חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ביזנס נטווקינג והאינטרנט - הזנה הדדית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: לימוד נהיגה בחיפה מורה לנהיגה בחיפה לימוד תאוריה בחיפה לימוד נהיגה

נושא המאמר: הדרך המהירה ללימוד נהיגה
מאת: אריה אילון   שמור מאמר למועדפים

תחילת הדרך
איזה התרגשות אפשר להתחיל ללמוד לתאוריה, הגעתם לגיל שאפשר להתחיל לסלול את הדרך אל העצמאות והחופש ואתם מתחילים ללמוד נהיגה, יש כמה דברים שכדאי ומומלץ לדעת ובאתר זה נעזור לכם להבין את החוק בדרך הקלה והנכונה, מה כדאי ומה חשוב לדעת לפני המבחנים…

שלבי הלימוד
לימוד נהיגה מתחלק לשני חלקים: החלק התאורתי והחלק המעשי, מבחן התאוריה מורכב משלושים שאלות וניתן לטעות עד חמש טעויות- ראה הרחבה בדף התאוריה, החלק השני הוא החלק המעשי שבו צעיר/ה החל מגיל שש עשרה וחצי יכול להתחיל ללמוד שעור נהיגה כאשר על פי חוק חובה להשלים מינימום של 28 שיעורים של 40 דקות עם מורה נהיגה מוסמך, אך יש לקחת בחשבון שלמבחן המעשי - הטסט, אי אפשר לגשת לפני גיל 17, המבחן המעשי יתבצע על ידי בוחן מוסמך של משרד התחבורה במבחן זה הבוחן רוצה לדעת שאתם כבר יודעים לשלוט ברכב, להשתלב בתנועה, לבצע חניה ועוד. לפי חוקי משרד התחבורה עם קבלת הרישיון יחשב הנהג הטרי ל"נהג חדש" למשך שנתיים כאשר במשך הזמן הזה יהיה חובה עליו למנע מעבירות תנועה לא רק בגלל שכדאי להיות נהג זהיר וחלילה לעבור על החוק אלא שגם בזמן השנתיים האלה עברות מסוג שכזה יכולות לגרור עונשים חמורים יותר מאשר כל נהג שלא נמצא בסטטוס של נהג חדש, עוד דבר על פי חוק הוא שלאחר קבלת רישיון הנהיגה למשך שלושת החודשים הראשונים חייב נהג חדש לנהוג עם מלווה כאשר המלווה המוגדר בחוק חייב להיות בן 24 ומעלה עם אותו דרגת רישיון –בתוקף כמובן – לפחות חמש שנים, במידה והמלווה הוא למעלה מגיל 30 אז הותק לרישיון צריך להיות שלוש שנים ומעלה מאותה דרגה לפחות, על המלווה חלים כל חוקי הנהיגה כאילו הוא זה שנוהג ברכב עצמו, כגון: אם המלווה חייב להרכיב משקפיים בזמן הנהיגה אז גם כאשר הוא מלווה הוא חייב על פי חוק להרכיב משקפיים ואסור שיהיה תחת השפעת אלכוהול. כאשר המלווה אינו כשיר ללוות והנהג מבצע עבירה כל שהיא הנהג עצמו יהיה זה שינשא במלוא הנטל של העברה שיוטל עליו וכמו שכבר ציינו מקודם העונש המוטל יהיה על הצד החמור ביותר. עוד דבר שחובה לזכור אחרי שנגמרה תקופת המלווה עדיין אי אפשר לנהוג עם כל החבר'ה מתי ולאן שבא לכם, על פי חוק אם לא עברו השנתיים הראשונות או אם הנהג הוא מתחת לגיל 21 אסור יהיה לנהג להסיע איתו באותו יותר מ-2 נוסעים, אלא אם כן ישנו מלווה וותיק או תמה תקופת השנתיים של הנהג החדש גם אם הוא מתחת לגיל 21.
אז דבר ראשון נאחל לכם בהצלחה ושתנהגו בזהירות, אל תהיו לחוצים – נהיגה בכביש היא דבר שצריך לבוא לכם בטבעיות ולא תחת לחץ אלא ביטחון עצמי ועירנות שתביא לבטיחות.

www.eilon.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אריה אילון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]