חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חמישה רעיונות לחתונה מיוחדת





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סימנים להתקף לב אירוע לב התקף לב טלרפואה

נושא המאמר: מהם הסימנים להתקף לב?
מאת: שי אביב   שמור מאמר למועדפים

מהם הסימנים להתקף לב? ומהי טלרפואה?
הסימנים המוקדמים הם אלה המצויים בסיכון גבוה ללקות בהתקף לב הם אלה הסובלים מהשמנת יתר, מעשנים, חולי סוכרת, יתר לחץ דם, וכאלה שבמשפחתם היסטוריה של מחלות לב וכלי דם.

כל אלה צריכים להיות במעקב רפואי, לעבור בדיקה שגרתית אצל רופא המשפחה אחת לשנה ולשים לב במיוחד לסימנים המקדימים הדורשים בדיקה רפואית דחופה.
ואלה הם: לחץ בחזה המקרין (או לא) לכתפיים, לצוואר או לזרוע שמאל. הלחץ מסוכן במיוחד אם הוא מופיע גם במנוחה. אל הלחץ עשויים להתלוות גם זיעה קרה וקשיי נשימה. כאב גב בחלקו העליון או כאב המוקרן לגב , צרבת טורדנית שאינה מגיבה לטיפול שגרתי, בחילות, הקאות, כאבים בלסת תחתונה.

כדי לאבחן התקף לב, יש צורך בשניים מתוך שלושת הממצאים הרפואיים הבאים: סימנים מקדימים דוגמת אלה לעיל (לרוב לחץ בחזה), סימנים מתאימים בתרשים האק"ג, והקביעה הנחרצת: בדיקת אנזימים בדם. בבדיקה זו נמדדת רמתם של אנזימים המשתחררים לזרם הדם בזמן פציעה של שריר הלב כפי שמתרחש בעת התקף לב.

אנזימים אלה הקרויים CPK וטרופונין עולים לערכים גבוהים במיוחד בשיאו של התקף הלב ונשארים גבוהים זמן קצר לאחר האירוע. במקרה כזה, מובהל החולה בדרך כלל לצנתור. בפעולה זו מוחדר צנתר דרך המיפשעה, ומאפשר לרופאים לבדוק את קוטר כלי הדם הכליליים המזינים את שריר הלב, ואף להרחיב כלי דם שנחסמו.

מידי שנה מטופלים בבתי החולים בישראל כ-10,000 ישראלים שלקו בהתקף לב.
מבין אלה, שיעור התמותה נע בין 4 עד 7 אחוז, שיעור תמותה בין הנמוכים בעולם. אלא שכאמור, כ-3,500 ישראלים נוספים נמנעים מלהגיע לבדיקה בבית החולים אף שהם לוקים בסימנים המוקדמים להתקף לב, ומתים בביתם, לציין שלו היו מגיעים לבית החולים לקבלת טיפול, ניתן היה להציל חלק גדול מהם.

לכן אבחון ,טיפול והשגחה אישית צמודה הינם חלק טבעי משגרת החיים בבית. מההבנה הזאת צמחה תפיסת הטלרפואה.

טלרפואה, הרפואה מרחוק, נמנית על התחומים המרתקים והמדוברים ביותר בשיח הרפואי העדכני. יכולות הטלרפואה מאפשרות מתן מענה רפואי בכל מקום בו נמצא המנוי באמצעות שידור הנתונים דרך הטלפון.
בין האפשרויות לאבחון מרחוק הניתנות היום לביצוע, ניתן למנות שידור אק"ג, נתוני לחץ דם ובדיקת מרקרים בדם לזיהוי אוטם שריר הלב. כל הנתונים והבדיקות ניתנים לשידור באמצעות הטלפון. בחברת שחל, המובילה את תחום הניטור הרפואי הטלפוני בעולם, פותחו בנוסף למכשור הרפואי המוביל מסוגו בעולם גם פרוטוקולים רפואיים המאפשרים אבחון וטיפול בבעיה הרפואית מרחוק, לצד אחסון מידע רציף על החולה ואפשרות להעבירו באופן מיידי, ממוחשב ומסודר, לרופא המטפל או לכל גורם רפואי אחר.

מחקרים קליניים שנערכו בשנים האחרונות קובעים חד-משמעית ששימוש בכלי הטלרפואה משפר באופן דרמטי את הטיפול, חוסך זמן, מקטין משמעותית את מספר האשפוזים החוזרים, משפר את שגרת החיים. מומחים מעריכים כי תחום הטלרפואה עומד להוות אמצעי תומך מרכזי לטיפול ומעקב בבית, בעולם הרפואה של המחר.
הטלרפואה, התפיסה שמביאה שחל למנוייה בישראל ובעולם, היא חלק ממגמה עולמית זו, הרואה ברפואה מרחוק תשובה לחלק משמעותי מהשאלות. רפואת העתיד מגיעה הביתה, ומי שיקדים להבין ולהיערך למעבר הזה – יהיה מוכן טוב יותר לעתיד לבוא.

האם הנך זכאי\ת לשירותי טלרפואה במסגרת הביטוחים המשלימים של קופות חולים?

sportsyourlife.com/get_more.php


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שי אביב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]