חיפוש מאמרים

11560 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תהליך רכישת עסק או מיזוג





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קוקה קולה משקאות קוקה קולה קוקה קולה ישראל

נושא המאמר: קוקה- קולה ישראל באסטרטגיה שיווקית חדשה
מאת: קוקה קולה   שמור מאמר למועדפים

קוקה- קולה ישראל באסטרטגיה שיווקית חדשה
קוקה-קולה מובילה את מסר האופטימיות והגישה החיובית לחיים כחלק מהאסטרטגייה השיווקית למותג העל, המהלך בהשקעה של כ-10 מיליון ₪.

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) תשיק בימים הקרובים אסטרטגיה שיווקית חדשה המציגה את מותג העל – קוקה-קולה, כמותג המוביל מסר ייחודי של אופטימיות והשראה לאימוץ גישה חיובית לחיים.

במסגרת המהלך, יאמץ המותג קוקה-קולה סיסמה חדשה- "לאהוב את החיים" ויציג שפה תקשורתית חדשה שתחתיה ישולבו המסרים של מותגי משפחת קוקה-קולה (קוקה- קולה, דיאט קוקה-קולה ודיאט קוקה-קולה לימון ) בפניה מול הצרכנים ובתקשורת השיווקית. הסיסמה החדשה "לאהוב את החיים" תצורף לסיסמה הנצחית של המותג "טעם החיים", שתמשיך להיות חלק בלתי נפרד מהמותג.
טל רבן, סמנכ"ל שיווק קוקה-קולה: "קוקה-קולה הינו מותג מוכר וידוע המלווה את החברה הישראלית כ- 40 שנה ומצוי עמוק בתודעה הישראלית, כמותג מוביל ומרענן המייצג שמחת חיים ואופטימיות לצד כיף והנאה. המותג קוקה-קולה עשיר בעולם הדימויים וההתייחסויות שלו, הוא מחובר בתפישת הצרכן לעולמות תוכן רבים ומגוונים. כמותג מספר 1 הוא מחויב לחדש לרענן ולהפתיע כל פעם מחדש. קוקה-קולה כמותג על יבטא מעתה באופן בולט ומשמעותי גם את ערך האופטימיות ויפעל למתן השראה לגישה חיובית לחיים כאסטרטגיה שיווקית לשנים הקרובות".
ערך האופטימיות:
בטרם המהלך, יצאה החברה במחקר איכותי שבדק את רמת הבשלות, הצורך, והפתיחות של הקהל הישראלי, לאמץ מסרים של אופטימיות וגישה חיובית לחיים.
אורלי קליין – דגן מנהלת שיווק קוקה-קולה:" המחקר התבצע בטכניקה ייחודית על מנת להתגבר על 'החספוס של הישראלי המצוי' ומתוך רצון 'לקלף' את הקליפות המאפיינות אותנו הישראלים. במהלך המחקר ביטאו והמחישו המשתתפים את החלומות שלהם , השאיפות שלהם ואת העולם בו הם היו רוצים לחיות .' האושר' וה'אופטימיות' נפרטו לקטעי חיים, לסיטואציות,לתחושות,חוויות והלכי רוח. מעניין היה לגלות כי התיחסותם של הישראלים להלך רוח של 'גישה חיובית לחיים' ו'אופטימיות' ,היה נעדר ציניות.הישראלים גילו הזדהות גבוהה עם מוטו זה ופרטו אותו למגוון ביטואים: לקום כל בוקר עם חיוך, ליהנות גם מהדברים הקטנים בחיים, למקסם כל רגע, לראות את העולם בכל קשת הצבעים ולא רק בשחור ולבן, להגיב ממקום יותר מאוזן לדברים, ועוד.
תחת המעטה הציני של 'הישראלי הקשוח' התגלתה דמות הכמהה לחזור למקום בו יש תקווה ואופטימיות,מקום בו יש אהבה והרמוניה בין אנשים".

המהלך האסטרטגי:
המהלך האסטרטגי של קוקה-קולה, בהשקעה של כ-10 מיליון ₪, יתפרס על פני מספר חודשים, ויכלול מספר שלבים. בשלב הראשון, שיחל בימים הקרובים, יעלה קמפיין תדמיתי רחב היקף המציג את ההשראה לאימוץ הגישה החיובית לחיים.
בהמשך השנה יושק השלב השני, שיאפשר לצרכנים לקחת חלק ביישום הגישה החיובית והאופטימית ולהיות מעורבים בעשייה של מותג העל. בהמשך יפעל מותג העל על מנת להעצים את הצרכנים ולעודד אותם להמשיך וליישם את הגישה החיובית והאופטימית בחייהם.

על הקמפיין:
קמפיין מותג העל-"לאהוב את החיים" יחשף בפלטפורמות שונות ויכלול:סרטון פרסומת אשר ישודר בטלוויזיה ובקולנוע ,קמפיין אינטרנט חדשני,שילוט חוצות,מהדורת בקבוקים ייחודית(שתחולק בפעילות קד"מ),אינסרט אינטראקטיבי שיופץ בעיתונות ועוד.

על סרטון הפרסומת:
סרטון הפרסומת, באמצעות דחף 1, מורכב ממגוון עשיר של סיטואציות ייחודיות המעצימות את האהבה לחיים ומעודדות כל אחד ואחת מאיתנו להסתכל על הצד החיובי שבכל דבר, מתוך נקודת מבט מקורית ועם גישה אופטימית לחיים, כאשר המותג מהווה חלק בלתי נפרד מנוף זה. הסרטון מציג סיטואציות של בני נוער, מבוגרים וילדים תוך פנייה אל הצופים לאמץ גישה חיובית לחיים.
עדית פרידמן, מנהלת מותג: "קוקה-קולה כמותג על מעודד אותנו להמשיך וליישם גישה חיובית בחיי היום יום שלנו. לא משנה באיזה שלב בחיים כל אחד ואחת מאיתנו מצויים, כולנו רוצים ליהנות ממה שלחיים יש להציע. הקמפיין החדש נותן לנו תזכורת על מנת שלא נשכח את כל הכיף וההנאה שבחיים."
סרטון הפרסומת צולם בהונגריה תוך כדי שימוש במספר רב של עדשות, מזוויות צילום ייחודיות ובשילוב אנימציות צבעוניות הממחישות את אווירת האופטימיות הכללית שהסרט מעביר.

www.cocacola.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י קוקה קולה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."