חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מצוות קידוש השם





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טבעות אירוסין

נושא המאמר: כיצד לבחור טבעת אירוסין
מאת: מיכל קובלסקי   שמור מאמר למועדפים

בחיפושיי המפרכים אחר טבעת אירוסין קיבלתי המלצות רבות. אחת מיני רבים, הייתה של חבר ידוען שאת שמו לא אזכיר, אך הוא הפנה אותי לחנות Sasson's אשר בה חיכה לי המעצב הנודע והבעלים – יצחק ששון.

החנות היוקרתית ממוקמת בקומת הלובי של מלון שרתון סיטי טאוור במרכז מתחם הבורסה ברמת גן. ביחס חם ובמקצועיות רבה, הסביר וביאר את עיניי - יצחק לגבי אלמנטים שונים המרכיבים את הקנייה.

תקציב טבעות אירוסין הינו אישי, ישנם המחשבים אותו כשתי משכורות חודשיות וישנם שאינם מחשבים כלל. בכל מקרה, המומחיות של החברה, היא שאתה בתור לקוח תבצע קנייה מושכלת של טבעת אירוסין שתפיל את הגברת מן הרגליים.

בבחירת היהלום, ישנם 4 גורמים המשפיעים על המחיר ועל מראהו החיצוני, הם מכונים באנגלית ארבעת הC.

Clarity, Cut, Carat, Color.

רמת הבהירות (Clarity)

נמדדת על פי מספר סימני הרבב שביהלומים, מרביתם – אינם מושלמים וככל שישנם יותר סימני רבב, איכות היהלומים של טבעות האירוסין יורדת.

החיתוך (Cut)

ישנם כמה סוגי חיתוך של טבעות אירוסין הידועים בקרב אמני הצורפות וביניהם:

חיתוך פרינסס – יהלום טבעת אירוסין בצורה מרובעת ובעל פינות מחודדות.

חיתוך ברקת (אמרלד) – אשר חיתוכו נעשה בצלעות משולשות ומעניק ליהלום מראה מיוחד.

חיתוך מרקיז – אשר מעניק מראה גדול יותר ליהלום בטבעת האירוסין.

חיתוך אשר – חיתוך זהה לאמרלד אך צורתו מרובעת.

חיתוך הכרית – כשמו כן הוא, מרובע בעל פאות ארוכות ופינות מעוגלות.

חתוך קורן – אשר צורתם מחודדת ומשולשת לעיתים.

צבע היהלום (color)

ישנם דירוגים שונים בכדי לבחור את רמת הצבע ליהלום טבעת אירוסין כאשר D הוא הגבוה מביניהם ונמוך ביותר הוא Z. מומלץ לרכוש יהלומים מדרגת J ומעלה.



משקל היהלום (Carat)

קאראט אחד שווה לחמישית גרם. משקל היהלום הוא הגורם המשפיע ביותר על מחיר טבעות האירוסין. להזכירכם, יהלום הוא צורה תלת מימדית ולכן, יהלומים במשקל זהה יכולים להראות בגודל שונה.

בחנות Sasson's, אין פערי תיווך בין יצרן לצרכן ולכן תמצאו מחירים מפתיעים. כמו כן, תוכלו להתרשם ממגוון שעוני היוקרה, התכשיטים, טבעות יהלומים וטבעות נישואין.

לסיכום, יצחק ששון הוא בעל מוניטין רב בעיצוב טבעות אירוסין ובתעשיית היהלומים והשמועות פרשו כנף גם לידוענים בארץ ובחו"ל. כבר 17 שנה שהוא אינו מפסיק ללמוד ולהצליח עקב עבודה קשה והתמדה. הוא אף נוהג להיות נוכח בהשתלמויות שונות ובסדנאות בכדי להמשיך ולהביא רעיונות נוצצים לטבעות אירוסין.

xn--4dbbmbljb2cqf3eva.ws/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיכל קובלסקי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]