חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
20 סודות בתקשורת בשביל כל מי שבשנות ה 20





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סלולר שירות לקוחות מרכזיית טלפונים מירס אורנג'

נושא המאמר: ארבע סיבות למה כדאי לפתוח את ההסכם הסלולרי של העסק שלכם !
מאת: שי מור-רשתי   שמור מאמר למועדפים

אנו נמצאים כעת בחלון זמן ובעיתוי מצוין שכל עסק חייב לבחון את ההסכם הסלולרי הקיים כולל בחינת כדאיות להחלפת הספק הסלולרי – כך ניתן להוזיל בשיעורים ניכרים את ההוצאות הסלולאריות של העסק.

הוצאות התקשורת הסלולארית הולכות וגדלות מידי שנה במרבית העסקים במשק, והם מהווים מרכיב משמעותי במרכיב הוצאות התקשורת. במרבית העסקים הוצאות התקשורת הקווית ("בזק") הולכות ויורדות אבל סך הוצאות התקשורת רק הולך וגדל – הכיצד זה קורה ?
ניחשתם נכון, סעיף ההוצאה הסלולארית הינו הגורם המשמעותי ביותר לגידול בעלויות התקשורת. מרבית העסקים ממעטים להחליף את הספק הסלולרי שלהם וזאת לא מהסיבה שהם מרוצים מהשירותים ומהתעריפים מהספק הסלולרי הנוכחי שלהם, אלא בעיקר בשל החשש מתשלום דמי יציאה גבוהים מההסכם הסלולרי. סיבות נוספות קשורות לשיטות המתוחכמות של המפעילים הסלולאריים לשמר את הלקוחות העסקיים ע"י קשר ישיר לכל מקבלי החלטות וקובעי המדיניות בעסק ובאמצעות שירות ה VIP או שירות "הזהב" הקיים בכל ספק סלולרי. בכל עסק אנשי הקשר, המנהלים ומקבלי החלטות "משודרגים" מידי פעם בתקופת ההתקשרות למכשירי סלולר מתקדמים ביותר כאשר כל שאר העובדים "תקועים" עם מכשיר סלולרי ישן במשך כל תקופת ההתקשרות (36 חודשים). מסיבות אילו עסקים רבים נופלים "במלכודת הדבש" של ספקי הסלולר ומחדשים אוטומטית את ההסכם.

