חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אגרות חוב





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כיסאות באר כסאות באר כסא באר בר

נושא המאמר: כסאות הבר בעיצוב הבית
מאת: AEF   שמור מאמר למועדפים

מהם כסאות בר?
כסאות בר הם כסאות שמושבם הגבוה מהרגיל מתוכנן להגביה את היושב, כך שפניו ישארו באותו הגובה, לאחר ששינה את תנוחתו מעמידה והליכה לישיבה. תודות להגבהה זו נוצר מצב בו אנשים עומדים ויושבים יכולים לדבר זה עם זה בגובה העיניים. גובהם של המושבים נע בין 66 ס"מ לכסא לדלפק מטבח, דרך 74 ס"מ ועד 92 ס"מ לכסא המיועד לעמוד לצד משטח גבוה יותר. בשל גובה המושב, יצורף מדרך-רגליים המתאים בגבהו למיקום המושב, והפרופורציות הכלליות יהיו צרות וארוכות יותר מכסא רגיל.
במקרים רבים כסאות אלה נטולי משענת, על מנת לאפשר גישה נוחה מכל הצדדים, ובשל נטייתם של היושבים להשען קדימה על הדלפק, ולא לאחור. זהו, אגב, המקור לשמם האנגלי של כסאות הדלפק, bar stools, שפירושו, 'שרפרפי בר'. המלה 'בר' מתייחסת לשימושם המקורי ליד דלפק המשקאות בפאב המקומי.
שילובו של כסא הבר בביתנו
כאשר אנו מתכוונים להציב כסאות דלפק בביתנו (ולרוב מדובר ביותר מכסא אחד), יש להתאימם לסגנונו של החדר כולו, ולהתאים את סוג הכסא (קבוע, מתקפל, בעל מושב מסתובב וכו') לאופן השימוש ולמשתמשים (בעיקר מבוגרים או בעיקר ילדים).
כך, למשל, אם הכסאות ישמשו דרך קבע לאכילה לצד דלפק המטבח (גם אם קיימת פינת אוכל גדולה יותר), רצוי שיהיו אלה כסאות קבועים, בעלי משענת לגב, בסיס רחב וגובה נמוך יחסית, על מנת שילדים יוכלו לטפס עליהם בבטחה. ניתן לבחור למטרה זו גם כסאות שניתן לשנות את גובה מושבם, כדי שיתאים להושבת מבוגרים וילדים כאחד. במקרה זה, יש להתחשב כמובן בגובהו של דלפק המטבח, ולהבטיח מרחב נאות לרגלי היושבים.
מאידך, אם הכסאות ישמשו לישיבה לצד בר משקאות ביתי, או בבית בו אין ילדים קטנים, ניתן לבחור בדגמים גבוהים יותר, נטולי משענת ובעלי מושב מסתובב. במצב אחר בו הכסאות משמשים רק כגיבוי לשאר הרהיטים בבית בזמן אירוח, כדאי יהיה לבחור בכסאות בר מתקפלים, או כאלה שניתן לערמם זה על זה, לאחסנם לאחר עזיבת האורחים.

אם כסאות הבר מיועדים להצבה מחוץ לבית, לצד בר בגינה או על גג, חשוב שיהיו עמידים לשינויי מזג האויר. במקרה זה, חפשו כסאות מאלומיניום, מעצים קשים שעברו טיפול מיוחד להגברת עמידותם, או כאלה העשויים פלדת אל-חלד. כך או אחרת, יש להגן על הכסאות כשאינם בשימוש, ולא להשאירם חשופים בחוץ.

שאלה של סגנון
כאמור, ניתן כיום למצוא כסאות בר העשויים מחומרים שונים במגוון סגנונות. יחד עם זאת, קיימות מספר קלאסיקות שמקורן בתרבות הבארים שהצמיחה את הרהיטים הללו. כך למשל, כסא הבר האנגלי הקלאסי עשויי מעץ אלון בקוים עגולים, ובצבעוניות טבעית וחמה. לעומתו, ניתן למצוא גם כסאות העשויים עץ צבוע בסגנון צרפתי כפרי וגס, או כאלה בסגנון רטרו (לשנות ה- 50' וה-60' של המאה הקודמת), המתאפיינים בשלדת מתכת מצופה כרום ובריפוד עור או ויניל. צבעי מושב קלאסיים לסגנון הרטרו יהיו לבן, שחור ואדום, כאשר שני הראשונים יאפשרו גמישות רבה בשילובם של הכסאות עם רהיטים מסגנונות שונים, ואילו האחרון, כלומר אדום, יצור אפקט רב רושם בחדר. מעבר לאלה, גם מושבים בצבעי פסטל מתקתקים יעבירו את אותה תחושת פיפטיז.
בנוסף לסגנונות שצמחו מתרבות הבארים, תוכלו למצוא גם כסאות בר המותאמים לכל שאר הסגנונות הקיימים בשוק: אתני, מודרני- סקנדינבי, מתועש, קולוניאלי, אמנותי וייחודי ועוד. אנו בטוחים כי תוכלו למצוא מבינהם את זה המתאים לביתכם.
בהצלחה!
המאמר נכתב ע"י צוות -AEF אתר הרהיטים הגדול בישראל.
נשמח לקבל את תגובותיכם והערותיכם בתיבת 'צור קשר' באתרנו רהיטים.
אודות החברה:
ענק הרהיטים AEF מזמין גם אתכם להצטרף לאלפי משפחות ברחבי העולם הנהנות ממגוון ריהוט יוקרתי ואיכותי במחירים אטרקטיביים.
קולקציית הרהיטים שלAEF מאופיינת בסגנון עכשווי ומותאם לצרכיו של הלקוח הישראלי, בטעמים שונים: קלאסי, אלגנטי ומודרני. באתר הבית שלנו תוכלו למצוא מגוון רהיטים בעיצוב מודרני הכולל: ספות בד, ספות עור, מערכות ישיבה, כורסאות, סלונים פינתיים, חדרי שינה, מזרונים, שולחנות סלון, פינות אוכל ועוד.
חדש באתרנו: ריהוט בסגנון עתיק, מרשים ונוח להפליא ובמגוון סגנונות, בינהם בארוק, רוקוקו, ויקטוריאני, רנסנס ועוד.
כל הרהיטים מעוצבים, מתוכננים ומיוצרים תחת פיקוחה של חברת AEF ואבטחת האיכות שלה.

AEF קיבוץ חורשים (מחלף חורשים כביש 6)
טל. 03-9711770
www.aef.co.il



מילות מפתח:

רהיטים,ריהוט,ספות,חדרי שינה,פינות אוכל,סלונים,סלון,מערכות ישיבה,מערכת ישיבה,ספה,ריהוט עתיק,רהיטים עתיקים,חדר שינה,ספות פינתיות,שזלונג,פינת אוכל,ספה נפתחת,מזרונים,שולחן סלון,שולחן אוכל,ריהוט לבית,רהיטים לבית,חנויות רהיטים,מזנון לפלזמה,בידורית,כורסאות,מיטות,שידות,מזרנים,כסאות אוכל,ריהוט משלים,שולחנות אוכל,פינות בר,כסאות בר,שולחנות,שולחנות סלון,ספות עור,מזנונים,פינות ישיבה,כורסאות טלויזיה,מיטה וחצי,מיטות נוער



www.aef.co.il/categories/16291


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י AEF שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]