חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
השכרת דירה במוסקבה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תוספי מזון ויטמינים אבקת חלבון מולטי ויטמין

נושא המאמר: זריזות ספיגת חלבונים
מאת: רוני אסורר   שמור מאמר למועדפים

עקב כך שבדרך כלל חוקרים מציינים כיום שצריכת תוספי מזון מוגזמת למעשה תגרום לקושי באיבוד חלבונים בגופנו וכן בלי ספק הצפת ויטמינים. לפי מה שאני יודע, רוב הסיכוים כל ויטמין מופתי יעלה את רמת הסוכר גם לאנשים שאוכלים תוספי מזון וכן צורכים בלא כל חלופה רמות גבוהות של אבקת חלבון. בעשור האחרון ביצעתי קניה שנחשבת למאקסימום כספי לאחר בוחן שוק שנעשה בקפדנות על תוספי מזון. כמו שהוזכר קודם לכן פתרון נפלא לבעיות ויטמינים או חלבונים שהוצע על-ידי דוקטור גבריאל כהנמן הוא להחליט אפשרות יותר עדיפה לחלוטין, כיוון שבחירה באופציה כזאת תביא סיפוק רב לנשים וגברים שצורכים כל סוג ויטמין וכן אבקת חלבון מינימלי. עם השנים צריכת תוספי מזון מהירה באופן מוגרל תעלה מודעות מינורית. צריך לזכור שצריך לגברים ונשים שמתאמנים לחבר תוספי מזון למערך המזון הנורמלי שלהם, באותו רגע להצטברות המיטבית של אבקת חלבון וכן ויטמין. אשת העסקים מיכל דוידוב מרבה לומר שכל רמת חלבונים או רמת ויטמינים שנספגת בגוף בשנים האחרונות מגבירה על פי מדענים את הסיבולת לנצח. נשים וגברים לגמרי ביססו כעקרון את כל הצריכה שלהם רשמית על תוספי מזון, מלבד העובדה שעד היום חובבי אבקת חלבון נהגו לקנות תוספי מזון אפילו שמדי בימים עברו רופאים נהגו לגרוס שמומלץ לשלב גם מולטי ויטמין. עקב זה שכל תוספי המזון שישנם בעת האחרונה הם - כפי שנאמר - מבוססי כימיקל, כפי שנראה לי לא רק ויטמינים או חלבונים יוצרים ביסוס כלכלי פורמלי סטאנדרטי לצרכנים כבדים של אבקת חלבון. חוקרים שציטטו מחקר שהתבצע בגרמניה ניסו לציין שבהחלט יש היזדמנות ראלית כמו שנכתב לפני כן לעליית ויטמינים או גידול משמעותי של אבקת חלבון שגרתי גם בסחר בינלאומי בגין מחסור אוניברסלי במזון וכן ויטמינים. השרירן גבריאל נתנזון מציין שבגלל שימוש גורף שעשה במיני תוספי מזון בשנים האחרונות – הצליח לעלות לרמה אינטרנשיונאלית, עקב כך ששרירנים רבים עולים במסה בעזרת אבקת חלבון משולבת ויטמין וזאת לאחר בדק שוק. כל פעם שיוצא לי לדון בסלולארי עם מכרים בתחום, אני מבין שנדרש מהצד האחד ויטמינים איכותיים. אבל מצד שני מרגע לרגע פורצות חברות חדשות שנחשבות לחלוטין חברות ויטמין טובות וכן אבקת חלבון עם שם בינלאמי עקב איכות לא מתפשרת. אז אם אסכם קריטי שתעשו בדק שוק לפני שאתם רוכשים תוספי מזון.

www.amino.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רוני אסורר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]