חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שיווק באינטרנט לעסקים קטנים





    קישורי טקסט (לפרטים)




הזמנת מלון בישראל
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: צימרים מלונות צימר בית מלון

נושא המאמר: צימרים מול בתי מלון
מאת: יפית זינדאן   שמור מאמר למועדפים

התלבטות ראשונית – צימרים או מלון בוטיק

לא פעם, אדם חש צורך בחופשה, להתנתק לזמן מסוים מלחצי העבודה והיום יום, למען המנוחה והפנאי. אז מגיע הרגע בו הוא ניצב בפניי ההחלטה, לאן והיכן? עם מגוון רב של אפשרויות ששוק התיירות מציע, אין ספק שניתן להתבלבל בקלות, בין בית מלון, בית מלון בוטיק, אחוזת יוקרה, סוויטת אירוח, כפר נופש או צימר. במה לבחור? לאן? דרום הארץ או צפון הארץ?
במאמר זה נעסוק בהבדלי פרמטרים חשובים בין צימרים לבין בית מלון בוטיק, בהם רצינו להתמקד. כל זאת מבלי להתעלם מן השיקול לבחירת מיקום הצימרים או מלון הבוטיק. ערכנו סקר מדגמי קטן בקרב קבוצת נשאלים לגביי תדירות החופשה שלהם ואיזה סוג של מקום אירוח. תחילה נציג נתונים בתרשים הבא לסקר שנערך, לשאלה הבאה:


צימרים או מלון בוטיק – תדירות החופשה

באיזה תדירות אתה נוהג להתארח במקומות הבאים: בית מלון, צימר ובית מלון בוטיק ?

מניתוח התוצאות ניתן להניח שהבילוי המועדף לחופשה יהיה בראש ובראשונה בבתי מלון. יהיה מעניין לבדוק בעתיד מהן הסיבות להעדפה בין בית מלון רגיל לבית מלון בוטיק. העדפות יכולות לנבוע בשל המחיר, הרגלים אישיים, צרכים ורצונות, ולעיתים, קיימת העדפה מתוך חוסר מידע או חוסר התנסות. בין צימר לבית מלון בוטיק נראה כי אין הבדל גדול, למעט העמודה של "מספר פעמים בשנה", שם הבחירה בצימר עולה על בית מלון בוטיק. ישנן כמה סיבות היכולות להסביר הבדל שכזה, כגון: 1. הפער במחיר, מכיוון שחופשה אקסקלוסיבית תעלה יותר מחופשה רגילה. 2. "מלון בוטיק" מעניק סגנון אירוח יחסית חדש המתחיל לתפוס תאוצה רק בשנים האחרונות. 3. מספרם הרב של הצימרים לעומת מספרם של מלונות הבוטיק בארץ, שכיחות הצימרים, לעומת, ייחודיות בתי מלון בוטיק. אך בחתך גס נוכל לומר שייתכן שהבילוי האקסקלוסיבי והייחודי יותר נשמר לבתי מלון בוטיק, ובילוי שכיח יותר נוטה לכיוון הצימר. סך הכול, נראה שאין מסקנה חד משמעית לגביי העדפה ברורה, יש להניח שהבחירה תלויה באופי החופשה המסוימת שאדם מבקש לעצמו. לצורך ההשוואה אציג כאן מספר פרמטרים העשויים או עלולים להטות את הכף בבחירת המקום, בין אם צימר ובין אם מלון בוטיק.


צימרים או מלונות בוטיק – נקודות למחשבה

היות ובמאמר זה ישנה כוונה להתמקד באזור הצפון של ארצנו, שם נמצא הריכוז הגבוה ביותר של צימרים ומלונות בוטיק, אציג בפניכם את מערך השיקולים בבחירת אזור לחופשה בארץ.



צימרים או מלון בוטיק – בואו נדבר על המיקום קודם

לרוב, קיימת התלבטות, בין צפון לבין דרום הארץ. למען הפעלת מערך שיקולים נכון, כדאי לדעת שני הבדלים עיקריים:
האחד, המרחק הגיאוגרפי. הכוונה היא לזמן הנסיעה המוערך עד להגעה למקום החופשה, אם באזור צפון או באזור דרום. שיקול זה נכלל כאחד מן השיקולים העיקריים לבחירת החופשה. אם ניקח כדוגמא את מקום התיירות המבוקש ביותר בדרום הארץ, העיר אילת, נוכל להעריך את זמן הנסיעה לשם ממרכז הארץ, כחמש שעות. לעומת זאת, זמן ההגעה לאזור הצפון, הוא קצר יותר, כשעתיים נסיעה.
השני, מתייחס לנוף וטבע, כאן ההבדל מאוד משמעותי, בדרום הנוף יהיה שטוח ומדברי, שדה הראייה הוא רחב מאוד ועמוק, לעומת הצפון אשר בו הנוף הררי, ירוק ופראי. בנוסף הצפון שופע מקורות מים רבים, נחלים ומעיינות, אשר מעניקים אופי שליו ומרגיע לחופשה בצפון. לאחר ההחלטה בבחירת אזור בארץ לחופשה המושלמת, לא נותר אלא, להחליט על אופייה, צימר או מלון בוטיק?


