חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
זה כל כך קל פשוט לקנות בסופרמרקט.למה לגדל מזון בבית?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מבחן פסיכומטרי פסיכומטרי ציון פסיכומטרי קורס פסיכומטרי

נושא המאמר: האם כדאי לעבור קורס פסיכומטרי אחרי הצבא? איזה ציון פסיכומטרי הוא הגבוה ביותר? והאם יבוטל מתישהו מבחן פסיכומטרי?
מאת: איתמר   שמור מאמר למועדפים

מבחן פסיכומטרי: האם מבחן פסיכומטרי חשוב? רבים טוענים שהמבחן לא מצליח למדוד בצורה טובה ולהביא לידי ביטוי את יכולתיהם של הנבחנים וכך קורה שהמון נבחנים אשר רוצים ללמוד מקצועות שונים שתנאי הקבלה אליהם הם גבוהים מאוד,אנשים אלו אינם מצליחים להיתקבל לחוגים השונים ממוצע ציוני הבגרות בשילוב מבחן פסיכומטרי מהווים תנאי קבלה הכרחי ומאפשרים בצורה כזו או אחרת לאוניברסיטאות להעריך את סיכויי הצלחתו של הסטודנט בלימודים. מבנה מבחן הפסיכומטרי: המבחן בנוי משלושה נושאים ושמונה פרקים שונים : חשיבה אנגלית, מילולית וחשיבה כמותית ו. לחלק של האנגלית יש ערך של 20% בציון הסופי ואילו לחשיבה המילולית והכמותית יש ערך של 40% . בנוסף המרכז הישראלי לבחינות ולהערכה מוסיף בכל בחינה שני פרקים נוספים אשר נחשבים כפרקי פיילוט אשר נועדו לבחון סטטיסטיקות שונות עבור המבחנים הבאים, חשוב לציין שהציון שיתקבל בפרקי פיילוט אינו ישוקלל לתוצאת הבחינה,את הפרקים האלו לא ניתן לזהות ולכן לא מומלץ לדלג על שום פרק. בחלק של החשיבה הכמותית נדרש הנבחן לענות על שאלות פשוטות יחסית במתמטיקה כמו משוואות עם מספר משתנים ושאלות נוספות, חשוב מאוד ללמוד היטב בבית או לקחת קורס פסיכומטרי לפני מועד הבחינה ולענות על מספר רב כל הניתן של שאלות מסוג זה. בחלק של החשיבה המילולית נדרש הנבחן לדעת היטב אוצר מילים רחב אשר קרוב לודאי שהוא לא יתקל בו ביומיום ובנוסף להתמודד עם שאלות היגיון לא פשוטות בנושאים שונים כגון: הוצאת שורשים, מרחב, אנלוגיה, מרחב ועוד. בחלק האנגלית נדרשים הנבחנים לענות על שאלות אנגלית אשר נשאלות בנוגע לקטע קריאה באנגלית. חלק זה בא לבדוק את יכולת הבנת הנקרא של הנבחנים באנגלית, בנוסף ידרש הנבחן לענות על שאלות נוספות באנגלית אשר מטרתם היא בחינת אוצר המילים באנגלית.מומלץ מאוד לקרוא ירחונים שונים או עיתונים באנגלית לפני כל מבחן פסיכומטריבכדי שתוכלו לשפר את יכולת הקריאה שלכם וגם את אוצר המילים. ציון פסיכומטרי: על מנת לקבל ציון פסיכומטרי גבוה ( 800 נקודות) עליכם בעצם לענות נכון על מספר שאלות גדול יותר ביחס לשאר הנבחנים באותו מועד פסיכומטרי,כך קורה שרק מעטים מהנבחנים מקבלים ציון פסיכומטרי גבוה שמאפשר להם להתקבל לחוגים יוקרתיים. קשה להעריך בדיוק את משקל כל שאלה בבחינה וכיצד היא משפיעה על תוצאות הבחינה, הסיבה קשורה לכך שציון המבחן משוקלל ביחס לכל הנבחנים באותו המועד ולכל חלק יש משקל שונה. קורס פסיכומטרי: בגלל הצורך במבחן הפסיכומטרי קמו בארץ מספר רב של מוסדות אשר מתקיימים ממבחן הפסיכומטרי ,אותם גופים מגלגלים מחזורים עתק.הגופים בנו קורסים שונים,הוציאו ספרים ובנו תוכנות ישנם מספר גופים אשר להם קורס פסיכומטרי,כל גוף והשיטה שלו ללימוד למבחן פסיכומטרי. אני הייתי ממליץ על לאנשים אשר קשה להם ללמוד לבד וזקוקים למסגרת. רצוי לבדוק היטב בטרם מחליטים באיזה מסגרת לוקחים את הקורס הפסיכומטרי. לסיכום: לדעתי זה פשוט אבסורד שהמבחן הזה הוא מה שקובע האם אני אוכל להגשים חלום שלי או שלא. מה אתם חושבים?

www.psychometries.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י איתמר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]