חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד תדע האם דפוסי ההתנהגות שלך תקינים ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טיהור מים מערכת טיהור מים מים שתייה

נושא המאמר: טיהור מים
מאת: פילטרשופ   שמור מאמר למועדפים

ישנן בשוק היום חברות טיהור מים גדולות שהרוויחו את כוחן בין היתר בזכות גימיקים ושיווק מתוחכם מהסוג שאנשים אוהבים. רוב חברות המים הגדולות מתמקדות בעיצוב ונוחות ועל זה, בעיקר, הן מתחרות ביניהן. כך קורה שהנושאים החשובים באמת נופלים בשקט בין הכיסאות ובסופו של יום נותרים ללא התייחסות משמעותית. וכשהצרכן הממוצע רואה שחברות טיהור מים ומים מינרליים מהגדולות בשוק בעקרון לא מתחרות על איכות, אלא על עיצוב ונוחות, הוא נוטה להסיק מזה שהאיכות כנראה מספיק טובה.

בין אם מדובר בקניית מוצר טיהור מים, או כל מוצר אחר, כמובן שתמיד באחריות הלקוח לברר ולערוך סקר שוק לפני הקנייה. אבל יחד עם זאת, ולמרות השוק התחרותי והעידן הקפיטליסטי, ניתן לצפות גם מחברות מסחריות להעדיף תמיד את טובת הלקוח, לשאוף להעניק לו את הפתרון המלא והמקיף, את כל המידע הרלוונטי ולנהוג כלפיו בשקיפות מלאה.

הרבה אנשים כיום, וזה לא במקרה, מאמינים שאם טעם המים בסדר, אז הרי שהמים טובים לשתייה והם אינם זקוקים לשום פתרון טיהור מים. אבל האמת די רחוקה מזה. הלשון האנושית, תהיה משוכללת ככל שתהיה, היא בכל זאת לא מכשיר המדידה האולטימטיבי - למשל כשזה מגיע לחלקיקים מיקרוניים, שניתן לראותם רק במיקרוסקופ המשוכלל ביותר - או פשוט לחלקיקים נטולי טעם מיוחד.

לפני רכישת מוצר טיהור מים, חשוב להתמקד במהות - באיכות המים שהוא מפיק, ולא בצבעי הפאנל המתחלף של המיני בר הצבעוני והנוצץ שעומד על השיש.

השאלות החשובות הן: אילו זיהומי מים מאיימים על בריאותינו בישראל? מהן הדרכים להתגונן מפניהם? אילו מערכות טיהור מים מוציאות מהמים את כל האיומים הללו ומבטיחות הגנה אמיתית על הבריאות? טיהור מים הוא בדיוק מהתחומים שדורשים מהצרכן לנהוג בחוכמה ובזהירות.

אילו זיהומי מים מאיימים על בריאותינו בישראל?

רשימה חלקית:

• כלור - מוסף למקורות המים כחומר מחטא וקוטל חיידקים. חשוד כמסרטן וכגורם להסתיידות עורקים ומחלות לב.

• אסבסט - עלול להגיע מצינורות ישנים המצויים בחלק מהישובים בארץ. חשוד כמסרטן.

• מתכות כבדות - עלולות להגיע משפכי תעשייה החודרים למי התהום. רעילות, מצטברות בגוף וחלקן מסרטנות. עופרת היא המסוכנת ביותר - ומגיעה אל מי השתיה מחיבורי הצנרת שמתחת לבלטות בבית!!

• חומרי הדברה - בעלי מגוון גדול של רעלים שלהם השפעות נרחבות כולל סרטן.

• פלואור - מוסף למי השתייה כמונע עששת. ברוב מדינות העולם הפסיקו את הפלרת המים מהסיבה שהפלואור אמנם מונע עששת אבל גם רעיל, עלינו לירוק אותו החוצה ואסור לבלעו. עלול לגרום לסוכרת, טרשת עורקים וסרטן.

    עם נתונים כאלו, מערכת טיהור מים יעילה ואפקטיבית היא בהחלט אופציה שכדאי לשקול. טיהור מים ביתי הוא הפתרון האקולוגי ביותר, הנוח ביותר והמשתלם ביותר. כדאי לערוך סקר שוק לפני רכישת מערכת. כמו כן כדאי לבדוק אילו חומרים כל מערכת טיהור יודעת להוציא מהמים, ובאיזו דרגה של יעילות.


    www.filtershop.co.il/


    מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י פילטרשופ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

    צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

    הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

    בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

     

     

     






     

     להשכיר רכב

     הזמנת מלון בחו"ל

     הזמנת מלון בישראל

     אתר איי יוון

     מדריך איטליה

     מלונות בניו יורק

     מדריך לאס וגאס

     המלצות על נופש

     המלצות על פריז

    נדל"ן ביוון


     
     
     

     

    איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

     

     

     

     

     

    ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]