צימרים או מלון בוטיק ? מי אתם? לאיזה קהל יעד אתם משתייכים?

לרוב, קהל המטרה אשר פוקד את מלונות הבוטיק הוא קהל מפולח ומצומצם יותר. הסיבה השכיחה לכך היא העובדה שמאחורי כל מלון בוטיק, בכל אזור בארץ, ניצב קונספט מאוד ברור ומסוים המייחד את המלון על מתחריו, זאת מעבר לסיפוק הצרכים הבסיסיים בחופשה, כמו חדר, מיטה, מקלחת, מצעים וכדומה. ניתן לומר, שעצם המילה "בוטיק" מעידה על מוצר ייחודי מסוגו, אין מדובר בבית מלון רגיל, כי אם במלון הפונה לפלח שוק המזוהה עם המסר שהמלון משדר. צימר, לעומת זאת, פונה בעיקר, לזוגות ושוב זוגות. יש שיאמרו ששם נרדף לצימר הוא נופש לזוגות.
לאחרונה החלו הצימרים להתפתח לבנייה בעלת קונספט שיווקי מסוים וסגנון ייחודי המבדל אותם מן האחרים, דוגמת צימר אשר כולו בנוי ומעוצב בסגנון יפני, או הודי. למרות זאת, ניתן לומר שגם אותם צימרים שבידלו את עצמם בקונספט, עדיין האווירה אינה מאוד שונה בין צימר אחד למשנהו וגם האוכלוסייה אינה משתנה.


צימרים או מלון בוטיק – אינטימיות מול שירות

הערך המוסף של צימר הוא המידה הרבה של השקט והאינטימיות שהוא יכול לספק לאורחיו, הוא יכול להיות צימר מבודד, הוא יכול להיות בחצר בעל הבית, אך תמיד המגמה ואף התפיסה, היא שקט, שלווה פרטיות ואינטימיות. לגביי השירות, במקרים רבים אין האורחים פוגשים את בעלי הצימר כלל אלא רק ביום העזיבה. בדרך כלל, בעל הצימר ישאיר לך מפתח, הנחיות ופרטי ומספר טלפון הדבר אומר שזמינות של שירות קבלה כמו במלון- לוקה בחסר כשמדובר בצימר. כך לעיתים, אורח בצימר עלול להרגיש חוסר נעימות לצלצל למארחיו בשעות הלילה המאוחרות, בכדי לפתור בעיה כלשהיא. במלון הדברים שונים, לעומת הצימר, הוא אינו מספק בידוד מוחלט כמו הצימר, כך שלא תיהנו (אלו שאוהבים זאת) מבדידות מוחלטת. בבית מלון בוטיק ממוצע תמצאו כמות חדרים הנעה בין שלושה ויכולה להגיע לעשרות. יחד עם זאת, מלונות הבוטיק, ברובם יהיו מלונות ללא ילדים, כך שהאורחים נהנים משקט יחסי. האורחים במלונות הקטנים זוכים למרחב שרק בית מלון יכול לספק, את האורחים השכנים ייפגשו במסדרון החדרים, בלובי, במסעדה או בחדר האוכל, ובגינה. האורחים כמובן נהנים משירותים ומתקנים רבים ומגוונים יותר שבית מלון בוטיק מציע לעומת הצימרים. למשל: חדר כושר, בריכה גדולה, ספא, ערבי נושא, פעילויות, אירועים, חדר ישיבות, שירות קבלה 24 שעות, בר, לובי, חמות מזכרות ומתנות, שירות חדרים ועוד... להבדיל ממה שבעל צימר מסוגל להציע.


צימרים או מלון בוטיק – האם המחיר משנה או שונה?

טווח המחירים גם של הצימרים וגם של מלונות הבוטיק יכול לנוע בין 800 ₪ ל 1,500 ₪ ללילה . המחירים בין הצימרים למלונות הבוטיק לא שונים במידה רבה, ושניהם מציעים חדרים איכותיים ומפוארים, וניכרת השקעה ומאמץ להבניית ערכים מוספים מלבד אירוח בסיסי.


לסיכום, נכון יהיה לומר שהעדפות לבחירת מקום לחופשה המושלמת תלויות במטרת הנופש. באיזו מידה חשובה לך רמת הבדידות או שמא תשמח למעט ציביליזציה סביבך, האם השירות הוא שיקול חשוב, המתקנים הנלווים והאם תעדיף להשאיר את הילדים בבית או להביא אותם איתך. אך העיקר הוא לארוז מצב רוח טוב וחיוך גדול על השפתיים ולמצוא את ההנאה שכל אחד מהמקומות יודע להציע.


www.villa-galilee.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יפית זינדאן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]