חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חישוב מס מאוחד לבני זוג בשל תלות במקורות ההכנסה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הריון לידה טנס צירים

נושא המאמר: איזי טנס - השוואת השפעת מכשיר הטנס בלידה מול משככי כאבים כימיים
מאת: ליאת לביא   שמור מאמר למועדפים

בוצע ניסוי שמטרתו היתה השוואת האפקט של מכשיר הטנס בלידה מול 100 גר' Tramadol – משכך כאב בזמן לידה.
300 נשים יולדות בשלב לידה פעילה חולקו לשלוש קבוצות: 100 יולדות שהשתמשו במכשיר הטנס, 100 יולדות שקיבלו 100ג' Tramadol תוך ורידי, ו-100יולדות שימשו כקבוצת הבקרה.
התוצאות: 80% מהיולדות שהשתמשו במכשיר הטנס, 86% מהיולדות עם הטרמדול, ו0% בקבוצת הבקרה – דיווחו על הקלה משמעותית בכאבי הלידה. משך זמן שיכוך הכאב בקבוצת הטרמדול נע בין 11.7 דקות ל-3.96 שעות, ובקבוצת משתמשות בטנס משך זמן שיכוך הכאב נע בין 5.18 דקות ונמשך עד ל-3.30 שעות. בקבוצת בטרמדול נמצאו יותר סיבוכים אצל האם והן אצל העובר, מאשר בקבוצות האחרות.

ניתן להסיק כי הקלה על כאבי לידה בעזרת מכשיר הטנס הינה אפקטיבית כמו בשימוש בטרמדול. למכשיר הטנס אין תופעות לוואי.
בקבוצת הטרמדול נצפו תופעות לוואי כגון: בחילה – 7%, הקאות – 3%, נמנום – 2%, מצוקה עוברית – 2%. כאמור, ביולדות שהשתמשו במכשיר הטנס לא נצפו תופעות לוואי כלל.
בנוסף מן הניסוי נצפתה ירידה משמעותית במשך זמן הצירים בשלב הראשון.
מכשיר הטנס מספק פתרון מצויין ובטוח להקלה על כאבים במהלך הלידה, וכן נמצא כיעיל באותה מידה כמו טרמדול.

בהתבסס על תוצאות ניסויים קליניים שנערכו במשך שנים ע"י חוקרים רבים לגבי שימוש בטנס בלידה, פותח מכשיר ספציפי העונה על צרכי הלידה. המכשיר הנקרא "איזי טנס" הינו המכשיר המשוכלל והמתקדם ביותר לתחום הלידה, ומשמש מאות אלפי יולדות בשנה ברחבי העולם. מכשיר האיזי טנס משווק בארץ בלעדית על ידי חברת בייבי לינק, המעניקה הדרכה אישית לכל יולדת ע"י מדריכה מוסמכת עוד לפני הלידה.

בפיתוח מכשיר האיזי טנס נלקחו בחשבון תוצאות ניסויים קליניים המצביעים בין השאר על חשיבות התאמת תדר ועוצמת הסיגנלים למחזור הכאב במהלך הלידה. לפיכך, בשלב שבין הצירים התדר של הפולסים נמוך ועצמתם גבוהה, מצב המפעיל גירוי והפרשה של אנדורפינים, חומרים המסייעים לשיכוך הכאב.
במהלך הצירים לעומת זאת תדר הפולסים גבוה ועצמתם נמוכה, מצב המשרה חסימת ה"שער" שדרכו עובר השדר של הכאב למוח (ראה ערך תיאורית ה"שער").
בעזרת השימוש בשני המצבים הללו, נוצר שילוב המקנה התאמה אופטימלית למצבי הכאב, ומניעת העיבוד העצבי של שדר הכאב.
לאחר פרק זמן של שימוש במכשיר, קיימת הסתגלות טבעית של הגוף לתדר. לפיכך, המכשיר מאפשר וויסות העוצמה והתדר.


אמנם כ-25% מהנשים המשתמשות באיזי טנס משתמשות בו עד גמר הלידה ללא קבלת אפידורל אך בעקרון מכשיר האיזי טנס אינו מחליף את האפידורל, אלא מהווה אלמנט משלים ובטוח לשיכוך הכאב בעיקר לשלב הלטנטי בו עדיין נמנעים ממתן אפידורל.
חשוב לציין כי המכשיר מסוגל לסייע בשיכוך הכאב גם במקרים שהיולדת מנועה מלקבל אפידורל, או מעוניינת בלידה טבעית ללא אפידורל. לשם כך, קיים במכשיר האיזי טנס לחצן מיוחד הנקרא OptiMax המיועד ספציפית לשלב צירי הלחץ.

מכשיר האיזי טנס המשווק בלעדית בישראל ע"י חברת "בייבי לינק" מסופק ישירות לבית הלקוחה לקראת השבוע ה-37. לאחר קבלת המכשיר האישה מקבלת הדרכה טלפונית אישית מאחות מוסמכת לגבי אופן השימוש במכשיר. כמו כן עומד לרשות הלקוחות מוקד תמיכה טכני של "בייבי לינק" הפעיל עד 22:00 בלילה למקרה של שאלות נוספות.



babylink.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ליאת לביא שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]