חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד להשתפר בהמון תחומים על ידי שיפור בתחום בודד ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




עזרה בקידום אתרים במנועי חיפוש ב 75 ש"ח לחודש

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום אתרים תוכן איכותי רשת אתרים רשת בלוגים

נושא המאמר: קידום אתרי אינטרנט
מאת: יוסי נפקר   שמור מאמר למועדפים

כתיבת מאמרים לצורך קידום האתר זה לא משהו שאתה עושה באופן חד פעמי, ואומר לעצמך זהו, עשיתי את זה, סיימתי עם זה. זוהי פעולה מתמשכת לאורך זמן. ההתמדה בכתיבה וההתמדה בקידום האתר או הבלוג שלך, אלה הם הפקטורים שבסופו של דבר ייקבעו האם אתר שלך ינסוק לשחקים או ישקע בתהום הנשייה. בסופו של דבר זהו הגורם מספר אחת אשר ישפיע בדופן דרסטי על ההכנסות מהעסק האינטרנטי שלך.
הרעיון הוא שאתה ממשיך להחזיק בעבודתך הקבועה, המשכורת החודשית ממשיכה להיכנס לחשבון הבנק מדי חודש, ואתה בונה לך לאט לאט אך בהתמדה ובנחישות את רשת האתרים שלך, או רשת הבלוגים שלך. כאשר אתה עובד בהתמדה על העסק שלך באינטרנט אתה לא תעצור באתר הראשון אלא תמשיך ותיצור עוד ועוד אתרים.

בשעה שיהיו לך עשרה אתרי אינטרנט או עשרה בלוגים שונים, חוק פארטו ייכנס לפעולה, ואתה תבחין ששני בלוגים, מתוך ה 10 יכניסו לך 80% מתנועת הגולשים, ובעצם 80% מההכנסות של כלל הבלוגים או האתרים שלך. אל תעצור כאן, המשך להריץ את האתרים הללו או את הבלוגים הללו לתקופה של לפחות שלושה-ארבעה חודשים. לאחר פרק זמן זה אתה תראה תמונה ברורה, אלו אתרים מושכים באופן טבעי תנועה גדולה יותר של גולשים, ומכניסים לך כסף, ואילו אתרים נשארים שוממים, ופחות מעניינים את הגולשים. לעתים יהיה אתר שיפתיע אותך לטובה, מכיוון שלא ציפית ממנו לתנועה כל כך גדולה של גולשים, מצד שני ייתכן שאתר אחר שתלית בו ציפיות ותקוות גדולות יתברר כמקור אכזב, ולא יספק את הסחורה. בכל מקרה אתה תהיה מסוגל לקבל החלטות היכן להשקיע יותר מאמצים ומהיכן מוטב להרפות.

דבר נוסף שקשור לכוחה של הפעולה המתמשכת הוא שאתר בעל תוכן איכותי הצובר זמן באינטרנט, בעצם מגדיל את כוחו ואת ערכו בעיני מנועי החיפוש. גם כמות התכנים שאתה מעלה באופן תדיר לאתר או לבלוג, ישפיעו על המיקום שלו במנועי החיפוש השונים, ובראשם מנוע החיפוש גוגל. אתר שמציע לגולש תכנים איכותיים, ומתעדכן באופן תדיר, תמיד יהיה מועדף על ידי מנועי החיפוש. אגב כאשר תגיע לכמות של 200 מאמרים באתר שלך, אז גוגל ישנה את היחס שלו כלפיך באופן דרסטי, ויסתכל עליך כאתר גדול. זהו כוחה של הפעולה המתמשכת.


promote4site.blogspot.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יוסי נפקר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]