חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מיסוי הכנסות משכר דירה למגורים בישראל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משכנתאות משכנתא מחזור משכנתא מחשבון משכנתא

נושא המאמר: להתייעצות עם מומחים בתחומים - ריבית משכנתא, מחזור משכנתא, חישוב משכנתא, פורום משכנתא
מאת: צחי   שמור מאמר למועדפים

מה זה Emi? ואיך החברה הזו יכולה לעזור לך ? מה זה EMI : Emi היא חברת ביטוח ישראלי השייכת לקבוצת AIG העולמית. החברה פועלת בתחום המשכנתאות והביטוח בארץ משנת 1998 וכיום בין מבוטחיה נמנים כל הבנקים למשכנתאות בישראלי כמו גם גופים כלכליים אחרים שהוסמכו להעניק משכנתאות על ידי בנק ישראל. כחלק משרותי החברה מציעה חברת Emi ביטוח מיוחד שזכה לשם ביטוח Emi, במסגרת פוליסת הביטוח הזו הבנק זוכה לכיסוי של מלוא יתרת ההלוואה במקרים בהם הלווה לא עמד בתנאי המשכנתא ופירעון הדירה לא כיסה את מלוא החוב. כמו בכל הוצאת פוליסת ביטוח גם בביטוח Emi ישנם תנאי קבלה ודרישה לתשלום פרמיה חודשית בנוסף על החזר המשכנתא. הביטוח יכול לכסות עד כ-95% מהמשכנתא והוא אינו דורש ערבים. מי יכול להפיק תועלת מ- Emi? שוכרי דירות שרוצים להתקדם – Emi מאפשר לכם להפסיק לשלם את המשכנתא של בעל הדירה ולהתחיל להשקיע בעצמכם ברכישת נכס באותו סכום או סכום קרוב לזה שאתם גם ככה משלמים. רוכשי דירות חדשים – זוגות צעירים רבים עומדים מול האתגר הכרוך ברכישת דירה בפעם הראשונה, זהו תהליך שכולל הוצאות רבות הרבה מעבר למשכנתא, יש שיפוצים, מיסים, ריהוט, התרוצצויות רבות ועוד. תודות ל- Emiתוכלו להגן על חלק מההון האישי שלכם ולתעל אותו להוצאות הנלוות. כמו כן ביטוח Emi מאפשר לכם הקונים להימנע מפשרות בנוגע לגודל, מיקום או איכות ולקנות דירה ראשונה שתלווה אתכם לכל החיים. בעלי נכס שרוצים לשפר עמדות – בעזרת Emi בעלי נכסים יכולים לרכוש נכס חדש בלי למכור את הנכס שבבעלותם ולהשאיר אותו כהשקעה או לפדות אותו בעבור רווח. כמו כן בעלי נכסים שרוצים לשדרג את מגוריהם יכולים לגרור את המשכנתא ולנצל את אחוזי המימון הגבוהים בקניית דירה יוקרתית ומפוארת יותר. משקיעים – שוק הנדל"ן פתוח היום כמעט לכולם והרבה מהשחקנים החדשים שלא הצליחו לגייס הון עצמי של 5% ויותר נעזרים ב- Emi בצעד הראשון וממשיכים להתגלגל עם ההשקעות עד להחזר ובעלות מלאה. בכדי להנפיק פוליסת Emi פנו לנציג הבנק כאן - משכנתא . [url=http://www.homewise.co.il/]משכנתא[/url]

www.homewise.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י צחי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]