חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אי הגשת דוחות מע"מ בגין קשיים תזרימים - אלמנטים פליליים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הרחקה מהבית צו הרחקה אלימות במשפחה

נושא המאמר: צו הרחקה
מאת: עו"ד אבי אילון   שמור מאמר למועדפים

בזמן האחרון הולכות ומתרבות תלונות של נשים כנגד גברים על אלימות נגדן ו/או נגד הילדים.


כל אישה מודעת לכך שתלונה על אלימות (לרבות עבירה של איומים), ובלבד שלא תהיה לגמרי לא מציאותית לחלוטין, תזכה להתייחסות ולטיפול אינטנסיבי ביותר של המשטרה.
במקרה הטוב ירחיקו את הבעל מן הבית לימים מספר וברוב המקרים ייעצר ויובא בפני שופט. כאשר הגבר יגיע לחקירה עקב תלונת האישה הוא יופתע לגלות שמתנהגים אליו כאל אשם עוד לפני שניתנה לו הזדמנות לשטוח את גרסתו, והיחס לא ישתנה גם אם מאחוריו עבר נקי ומפואר. חוקרי היחידה לטיפול באלימות במשפחה של משטרת ישראל יעמידו פנים שהם מקשיבים לתגובתו של הגבר בחקירה ואפילו ירשמו אותה, אך בארשת של נוקשות ונחישות יתרה, הם יודיעו לגבר כמעט תמיד שהוא מורחק מהבית לזמן קצוב, במקרה הטוב, ובמקרים רבים אחרים הוא ייעצר ויובא בפני שופט.

בחלק גדול מהמקרים מוגש כתב אישום במה שמכונה במשטרה "הליך מהיר", כלומר תוך ימים אחדים, לעתים אפילו שעות מספר מרגע הגשת התלונה. במקרה והגבר נושא נשק, הוא יידרש להפקיד אותו בתחנת המשטרה, ורישיון הנשק שלו יילקח ממנו.


האישה יכלה להרחיק את הגבר מהבית גם אם תגיש בקשה לצו הגנה בבית המשפט. בית המשפט ייתן את הצו במעמד הופעת האישה בלבד ומבלי לשמוע אפילו את תגובת הגבר, שיוכל להציג את גרסתו כדי לתת תשובה לטענות האישה רק לאחר תקופה של עד שבוע מיום שהוגשה הבקשה, בדיון שני שיקבע במעמד שני הצדדים. כגודל יכולתה של האישה, ההדרכה שקיבלה, יכולת המשחק שלה, כיד הדמיון הטובה עליה והראיות שתציג, כך היא גם תוכל לגרום את בית המשפט בדיון במעמד שני הצדדים להאריך את צו הרחקה נגד הגבר לתקופה של עד שלושה חודשים מיום הדיון.


האפשרות הקלה שעומדת לזכות האישה להרחיק את הגבר מהבית הפכה לכלי נשק בעל כוח רב בידי נשים במהלך הליכי הגירושין. לאישה ידוע שגם אם היא ממציאה תלונת סרק, הסיכוי שהיא תועמד לדין על כך קלוש, ובמקרה הגרוע מבחינתה הגבר לא יועמד לדין, ולכן שווה לה לקחת את הסיכון.
אין לתאר את עוגמת הנפש והצער שעוברים על אדם בשעה שהוא מואשם בהאשמות סרק פליליות כנגד אישתו או ילדיו, לא כל שכן כאשר הוא מורחק מביתו בעל כורחו וללא סיבה.

מעבר לפגיעה הרגשית בגבר, הרחקה מהבית יכולה לגרום לו גם לפגיעה כלכלית לא קטנה. לא לכל גבר יש מקום לגור בו ללא תשלום מחוץ לבית, וגם אם יש, אז ממש לא נעים לאדם לשהות בביתו של אדם אחר. נוסף על כך, יש גברים אשר עובדים בעבור שירותי הביטחון, המשטרה, חברות השמירה וכד', והם לא יוכלו להמשיך לעבוד ולהרוויח את משכורתם בלי נשקם האישי או תעודת יושר.


משטרת ישראל אמונה על מניעה ועל אכיפה של מעשים פליליים והפרות סדר. בני זוג שהם ניצים זה לזה ושניהם מגישים תלונה האחד כנגד השני, מעמידים את המשטרה במצב בו עליה להפריד ביניהם על מנת למנוע את החרפת המאבק. בבחירה את מי להוציא מהבית עומד הגבר וידו על התחתונה, במיוחד כשיש לבני הזוג ילדים, לנוכח היתרון שנותן החוק לאישה במשמורת. ברור שאין להכביד על הילדים ולהרחיק אותם מביתם עם האם המשמורנית, ולכן כביכול לא נשארת למשטרה ברירה, אלא להרחיק את הגבר מהבית גם אם האישה אשמה בהתהוותו של האירוע.


אין באמור לעיל כדי לקבוע מסמרות ביחס למקרים בהם ישנה הצדקה הן למעצר ו/או הרחקה בהתאם לנטען ע"י האישה, אולם אין זה מן הנמנע כי לעתים קרובות התלונות, גם אם יש בהן אמת, הרי שהן מנופחות במטרה לזכות בתשומת לב מרבית של המשטרה, על מנת שזאת תנקוט בסנקציה הקיצונית ביותר כנגד הבעל.

לפרטים נוספים בקרו :

אלימות במשפחה , עורך דין , עורכי דין

עורך דין אבי אילון |

www.familys-lawyers.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עו"ד אבי אילון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]