חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טויוטה תל אביב





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מכונת שיוף מכונות שיוף לציפורניים מכונת שיוף לציפורניים שקד קוסמטיק

נושא המאמר: מכונות שיוף לציפורניים
מאת: אבי שקד   שמור מאמר למועדפים

מכונת שיוף לציפורניים - איך יודעים מה לבחור?

לפניכם מבחר עצות שימושיות ומקצועיות, שיעזרו לכם להחליט לגבי הרכישה החשובה ביותר להמשך הצלחתכם בתחום בניית הציפורניים המניקור והפדיקור.

... פעמים רבות פונות אלי טכנאיות ציפורניים ומבקשות מכונת שיוף סטרונג 207B או טורבו אן אקס או טורנדו. כאשר אני שואל: "למה את מכונת השיוף הזאת?" התשובות שאני מקבל הן: "זה טוב" או "בבית הספר עבדתי אם זה" אז "זאת מכונת השיוף" שאני מכירה וכדומה.

רוב בתי הספר לבניית ציפורניים / הסוכנים לציפורניים עובדים בשיטה כזו: הם פונים ליבואנים, עושים עסקה על דגם אחד ומציגים דגם זה כמכונת השיוף הכי טובה! אבל בפועל זה לא תמיד מה שקורה...

שנאי המכונה – רבים נוטים לחשוב כי השנאי הנמצא על השולחן הוא החלק החשוב של מכונת השיוף – אך אין טעות גדולה מזאת! תפקידו של השנאי הוא בסך-הכול להעביר חשמל ולקבוע מהירות.

ידית האחיזה – היא החלק החשוב ביותר במכונת השיוף לציפורניים, הוכחה לכך היא שמחירה של הידית הוא כשני שליש ממחיר כל המכונה עצמה. בידית מכונת השיוף יש מסבים שמסתובבים, מנוע ומנגנון מובנה נגד ויברציות.
סיבובים לדקה – מיותר לחפש מכונת שיוף שעושה מינימום 35 אלף סיבובים וכד'... כי הרי אף אחד לא באמת עובד במהירויות כאלו גבוהות. לידיעתכם מכונות השיוף היקרות ביותר כמו UP200 (יו פי 200), MIO (מיו) ו- KUPA (קופה) מבצעות רק 25 אלף סיבובים.

רעש - חשוב לבחור במכונת שיוף שקטה, וגם לקחת בחשבון שעם הזמן מכונת השיוף תתחיל להרעיש כאשר ייווצר בלאי למסבים.

יופי – בניית ציפורניים הוא מקצוע של יופי ומה שאנו נשדר זה מה שנקבל, מכונת שיוף לציפורניים יפה יותר ומקצועית יותר - משדרת יוקרה, ומאפשרת לגבות מחיר גבוה יותר על הטיפול. טכנאית אשר עובדת בכלים פשוטים ומקרטעים, כך גם נתפסת העבודה שלה.

מחיר – המחיר, לדעתי, הוא הכי פחות חשוב. כי כאשר לוקחים את מחיר מכונת השיוף ומחלקים אותו לזמן שעובדים עם המכונה ולמספר הידיים שטופלו רואים שמחיר המכונה הוא זניח לחלוטין ומשתלם בהחלט.

התאמת המכונה לטכנאית - אני, אבי שקד, יבואן ותיק של מכונות שיוף מקוראה וארה"ב כותב לכם, על סמך ניסיוני הרב, מכונת שיוף צריכה להתאים כמו כפפה ליד. יש מכונות שיוף כמו UP200 שהיא בעלת ידית גדולה יחסית לכן היא מתאימה יותר למי שיש לה יד גדולה. מכונת השיוף MICRO NX בעלת ידית קטנה ולכן היא מתאימה למי שיש לה יד קטנה. יש גם את המכונות החדשות כמו הפרפקט והפרו-טק שלהן ידית אווירודינמית, קלה מאוד ונוחה במיוחד.

חשוב - ממי לקנות מכונת שיוף לבניית ציפורניים?
אפשרות ראשונה - לקנות מסוכן לבניית ציפורניים מכונת שיוף בזול ולחשוב שעשינו עסקה טובה, אבל כאשר מתחילות להתעורר בעיות אז מתחיל מרדף אחר הסוכן.
אפשרות שנייה - לקנות את מכונת השיוף בבית ספר לציפורניים, ואז אם יש תקלה צריך לקחת את המכונה לבית הספר, הם שולחים ליבואן, היבואן מטפל בזמנו, ואחר-כך מחזיר לבית הספר - הליך שלוקח הרבה זמן יקר... ואת נשארת, בעצם, בלי הכלי העיקרי והחשוב ביותר להמשך עבודתך ופרנסתך.
אפשרות שלישית והטובה ביותר – לקנות את מכונת השיוף מהיבואן עצמו, כמו חברת "שקד קוסמטיק" ללא תשלום על פערי התיווך ועם כתובת לאחריות ושירות ישיר ומוכר.

שרות ואחריות - אצלנו,בחברת שקד קוסמטיק, עובדים שונה מכל מה שהכרתם עד עכשיו. אנו נותנים ללקוחות שלנו שירות מיידי! אנחנו נגיע אליכם היום, או אם תרצו תגיעו אתם אלינו, ונציג בפניכם את כל סוגי מכונות השיוף הקיימות בשוק. נפעיל עבורכם את המכונות, נראה לכם את כולן, ואז אתם תחליטו איזו מכונת שיוף הכי נוחה לכם, איזה מכונת שיוף יפה בעיניכם ואיזו מתאימה לכם לתקציב.

כמו כן, לחברת שקד קוסמטיק יש מעבדת שירות, כך שכל תקלה תטופל אצלנו מיידית! יש לנו מכונות שיוף לציפורניים חלופיות, כך שבמקרה שיש לכם תקלה שלא נפתרה מיידית תוכלו לקבל מכונת שיוף חלופית להמשיך את עבודתכם בזמן שהמכונה בתיקון.
הכנסו עכשיו ובחרו מכונת שיוף לבניית ציפורניים המתאימה לכם בדיוק.

לסיכום, כדאי שתיקחו בחשבון את כל הגורמים בנושא ולא רק את המחיר.

www.scosmetic.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אבי שקד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]