חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת

עמוד הבית

איטליה

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חופשת צימרים רומנטית צימרים צימר בגליל צימר בנגב

נושא המאמר: חופשת צימרים רומנטית
מאת: אתר צימר   שמור מאמר למועדפים

חופשת צימרים רומנטית
זה זמן רב לא יצאתי עם בן זוגי לחופשת צימרים רומנטית בצפון. בחודש שעבר החלטנו שאנו עובדים מאוד קשה ומגיעה גם לנו חופשה. נכנסנו לאינטרנט וחיפשנו את הצימר האולטימטיבי אשר יעניק לנו את כל מה שאנחנו צריכים לחופשת צימרים מרגיעה ורומנטית . לאחר חיפוש קצר באתר צימר R מצאתי את אשר חיפשתי. צימר רומנטי מדהים ברמת הגולן. צימר המיועד לזוגות והוא די מבודד כך שההתחברות לטבע ואחד לשני תהיה מהירה. באותו זמן ירדו גשמים עזים ומזג האוויר היה סוער במיוחד ובכל זאת ידעתי כי החופשה שלי בצימרים רומנטיים תהיה הרבה יותר רומנטית ממה שחשבתי. חיכיתי בקוצר רוח למועד החופשה המיועד, ארזנו תיקים ונסעו צפונה. בחוץ מזג האוויר הסוער והגשמים העזים מעט הפחידו אבל כלום לא יכול להרוס את החופשה שלנו. יצאנו לחופשת צימרים כדי ליהנות ולמלא מצברים לקראת עוד שבוע מתיש של רעש המולה ובלגן. החלטנו לא לדבר על עבודה ,צרות או בעיות אלא הנאה וחיוכים בלבד, ממש כאילו אין מחר. הגענו די קפואים ותשושים למושב ירוק ומיוחד עם תצפיות נוף רומנטיות קסומות וזוג מארחים חייכן יצא לקראתנו והזמין אותנו לביתם החם. ניחוחות של עוגיות טריות עלה מן המטבח ואנו התכבדנו בקפה מהביל ותה חם לצידם של עוגיות טריות ומתוקות שהרגע יצאו מהתנור. המארחים הסבירו לנו מעט על המקום ועל הפעילויות הרומנטיות והמאתגרות הקיימות באזור כך שלא חייבים לשבת כל היום בצימר. קיבלנו מפתח לגן העדן הפרטי שלנו בסוף השבוע הזה, נכנסנו שוב לרכב ונסענו לכיוון מתחם צימרים מרוחק(הצימר מרוחק מהמארחים כדי שלחופשה תהיה פרטיות מוחלטת). בדרך עברנו ביערות סבוכים עצים ירוקים וביניהם בין כל הצמחייה, בצבצו שני צימרים יפיפיים, עם גינות מטופחות ומרפסות רומנטיות והמון ירוק המקיף את המקום. בבקתה עולם ומלואו נגלה לעינינו... מיטת עץ מעוצבת עטופה מצעי כותנה צחורים, לצידה ג'קוזי מרובע גדול שקוע ברצפת הפרקט המבריקה, פינת ישיבה רומנטית בפינת הצימר מול קמין עצים בוער. במטבחון המאובזר חיכו לנו הפתעות מתוקות במקרר עם מיץ סחוט טרי, שוקולדים,יין משובח, מבחר גבינות רכות וטריות וריבות שהמארחים רקחו בעצמם. בבוקר למחרת הגיע ארוחת בוקר עשירה ומגוונת לבקתה ,ישבנו במרפסת הצימר בגינות הירוקות ונהנינו מלחם טרי שנאפה במקום, ירקות טריים, ריבות, ממרחים, ביצים,גבינות ומיץ טבעי טרי. הארוחה הייתה מדהימה ובסופה יצאנו לטיול ג'יפים מאתגר באזור. שעתיים שלמות רכבנו על טרקטורון, מחובקים, ועצרנו בתצפיות נוף קסומות. מלאי אדרנלין ומרץ חזרנו לבקתה להירגע ולהתפנק עם מסג' באווירה אחרת לצלילי מוסיקה מרגיעה מרוחים בשמנים ארומאטיים חושניים התמסרנו לידיו המדהימות של המעסה המקצועי. אני חייב להודות כי זו הייתה חופשת צימרים חלומית בצפון ואנחנו מלאי ציפייה לחופשה הבאה .

www.tzimer.co.il/

מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אתר צימר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

להשכיר רכב

המלצות על נופש

המלצות על פריז

נדל"ן ביוון

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל