חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ספר, סופר וסיפור





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ג'קוזי בריכות ספא מערכות ספא בריכות עיסוי

נושא המאמר: ג`קוזי ובריכת ספא מחברת HotSpring חוגגת 25 שנים בארץ
מאת: גיא גנדל   שמור מאמר למועדפים


ג`קוזי ובריכת ספא מחברת HotSpring החברה המובילה בעולם בתחום בריכות הספא לגינה חוגגת בימים אלו 25 שנים של פעילות משגשגת בישראל , כל זאת התאפשר בעקבות חברה חזקה ללא פשרות בפס הייצור ,מוצר מוביל ללא תקלות וחומרי הגלם האיכותיים ביותר שניתן למצוא!

HotSpring מקליפורניה הנחשבת כיום לחברה המובילה בעולם בתחום הג`קוזי חוגגת השנה 25 שנים, של פעילות ענפה בישראל, HotSpring הינה החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום בריכות הספא הפרימיום של ג`קוזי. במשך שנים רבות הותקנו הג`קוזים של HotSpring באינספור בתים בישראל . HotSpring היא חברה שהצליחה מדי שנה להביא את המונח איכות לשיאים חדשים. מעבר לחידושים עוצרי נשימה שהחברה משיקה בעולם כל שנה, החליטה החברה להירתם בשנים האחרונות למאמץ הגלובלי לשימור כדור הארץ והתוצאה בשטח הם יצירת בריכות ספא משוכללות המביאות לחסכון אדיר במים וחשמל. בין החידושים העולמיים והמהפכניים שהשתחררו לשוק ממחלקת מחקר ופיתוח של HotSpring הינו ג`קוזי ללא אידוי. שזה בערך כמו להמציא מזגן שלא צורך חשמל. ההמצאה הזאת גורמת לחסכון גורף במים והתוצאה בשטח ביקוש עולמי חסר תקדים למערכות הג`קוזי של HotSpring . כמו כן פיתחו מהנדסי החברה המצאה המבוססת על טכנולגיה מתקדמת שביאה לחיטוי הג`קוזי לא צורך בכלור או בברום. משהו הנראה כנלקח מתחום המדע הבדיוני אך בשטח אנו רואים שמערכות החיטוי של הוטספרינג מגעות לרמת חיטי גבוה יותר מאלו המשתמשות בכימיקלים כגון כלור או ברום. עוד פריצת דרך עולמית שעשו מהנדסי HotSpring הינה בניית ג`קוזי על בסיס חומר תרמופלסטי ולא מפיברגלס מסרטן ומעבר לכך הבידוד שלו גבוה יותר ובכך נחסכת כמות משמעותית של חשמל שנועדה לחממו. יש לציין כי כל החידושים הם כיום נמצאים בלעדית בג`קוזי של HotSpring וכיום HotSpring נחשבת לחברה המובילה בעולם בחסכון של חשמל ומים שמגיע לחסכון שנתי מצטבר של מעל 12000 ₪. נדבך חשוב באג`נדה של HotSpring הוא מתן שירות מעולה ללקוחות. נכון להיום HotSpring היא החברה היחידה שנותנת אחראיות במשך 5 שנים. טל תגר מנכ"ל חברת איסמור והיבואן הבלעדי של הוטספרינג בישראל מציין כי: " רמת השירות של HotSpring היא לא מהעולם הזה מדובר בשירות כולל חלפים וזמן טכנאי המשולמים ע"י היצרן בחול, לכן לא רק שאנו רוצים לתת שירות אנו גם לא מוציאים כספים למטרה זו, הכל על דוד סאם"

בשירות של הוטספרינג הלקוח זכאי לראות אותנו כחברה מתי שחפצה ליבו וכמו כן אנו העמדנו חטיבת שירות לכל שאלה או בקשה 24 שעות ביממה ".

המעבר של HotSpring לבניית ג`קוזי חסכוני במים וחשמל העלה באופן גורף את הביקוש לבריכות הספא מבית HotSpring וכיום אנו עומדים בשלב שאנשים פונים אלינו שהם קונים מגרש ומתכננים לבנות עליו בית וכבר אז מבצעים הזמנה לרכישת ג`קוזי ממשפחת HotSpring. השיווק שלנו מתבסס כמעט כולו מפה לאוזן שנים שלא קנינו פרסומת. אנו פשוט לא צריכים." מחייך טל. טל מוסיף כי לאור החידושים המהפכנים מדי שנה של HotSpring והשרות הטוב ביותר שהיא נותנת היום בשוק. הוא צופה עוד המון שנים לענקית הג`קוזי מקליפורניה בישראל".

www.hotspring.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גיא גנדל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]