חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הוכחת יסוד הכוונה בעבירות ע"פ חוק המע"מ





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חדר שינה מיטות מיט חדרי שינה

נושא המאמר: חדר שינה קטן: מאורה צפופה או קן חמים?
מאת: AEF   שמור מאמר למועדפים

בחירת הריהוט הנכון לחדר השינה הקטן מהווה חלק חשוב מאד בעיצובו. ריהוט ייעודי לחדרי שינה קטנים מתוכנן כך, שינצל את המרחב לשינה, לשהות בחדר ולאחסון. מטרות אלו מושגות על ידי הקטנת ממדי הרהיט, הוספת אפשרויות שימוש באותו רהיט, ניצול כל ממדיו, או כל החלל שאותו הוא תופס, ושימוש בחלקים נשלפים או מתקפלים.

בתרבויות אסיה מקובל כי חדרי השינה קטנים וסגורים, ולכן ניתן למצוא בארצות אלה רהיטים מצוינים לחללים קטנים. דוגמא אחת היא הפוטון ההופך בקלות מספה למיטה. דוגמא נוספת מציגים ארונות הקיר היפניים, המשתרעים על פני כל הקיר ומסתירים מאחורי דלתות ההזזה שלהם את כל החפצים והבגדים. בזכות המצאה זו אין צורך כמעט ברהיטים נוספים בחדר (פרט למיטה ולשידותיה), ודלתות הארון עצמן נראות כקיר החדר. דוגמא אחרונה לעניין זה יכולה להיות שידת המדרגות היפנית. מדובר בשידת שמגרותיה או תאיה מדורגים, וניתן לטפס עליהם למיטת גלריה או לארון אחר הממוקם במעלה החדר.

באשר לצבע הרהיטים, יש לזכור כי בחירה ברהיטים בצבעים שונים לחלל קטן תיצור תחושת עומס וצפיפות, שתועצם על ידי צבעי המצעים, הבגדים, ושאר החפצים שבחדר. כדי להקטין תחושה זו רצוי מאד שהחדר, הוילונות והרהיטים יצבעו בצבעים בהירים ומתאימים זה לזה, על מנת ליצור רקע בהיר וניטרלי, שלא יתפוס את תשומת הלב, ויגדיל את תחושת המרחב.

אחסון, אחסון, אחסון

חדרים קטנים נוטים להראות עמוסים וצפופים יותר כאשר החפצים שבתוכם פזורים או מגובבים ברישול. לכן, ככל שהחדר יהיה מסודר יותר, תווצר בו תחושת מרחב רבה יותר. אחסון בשידות או בארונות סגורים עדיף על אחסון במדפים פתוחים, כיוון שהחפצים הרבים מוסתרים ומה שאנו רואים הוא משטח הדלת או המגירה בלבד.

בהקשר לכך, יש לציין כי על מנת לשמור על הסדר חשוב גם להתקין אביזרי עזר שונים כמו קולבים, מדפים וקופסאות עליהם, על מנת שלכל חפץ יהיה מקום ייעודי בחדר.

מטמון מתחת למיטה

אם מדובר בחדרי ילדים קטנים (והרי רוב חדרי הילדים בארץ הם כאלה...), הרי שניתן לבחור לחדר בו ישנים שני ילדים מיטת קומתיים רגילה או מדורגת, בה המיטות ניצבות זו לזו ואינן חופפות לחלוטין. במיטה כזו, החלל שמתחת לחצי המיטה העליונה מנוצל לאחסון, לפינת כתיבה או יצירה, או למשחק. ניתן להגביה באופן דומה גם מיטת יחיד ולהשתמש בחלל שנוצר מתחתיה לאותן מטרות. הגבהת המיטה וניצול החלל שמתחתיה מוסיפים, בעצם, שטח השווה לגודל המיטה לשטחו הכולל של החדר, ומנקודת מבטם של הילדים, הטיפוס אל המיטה (שיכול להתבצע על אותה שידת מגרות מדורגת שהזכרנו קודם) מהווה גם הוא משחק.


בהצלחה!


המאמר נכתב ע"י צוות -AEF אתר הרהיטים הגדול בישראל.
נשמח לקבל את תגובותיכם והערותיכם בתיבת 'צור קשר' באתרנו רהיטים.
אודות החברה:
ענק הרהיטים AEF מזמין גם אתכם להצטרף לאלפי משפחות ברחבי העולם הנהנות ממגוון ריהוט יוקרתי ואיכותי במחירים אטרקטיביים.
קולקציית הרהיטים שלAEF מאופיינת בסגנון עכשווי ומותאם לצרכיו של הלקוח הישראלי, בטעמים שונים: קלאסי, אלגנטי ומודרני. באתר הבית שלנו תוכלו למצוא מגוון רהיטים בעיצוב מודרני הכולל: ספות בד, ספות עור, מערכות ישיבה, כורסאות, סלונים פינתיים, חדרי שינה, מזרונים, שולחנות סלון, פינות אוכל ועוד.
חדש באתרנו: ריהוט בסגנון עתיק, מרשים ונוח להפליא ובמגוון סגנונות, בינהם בארוק, רוקוקו, ויקטוריאני, רנסנס ועוד.
כל הרהיטים מעוצבים, מתוכננים ומיוצרים תחת פיקוחה של חברת AEF ואבטחת האיכות שלה.

AEF קיבוץ חורשים (מחלף חורשים כביש 6)
טל. 03-9711770
www.aef.co.il




מילות מפתח:

רהיטים,ריהוט,ספות,חדרי שינה,פינות אוכל,סלונים,סלון,מערכות ישיבה,מערכת ישיבה,ספה,ריהוט עתיק,רהיטים עתיקים,חדר שינה,ספות פינתיות,שזלונג,פינת אוכל,ספה נפתחת,מזרונים,שולחן סלון,שולחן אוכל,ריהוט לבית,רהיטים לבית,חנויות רהיטים,מזנון לפלזמה,בידורית,כורסאות,מיטות,שידות,מזרנים,כסאות אוכל,ריהוט משלים,שולחנות אוכל,פינות בר,כסאות בר,שולחנות,שולחנות סלון,ספות עור,מזנונים,פינות ישיבה,כורסאות טלויזיה,מיטה וחצי,מיטות נוער


www.aef.co.il/categories/16751


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י AEF שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]