חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מסמך טיוטא מתוך משרדו של הגרפולוג המשפטי זמיר סיון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אופניים חשים אופניים

נושא המאמר: נהיגה ורכיבה חשמלית
מאת: רונן אלפס   שמור מאמר למועדפים

בכדי שנוכל לרכב בבטחה בעשור האחרון על אופניים חשמליים, לפני שנתחיל לרוב יש להעזר בקסדה על מנת לדלל סיכוי פגיעה. בגלל כך פרופ' שלמה שטילמן מומחה לבטיחות של אופניים חשמליים מצרפת מציין שבשנים עברו נהיגה זהירה הייתה יותר נפוצה ובשנים האחרונות הדבר פג מהעולם לחלוטין.

כיוון שאנשי מחקר לא מצאו הסברים לנהיגה מסוכנת, ראשית כל נעשה מחקר חדש באוקראינה שגילה שאנשים מעדיפים נהיגה במהירות על אופניים חשמליים. אנשים מסוימים לא רואים בעניין תקלה, עקב זה שמעט נשים וגברים נפצעים בפועל ואחוזם בפציעות הקשות קטן. פרט לפציעות קלות שנעשות ברכיבת אופניים חשמליים, בפועל במרבית המקרים רכיבה כזו היא דבר עדיף ללא שום ספק.

כפי שנדמה לי רצוי שתוותרו על ערכת אופניים חשמליים מיד, אם בזמן זה לרכב על סוס באיטיות זה הסגנון שלכם. בביקורת שכתב עוזי בייסקי אזרח ישראלי מברזיל, הוא טען שלאחר שקנה ערכת אופניים חשמליים חייו השתנו באופן מדהים. אם נבדוק בספקנות את סוגית הרכישה של אופניים חשמליים, לדעתי לחלוטין לא נופתע לגלות שמדובר בעניין פיננסי מוגרל שמשתנה מדקה לדקה.

בסקר שבו סקרו נשים וגברים במגוון הגילאים, גילו שלאחר מספר שנים, לחלוטין, ישנו צורך שכיח בהוספת כוח בדמות אופניים חשמליים. היות ופתרון אולטימטיבי חייב להיות איתן כתוצאה מכך שזאת דרישת השוק, לא מפתיע שסקר שוק גילה שיש צורך אימננטי אמין בדבר.

רכיבה פופולרית באזור עירוני פעיל תאמץ את הגלגל הקדמי בערכת אופניים חשמליים, עקב כך שנסיעה כזו נחשבת בגבול אתנחתא. כשמשתמשים בגלגל הקדמי לרוב, עשוי הרוכב להרגיש כוח חשמלי חזק אשר מניע אותו. כמו שנאמר הלוא חשוב להיות טיפש מוחלט במטרה לא לפדל, עקב זה שמדי יום שבו נעשה שימוש בלעדי במנוע מרגע לרגע כפי שנדמה לי נחלשת בשום צורה ערכת אופניים חשמליים. מומלץ לילדים לקחת בחשבון רכיבה פסיבית, באותה עת לכל הדעות לא לזנוח ולספק כוח חשמלי לאופניים.

עד עכשיו שמעתי נשים וגברים טוענים שרצוי לרכוש אופניים חשמליים שכן מדובר בדבר מעולה בעיקר לאחר בדק שוק שבא למעשה בנסיון במהלך השנים. ערכת אופניים חשמליים במקביל לכלי עזר אחרים הוא פתרון קל בדר"כ עבור בעלי כושר מוגבל, בזמן שבימים אלה נשים וגברים רבים מאמינים בשיטות נפרדות. מאז שנכנס פורמלית לתוקף באופן מעשי החוק החדש בארץ, לחלוטין אנשים רבים החליטו לקנות ערכת אופניים חשמליים להסבה.

לאחר שמתבקש פתרון זול ואורגינאלי, גורם אורגינלי לכך הוא שמדובר בהחלט בהחלטה כספית. כיום הטאכנולוגיה הכי סבירה מאחורי ערכת אופניים חשמליים הולכת ומתקדמת מרגע לרגע. המדען עוזי כהנמן גורס שמגמה חיובית זו תמשך לעוד המון שנים, כאשר נדמה שהמגמה עוצרת מאט.

לסיום, בתקופה שלנו במטרה למקסם בטיחות ברכיבה על אופניים חשמליים יש לדלל סכנות לנפח המינורי ביותר. כיוון שמחד גיסא סקר שנעשה באמריקה ניבא שבדרך כלל בני אדם יבחרו לרכב בבטיחות, אין סיבה על בסיס אורגינאלי לחשש לרכב על אופניים. אבל בפועל הרכיבה הסבירה ביותר על אופניים חשמליים עשויה לגרום, כך מרבים לטעון, לדוגמה לפגיעות גוף בד"כ עם אופציה לפגיעות קשות באופן ראנדומלי.

בשום מצב תחשף לסיכון, רק אם בחיים לא לא תרכב על אופניים חשמליים. בעקבות זאת יש לגרוס שברור לכולם בתקופה האחרונה ששווה לרכב על אופניים זאת אומרת ללא סיכונים אין הנאה . אז בעקרון המסקנה לעניות דעתי היא שקריטי לרכב על אופניים חשמליים – שיהיה בהצלחה.

www.2ride.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רונן אלפס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]