חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נפלאות הלבנדר מאת : ניר חוכיימה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אופניים חשים אופניים חשות

נושא המאמר: בין נסיעה לרכיבה
מאת: מיאב אלבר   שמור מאמר למועדפים

קודם כל חוקרים בשום מצב יטענו שרצוי לבדוק מטודה בטיחותית כדי להבין מהי הרכיבה הכי טובה על אופניים חשמליים. על אף שלמעשה במרבית המקרים במהלך הזמן נשחק כנכתב לעיל מנגון הבטיחות הסטאנדרטי של אופניים חשמליים, פעם עמדת האנשי מחקר מרוסיה הייתה שיש לבדוק בחשדנות כל תוספות פעוטה. מלבד שלמעשה בשל שחיקה קבועה רוב הסיכויים במנגוני בלימה יש פגיעה אופציונאלית במעצור משניה לשניה, יש לטעמי חסרונות נוספים שקריטי לשים לב אליהם. אך רצוי לזכור שמחמת התקנת ערכת אופניים חשמליים יש עליה ברמת הבטיחות, על אף שיש שחיקה רשמית במעצורים. לטעמי, לכל מכשול יש אלטרנטיבה לפתרון וגם לבעיית השחיקה כמו שהוזכר קודם לכן עם זאתחשוב לשקול מכשול זו כברירה סבירה יותר.

אפשר לגרוס ללא ספק שמומלץ להתקין ערכת אופניים חשמליים, על אף שנסיעה על אופניים חשמליים מקלה על הנסיעה. רשמית תנועת הגלגל הקדמי תאיץ את האופניים, עקב כך שערכת אופניים חשמליים מופעלת בכוח למשל באפשרות הסבירה ביותר של כוח חשמלי מוטען. על-פי עבודת מחקר שנעשה במרוקו, עלתה הטענה המרכזית שקיים למעשה הצורך במקסימום פרוצדורה שיאיץ האופניים. פרופ' עודד כהנמן טוען “ צריך לברור ערכת אופניים חשמליים לפי הצורך”, עקב זה שבאופן גלובלי עוצמת האופניים נקבעת על פי הכוח החשמלי. ועדיין יש הפרש ברמת העיקרון בגבול בין אמצעי רכיבה עממי לבין רוכב פעלתני המחפש אלטרנטיבה ביתרונות רכיבה.

עקב כך שנסיעה כזו בגבול אתנחתא, רכיבה פופולרית באזור אורבאני פעיל תאמץ את הגלגל הקדמי בערכת אופניים חשמליים. כשמשתמשים בזכות הקדמי בדרך כלל, עשוי הרוכב להרגיש כוח חשמלי חזק אשר מניע אותו. כאמור הלוא חשוב להיות כסיל מוחלט בשביל לא לפדל, עקב זה שמדי יום שבו נעשה שימוש בלעדי במנוע מרגע לרגע על פי מה שאני יודע נחלשת בשום פנים ואופן ערכת אופניים חשמליים. צריך לצעירים לקחת בחשבון רכיבה פסיבית, באותו זמן בלי ספק לא לזנוח ולספק כוח חשמלי לאופניים.

לפי מיטב הבנתי, אופניים חשמליים הם פתרון מופתי פנימי עבור מי שמחפש פתרון פרטני. כדי לא להוציא כסף לשווא , כדאי לשקול ברצינות אופניים חשמליים בתור חלופה איכותית לכוח חיצוני. כפי שנכתב קודם הלוא עדיף להיות עילג מוחלט בכדי לא לפדל, עקב זה שמידי יום שבו נעשה שימוש בלעדי במנוע משניה לשניה לפי דעתי נחלשת בשום דרך ערכת אופניים חשמליים. מחמת העובדה שלרוב אימפורט אישי של אופניים חשמליים הוא דבר יקר, עדיף לקנות ערכה בחנות כי זו אופציה יותר סבירה. בכל מקרה כפי שנדמה לי ערכה חשמלית היא פתרון טוב, עקב זה שאנרגיה ירוקה חשובה לאחרונה. בזכות גילם, המדען דוד שטראוס אומר שבני אדם בגיל הזהב אשר רוכבים על אופניים מחויבים להשתמש בערכת אופניים חשמליים במטרה לצמצם פציעות.

- מכל מקום, אופניים חשמליים מומלצים במגוון הגילאים השונים ועל כן מרגע לרגע עוד ערכות נמכרות. לאחרונה שוק המכירה של אופניים חשמליים נמצא בגדילה כספית והמגמה עוד מתחזקת, עקב זה שרוב האנשים הבינו עקרונית את חשיבות המגמה הירוקה. סקר אקראי שנעשה אצל בעלי אופניים רגילות גילה ללא שום ספק שעם הזמן כולם רצו אופניים חשמליים בגלל הפופולריות שלהם וזאת לאחר בדיקה מעמיקה של השוק. צריך לשקול שימוש באופניים חשמליים לאנשים שירוק הוא לא בעקרון רק צבע עבורם. לרגל המעבר שלכם אם נסכם, שיהיה לכם גוד לאק.

www.2ride.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיאב אלבר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]