להלן הסיבות למה כדאי לעסקים לפתוח עכשיו את ההסכם הסלולרי:
1. ירידת מחירים בהסכמי סלולר חדשים בתקופה האחרונה:
בכל ההסכמים הסלולאריים החדשים בהם עיינתי בארבעת החודשים האחרונים (בגופים עסקיים בינוניים וגדולים) הייתה ירידה ממוצעת בתעריפים בשיעור של לפחות 20%. זאת בהשוואה לתעריפי ההתקשרות שנחתמו לפני כשלוש שנים. הסיבה נעוצה כנראה בתחרות עזה בין המפעילים.
מעבר חברת פלאפון בתחילת שנת 2009 לדור 3.75 בטכנולוגיית HSPA הציבה את פלאפון כגורם תחרותי משמעותי בשוק. רשת פלאפון הינה המתקדמת ביותר כיום בשוק, המאפשרת לנייד את המכשירים הסלולאריים לחו"ל ללא החלפת המכשיר הסלולרי, בנוסף במרבית דגמי המכשירים הסלולאריים ניתן לנייד את המכשיר הסלולרי לרשת סלקום או לרשת אורנג'. דבר זה הגביר משמעותית את התחרות בשוק התקשורת הסלולארית לעסקים.
מסקנה: התחרות היא גדולה ושווה לבדוק את תעריפי החוזה עליו אתם חתומים ולהשוותם למול התעריפים החדשים המוצעים היום בכלל החברות.
2. ירידה צפויה בתעריפי הקישוריות:
משרד התקשורת שכר חברת ייעוץ בינלאומית (חברת NERA) על מנת לקבוע את תעריפי הקישוריות של זמן אוויר לדקות שיחה נכנסות העומדות כיום על 24.15 אג' לדקה. עפ"י הערכות של מרבית המומחים בשוק התקשורת המקומית, תעריפי הקישוריות יופחתו עוד בשנת 2010 בשיעור של 50% לפחות מהתעריפים הנוכחיים (לכ- 12 אג' לדקת זמן אוויר). ירידת דרמתית זאת של דמי הקישוריות תגרום להפסד הכנסות שנתי של מיליארדי שקלים למפעילי הסלולר. אולם, עפ"י תקדימי העבר באירועים דומים כל המפעילים העלו את תעריפי השיחות היוצאות בתיאום מתוזמן בהפרשים של ימים בודדים בין ספק לספק.
לכן, עסקים שלא יספיקו לחתום עכשיו על הסכם סלולרי חדש בתעריפים זולים כיום למשך 36 חודשים וללא העלאות תעריפים במהלך תקופת ההתחייבות, יידרשו לחתום על הסכם סלולרי חדש קרוב לוודאי בתעריפים גבוהים יותר. לחילופין יידרשו לחתום על תוכניות תמחור חדשות מתוחכמות שמחלקות השיווק והכלכלה היצירתיות של חברות הסלולר יגבשו בחודשים הקרובים. קרוב לוודאי שתוכניות התמחור החדשות יחייבו מינימום שימושים וחבילות משולבות הכוללות בתוך החבילה את העלות של המכשיר הסלולרי, חבילת גלישה, חבילות דקות זמן אוויר ו SMS למשתמשים בנפחי שימוש שונים בתעריף קבוע וידוע מראש מה שנקרא במינוח המקצועי בשוק הסלולרי FLAT RATE כפי שקיים מזה מספר שנים בארה"ב ובאירופה.
מסקנה: החשבון הסלולרי כנראה יגדל וזאת למרות הפחתת דמי הקישוריות.
3. כניסת מפעילים וירטואליים לשוק הסלולר (MVNO):
שר התקשורת חתם על התקנות להסדרת פעולתם של מפעילי רשת וירטואליים ניידים, מה שנקרא MVNO (. (Mobile Virtual Network Operator מפעילי רשת וירטואלית הינם מפעילים סלולאריים המשתמשים בתשתית הקיימת של המפעילים הסלולאריים (סלקום, פלאפון ואורנג'), על מנת לספק למנויים שירותים סלולאריים. למעשה מדובר על מעין מפעילים חדשים אשר יהיו עם שם מותג חדש וימכרו מכשירי סלולר זמן אורי ושירותים. הספקים הוירטואלים מתוכננים לפעול עוד לקראת סוף שנת 2010 וזאת במטרה להגביר את התחרות בשוק הסלולרי, בעיקר במגזר הפרטי "הנהנה" מתעריפים גבוהים במיוחד למול המגזר העסקי.
למרות שמרבית המומחים בשוק התקשורת הסלולרי מעריכים שכניסת המפעילים הוירטואלים לא תשנה באופן מהותי את נתחי השוק, מפעילי הסלולר יעדיפו כיום לסגור הסכמים במגזר העסקי לטווחי זמן ארוכים של 3 שנים לפחות בתעריפים נמוכים יותר. יש לציין שבמגזר העסקי לא קיימת מגבלה של התחייבות לתקופת התקשרות עד 18 חודשים בדומה למגזר הפרטי וכל עסק יכול לחתום על הסכמים ארוכי טווח. כמובן בהתקשרות ארוכת טווח יש להכניס סעיפי הגנה בהסכם הסלולרי הכוללים מנגנוני הגנה של ירידת תעריפים עתידית בשוק.
מסקנה: מפעילים ורטואליים לא יוזילו את התעריפים ללקוחות העיסקיים וללקוחות אלו שווה לבחון את התנאים כעת.
4. סבסוד דמי היציאה ותופעת "החתונה הקתולית":
במשרד התקשורת שוקדים על הסרת חסמי מעבר בין מפעילי הסלולר, באמצעות תקנות חדשות המשפיעות בעיקר על המגזר הפרטי הקובעות התקשרות של לכל היותר 18 חודשים. במגזר העסקי דמי היציאה מתקופת ההתקשרות (בד"כ לתקופה של 36 חודשים) נקבעים עפ"י תנאי ההסכם שנחתם בין הספקים הסלולאריים לעסקים.
במרבית ההסכמים הקיימים, העסקים נדרשים לשלם דמי יציאה מההסכם לספק הסלולרי המורכבים משלושה סוגי תשלומים שונים: החזר שווי הטבה, תשלום בגין יתרת התשלומים בגין המכשיר להשלמת 36 תשלומים שווים ותשלום בגין דמי יציאה מדורג בגין הפסקת ההתקשרות (2,500 ₪ שנה ראשונה, 1,900 ₪ שנה שנייה,1,300 ₪ בשנה שלישית לכל מכשיר). דמי היציאה הגבוהים מהתקשרות גורמים לתופעת "החתונה הקתולית" ולניידות נמוכה יחסית במעבר בין מפעיל סלולרי אחד לשני ומעל 90% מהעסקים מאריכים את ההתקשרות עם הספק הסלולרי שלהם. יחד עם זאת מרבית המכשירים הקיימים כיום בעסקים הנם מדור 2.5 הקודם שעלותם נמוכה יחסית למול תעריפי מכשיר דור 3 ומעלה היקרים יותר וכוללים גם התחייבות לחבילות גלישה. בנוסף, בעקבות התחרות הגוברת במגזר העסקי לאחרונה, והרצון של המפעילים הסלולאריים להגדיל את נתח השוק שלהם על חשבון המפעילים האחרים, קיימת נכונות גבוהה יותר מצד המפעילים הסלולאריים לסבסד את עלות דמי היציאה מההתקשרות.
מסקנה: בעקבות התחרות ותנאי השוק אם תחליטו לעבור ממפעיל אחד לאחר, המפעיל הסלולרי אליו תעברו יהיה מוכן לסבסד את דמי היציאה מההתקשרות.

שורה תחתונה: רק ללקוחות העיסקיים ישנו חלון הזדמנויות בחודשים הקרובים אשר בו אפשר להוזיל את התעריפים בעשרות אחוזים !

www.teleco.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שי מור-רשתי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]