חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ספקי שירותי אירוח באחסון אתרים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גמילה מעישון גמילה הפסקת עישון

נושא המאמר: גמילה מעישון באמצעות היפנוזה עצמית
מאת: רון שלף   שמור מאמר למועדפים

לאחרונה יש עלייה רחבה בשימוש בהיפנוזה עצמית לצורך גמילה מעישון. האם היפנוזה עצמית באמת עוזרת להפסקת עישון?

היפנוזה אינה קשורה למשהו רוחני או דתי. ההיפנוזה היא בעצם עניין פסיכולוגי. בדרך כלל משתמשים בהיפנוזה עצמית לצורך הרגעה עצמית והפגת מתחים.
למרות שלכאורה התהליך נראה פשוט, הביצוע של ההפינוזה דורש ריכוז אדיר. טעויות בביצוע אינן יכולות לגרום לנזקים אלא שההיפנוזה פשוט לא תעבוד. בדרך כלל כל סשן של היפנוזה אורך קצת יותר מחצי שעה ובמהלכו מתרכזים במילים חיוביות בלבד.

ישנם מספר דברים שחשוב לזכור לפני שמתחילים בתהליך ההיפנוזה:
רצוי לרשום או לזכור את המטרות של התהליך. למשל אם אתה מעוניין בהפסקת עישון אז רצוי לרשום את הרעיון הכללי ואת הסיבות להפסקת העישון כגון חיים בריאים יותר, שיניים נטולות כתמים, ריח יותר נעים לסובבים וכו'.
מקום הביצוע של ההיפנוזה חייב להיות מקום שקט ונטול הפרעות.
דמיינו שאתם נמצאים במקום חיובי, שמח ונטול דאגות על מנת שההיפנוזה תהיה אפקטיבית.
במידה ואתם לא מצליחים בהיפנוזה העצמית בקשו עזרה והדרכה ממהפנט מקצועי. באמצעות מספר טיפים אתם יכולים לשפר את יכולת ההפינוזה העצמית שלכם.

כדי להצליח בהיפנוזה אתם צריכים להיות רציניים לגבי הפסקת העישון אחרת אתם פשוט מבזבזים את הזמן שלכם וההפינוזה תכשל מכיוון תהליך ההיפנוזה דורש ריכוז של 100% במטרה ולכן הסחת דיעה או חוסר ריכוז מלא יפגמו ביעילות ההיפנוזה.

השלב הראשון בהיפנוזה הוא לשבת בצורה נוחה במקום שקט. אל תשלבו רגליים או ידיים.
דאגו לקבלת פרטיות ואפס הפרעות בתהליך ההפינוזה .

השלב השני הוא לשאול את עצמכם מדוע אתם מעשנים ואיך זה תורם לכם ומה יהיו התועלות של הפסקת העישון. תענו אל השאלות האלו בצורה רצינית וכנה. רשמו את התשובות על דף נייר. לאחר שרשמתם את התשובות עברו עליהם וודאו שאתם אכן נעולים על המטרה של הפסקת העישון.

בשלב השלישי אתם צריכים לשכנע את התת מודע שלכם שאתם רוצים להפסיק לעשן. עשו זאת באמצעות מחשבות חיוביות על הסיבה שאתם רוצים להפסיק לעשן ואיך זה יתרום לכם.

השלב הרביעי מגיע לאחר תהליך ההיפנוזה. במהלך שבועיים עד חודש חזרו על הסיבות להפסקת העישון בראש מספר פעמים ביום רצוי כמה שיותר.
לאחר כשבועיים אתם תשימו לב כי הרצון לעשן נעלם. אפילו אם תרגישו רצון קל לעשן התת מודע שלכם ישכנע אותכם כי אתם לא רוצים לעשן.
במידה ולאחר כשבועיים ההפינוזה לא עבדה, אז תצטרכו לחזור על התהליך עם עזרה קלה ממהפנט מקצועי. רוב ההצלחה של ההפינוזה תלויה ברצון אמיתי לגמילה מעישון וריכוז בעת ההיפנוזה.

www.ezremedies4u.com/natural/quit_smoking.aspx


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רון שלף שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]