חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דיילות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מנועים לרכב בדיקת זיהום אויר

נושא המאמר: מנועים לרכב - בדיקת זיהום אויר
מאת: קליבר 818 בע"מ   שמור מאמר למועדפים

תקנת התעבורה 318 מתייחסת לבדיקת גזי פליטה ממנועי בנזין בכלי רכב ששנת יצורו 1995 ומעלה ובכל נפח מנוע.
גזי הפליטה ממנועים יבדקו בעזרת מכשיר המסוגל לבדוק את סיבובי המנוע, חום המנוע וחיישן החמצן (למבדה) , בדיקת זיהום האוויר במנועים, תעשה רק לאחר בדיקה חזותית של מכללי הפליטה, בדיקת תקינותו של הממיר הקטליטי, במידה וימצא שמערכת הפליטה אינה תקינה יפסל הרכב ולא תתבצע בדיקת זיהום אויר עד לתיקונה.

גזי הפליטה יבדקו תחילה בסיבובים גבוהים, הנעים בין 2000-2800 סיבובים לדקה במשך 30 שניות. בתנאי שטמפרטורת המנוע תהיה מעל 80 מעלות צלזיוס. תכולת חד תחמוצת הפחמן CO תהיה בעת בדיקה עד 0.3% וערך הלמבדה יהיה בין 0.97 ל 1.03 .

לאחר הבדיקה בסיבובים גבוהים ייבדק המנוע בסיבובי סרק ותכולת חד תחמוצת הפחמן CO לא תעלה על 0.5%.

הממיר הקטליטי
הממיר קטליטי הוא חלק צינורי הדומה למשתיק המותקן במערכת הפליטה של כלי רכב בעלי מנוע בעירה פנימית, הממיר בנוי ממעטפת פח חיצונית שבתוכה נמצא גוף פעיל הבנוי מחומר קראמי, המצופה בתרכובת של מגנזיום- אלומיניום העמידה בטמפרטורות גבוהות מאוד. הממיר התלת דרכי הוא הנמצא היום בשימוש בכלי רכב בעלי מנוע בעירה פנימית. כלי רכב ללא ממיר קטליטי מזהמים עד פי 10 מאשר רכבים עם ממיר.
הממיר מבצע המרה כימית של גזי הפליטה הרעילים, פעולה כימית זו מכלה את שאריות הפחמימניות עד תום. חמצון של פחמן חד חמצני לפחמן דו חמצני, פירוק תחמוצות חנקן לחנקן וחמצן, חמצון פחמימנים (דלק בלתי שרוף) לפחמן דו- חמצני ומים.


חיישן החמצן
חיישן החמצן פועל כמדיד יחס החמצן בתערובת המוזנת למנוע, החיישן מותקן על צינור הפליטה קרוב למנוע וזרימת הגזים השרופים עוברת דרכו וכמות שלא נשרף בבעירה גורמים לחיישן להגיב בצורה חשמלית.

למבדא
המושג למבדא מתאר את היחס שבין כמות החמצן המעשית לבין כמות החמצן התיאורטית. כמות החמצן התיאורטית היא תמיד קבועה: 14.7 וכמות החמצן המעשית משתנה בהתאם למצב המכאני של המנוע, לחיישנים, לעומס, למהירות ולטמפרטורה.

www.kaliber818.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י קליבר 818 בע"מ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]