חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מה זה מערכות סולאריות ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מתי פרג'י

נושא המאמר: או ברק או חוסיין או במה
מאת: מתי פרג'י   שמור מאמר למועדפים

נושא המאמר: או ברק או חוסיין או במה
מאת: מתי פרג'י

או ברק או חוסיין או במה.




חלאס, בשעה טובה ומבודחת ארה"ב של אמריקה קיבלה הכשר אין גזענות !


מעכשיו השחור הוא צבע לגיטימי, מפגני שמחה המוניים קיבלו את הנשיא הלא חיוור הראשון.


ההתלהבות חצתה גבולות, יבשות ומעמד. מדינה חדשה הפכה לכוכב בדגל והכוכב שלהם הפך לנשיא, קניה, מדינה בה כל רך נולד ברק יקראוהו, וכל הבת למישל תיהפך קבעה כי בנה הנבחר הינו מנהיג העם.


הניצחון הסוחף שלפני חודשים מספר היה חלום דהוי של אנשים הזויים קרם עור וכיסים לאלו הקרובים לקופה.

הרבה מכשולים היו בדרכו של מי שעתיד להיות האיש החזק בעולם, יועצו הקרוב, איש סודו הכומר שבכנסיתו התפלל חוסיין ומשפחתו מידי יום ראשון , הכומר הזה שליווה את אובמה בתחילת מסע הבחירות ושימש הכשר להיותו של ברק חוסיין לנוצרי מן המניין, התגלה כמטיף קיצוני אנטישמי, ואנטי מימסד אמריקני, דמות קיצונית שנויה במחלוקת שיכולה לרסק כל מועמד , אפילו לוועד הורים בקולג' שלא לדבר על מועמד לנשיאות, אובמה מיהר להתנער מכל איזכור של מורו וכומרו ובזכות כריזמה כובשת הצליח להשכיח גם אבק סירחון זה.


כנגד כל הסיכויים הביס ברק את כל יריביו וביניהם גם אשתו של ביל שהניפה דגל לבן וסימנה את הדרך קדימה, וגם המתמודד שמנגד, הגיבור האמריקני הנערץ, שבוי המלחמה שזכה להיות סמל אמיתי ללוחם ומנהיג, מקיי,ן שעם תבוסתו נתן את נאום חייו וקבע כי אמריקה כולה צריכה לתמוך בנשיאה הנבחר.


הכלכלה העולמית מזה חודשים מקרטעת והתקווה הוורודה של אמריקה לקחה את הקופה בענק.


בתוך ים החגיגות האדום ,כחול, שחור, לבן יחלו כל אנשי הכלכלה בעולם לראות את הצבע המיוחל, ירוק, צבע שימרח על כל מסכי הבורסות בעולם ויתן גושפנקא אמיתי להיותו של ברק חוסיין אובמה, מנהיג העולם ותקוות הכלכלה החופשית.
לו היינו שואלים את רוב משקיעי העולם איך תגיב הבורסה לבחירתו של התקווה הוורודה של אמריקה, היינו לבטח מקבלים תשובה אחידה הכריזמה תצבע את העולם בצבעו של שטר הדולר, והמסחר התחיל, והמשיך התחיל באדום והמשיך לירידות חדות לא רק באמריקה גם באמריקה כמו ברוב העולם.

נשיא חדש, בחירה חדשה והבורסה שיודעת את נפש האדם טוב מכל ברוקר מזדמן, קובעת חד שיפועית, אדון נכבד קיבלת את המפתחות נראה אם אתה יודע לנהוג !!!


בהצלחה



מתי פרג'י ושאר נתינך בישראל

www.yozma.info


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מתי פרג'י שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]