חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מטבע הדולר בארה"ב ובעולם בכלל - היסטוריה ונתונים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הריון אבץ

נושא המאמר: הריון העובר והמינרל אבץ - פרק 2 – יעקב עזרא
מאת: יעקב עזרא מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר – 0528567140   שמור מאמר למועדפים

הריון העובר והמינרל אבץ - פרק 2 – יעקב עזרא

אבץ מעורב ביותר מ- 100 תהליכים אינזמטיים בגוף. רבים מהם, קשורים בגדילה. בזמנים של צמיחה (הריון, התבגרות וריפוי פצעים) חסר של אבץ עלול לגרום להרס. למעשה, חסר באבץ קשור לאנומליות גנטיות, היות ו- DNA ו- RNA הכוללים את הצופן לתאים, אינם יכולים לתפקד ללא אבץ.

ריכוזים נמוכים של אבץ נמצאו אצל עוברים מתים ואבות בפוטנציה הפכו לעקרים ללא אבץ. במחקרים של משקל ילוד נמצא – שככל שרמת האבץ בשלייה נמוכה כך העובר קטן יותר וככל שרמות העופרת והקדמיום גבוהים, כך העובר קטן יותר.

התוצאות כה ברורות עד כי ניתן לצפות משקל ילוד והיקף הגולגולת רק לפי האנליזה של מינרלים אלו בשלייה.

נמצאה גם נטייה לריכוז גבוה של אלומיניום, אצל הנשים עם קרע מוקדם של קרומי מי השפיר. (לברזל לא נמצא עם משקל הילוד או נוחות הלידה).

החוקר הראשי האחראי למחקרים אלו, פרופסור בריים-סמית, משוכנע שהקשר בין אבץ ומשקל ילוד הוא חזק ביותר ומאמין שאם תינוק שנולד במשקל נמוך מ- 3000 גר', יש לחשוד מיד בחוסר אבץ.

חוסר באבץ הוא נפוץ היות וגם אם התזונה אופטימאלית, כמעט בלתי אפשרי לקבל מספיק אבץ. המינון המומלץ לאישה הרה הוא 20 מ"ג ולמניקה 25 מ"ג.

אחד הגורמים המשפיעים לחוסר באבץ הוא השימוש הכלל עולמי בדשנים פוספטים. אלו מונעים מהצמח ספיגת האבץ מהאדמה. אחת מהדרכים לגבור על הבעיה זו היא צריכת מזון אורגני.

בשר ודגים מזוהמים היא קריטית, במיוחד בחודשי ההיריון. בבדיקה של דגים ממקור מים מזוהם נמצא כי לא פחות מאשר 30% מהדגים לקו בסרטן, רבים מהן הכבד.

נחושת מול אבץ

דרך נוספת להעלות רמת אבץ היא לבדוק עודף נחושת (נחושת הוא האנטגוניסט לאבץ). רמה גבוהה של נחושת ונמוכה של אבץ גורמת למשל ילוד נמוך.עם זאת, אצל רבים מהתינוקות שנולדו במשקל 4500 גר' ואף יותר נמצאה רמה גבוהה הן של אבץ והן של נחושת. מכאן מקישים שרמה גבוהה מספיק של אבץ מונעת או מקטינה את רעילות הנחושת. הסכנה טמונה בקלות שבה ניתן להגיע לעודף בנחושת מחשיפה לסביבה, ממים הזורמים דרך צינורות נחושת, סירים מנחושת ואף התקן תוך רחמי שעשוי מחומר זה.

ריכוז עודף של ברזל מרוקן מצבורי אבץ

כיום: הסברה היא שהסופלמנטים המסורתיים של הברזל הנלקחים בהריון גבוהים מדי היות ורמתם מרוקנת מצבורי אבץ. במידה ואין רמיזה לאנמיה כתוצאה מחוסר ברזל, 18 מ"ג ליום של ברזל היא יותר מהנחוץ. (אין לשכוח, שאחרי הכל, הפסקת הוסת מצביעה על מצבור גדול יותר בזמן הריון היות ווסת היא הסיבה העיקרית לרמת ברזל נמוכה אצל אישה)

תפוזים עוזרים בספיגת אבץ:

תפוזים, למרות שאינם עשירים בויטמין C, הם מכילים חומצה קריטית שהתגלתה כפקטור להעלאת ספיגה של אבץ. חלב אם המכיל כולוסטרום, גבוה במיוחד באבץ, כמו גם בחומרים מזינים נוספים, והוא חשוב במיוחד במתן התחלה טובה לאחר טראומת הלידה. ייתכן וזו הדרך הטבעית לפצות את התינוק על ההפסד הגדול של אבץ שמתגלה מיד לאחר הלידה, כתוצאה מהסטרס. אבץ, כמו כן, חיוני בשמירת תנועתיות חופשייה של ויטמין A ונשיאתה לכיוון הכבד. לכן, חסר באבץ עלול לגרום לחסר בויטמין הנ"ל מה שחשוב כפלים בהריון.

יעקב עזרא הינו מרצה במכון מור (לאוסטאופורוזיס) ובבית הספר להסמכות מאמנים - באוניברסיטת ת"א (אימונים לפיתוח הגוף ותזונה). לפגישת יעוץ בקליניקה: 0528567140 www.HealthNFit.org www.DietMe.co.il www.2all.co.il/Web/Sites/diet-kobi


www.2all.co.il/web/sites/diet-kobi


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעקב עזרא מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר – 0528567140 שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]