכל,ריהוט לבית,רהיטים לבית,חנויות רהיטים,מזנון לפלזמה,בידורית,כורסאות,מיטות,שידות,מזרנים,כסאות אוכל,ריהוט משלים,שולחנות אוכל,פינות בר,כסאות בר,שולחנות,שולחנות סלון,ספות עור,מזנונים,פינות ישיבה,כורסאות טלויזיה,מיטה וחצי,מיטות נוער

www.aef.co.il/categories/16751


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י AEF - אתר הרהיטים הגדול בישראל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]