חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
"משלי המלך שלמה"





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פרסום חכם מיתוג עיצוב גרפי עיצוב לוגו

נושא המאמר: פרסום חכם לעסקים קטנים מאת שוקי הרשקוביץ - מיתוג, עיצוב גרפי ופרסום
מאת: שוקי הרשקוביץ - מיתוג, עיצוב גרפי ופרסום   שמור מאמר למועדפים

איש חכם אמר: “אדם החוסך כסף על פרסום הוא כמו אדם העוצר שעון על מנת לחסוך זמן”. בזמנים מהירים, ממותגים וברי חשיפה גבוהה לכל המדיות, על מנת להצליח חייבים לפרסם.
אפילו חברות מצליחות כמו נייקי וקוקה קולה ממשיכות לפרסם למרות שקהל היעד שלהם יקנה בכל מקרה. חברות אלו הפנימו שקשר לצרכן ע”י פרסום מגדיל את אחוזי המכירות שלהם.

כל עסק חייב לשאול את עצמו את השאלות הבאות:
מהי האסטרטגיה הנכונה לעסק שלי?
מהו הקונספט (הרעיון) שייצג את העסק שלי נכון ביותר?
מהו תקציב הפרסום המתאים לעסק שלי?
באיזו מדיות כדאי לפרסם?

פרסום הינו השקעה לטווח ארוך. בד”כ הוא מתחלק לשתי קטגוריות:
פרסום שיווקי ופרסום תדמיתי.

פרסום שיווקי
פרסום בעיקר לטווח הקצר שמטרתו הגדלת רווחים והכנסות לעסק. זהו פרסם ממוקד המוכר בעיקר מוצר מסויים ובד”כ נעזר במבצעים ומכירות מיוחדות. לדוגמא: מבצעי רשתות המזון או מבצעי מכירות של חברות הסלולר. עסקים קטנים בד”כ מתחברים לקונספט זה בגלל התמורה המהירה המובטחת להוצאה על פרסום. יש לזכור שלא כל מבצע מצליח ויש לערוך מדגם על קהל היעד על מנת להבטיח את הצלחת הקמפיין.

פרסום תדמיתי
פרסום שמטרתו להגדיל את ערך העסק ולמתג אותו נכון. זהו פרסום לטווח הרחוק שהתמורה עליו הינה רכישת אהדת קהל היעד ומשיכת קהלים חדשים. לדוגמא: קמפיין כפר הנוער של קוקה קולה. או פתיחת אתרים בארץ בחינם לקהל הרחב בפסח של בנק הפועלים.
גם לעסקים קטנים פרסום תדמיתי יכול להועיל בעיקר לעסקים הממותגים גבוה, או לעסק קטן בתחילת דרכו.

לסיכום: נגענו רק בקצה המזלג בתחום הפרסום הרחב, אך תמיד יש לזכור כי הפרסום משתלם. לאחר מיתוג נכון כל עסק חייב להגיע אל קהל היעד. וכמו שאמר הפרסומאי הנודע דיוויד אוגלבי: “אנשים שחושבים נכון כותבים נכון”. חשיבה נכונה בפרסום תוביל את הפרסומאי לכתוב קמפיין מנצח. לכך דרוש לקוח מנצח שיודע לבחור נכון.

לצפיה בדוגמאות לפרסום הכנסו ל: www.shukyh.co.il
לתגובות והערות צרו קשר: [email protected]

shukyh.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שוקי הרשקוביץ - מיתוג, עיצוב גרפי ופרסום שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]