חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שמות מתחם בעברית – על מה המהומה?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שמאי מקרקעין שמאות מקרקעין שמאי מקרקעין מוסמך שמאי חקלאי

נושא המאמר: שמאות מקרקעין
מאת: מיקי אדלשטיין   שמור מאמר למועדפים

שמאי מקרקעין
בבואכם לרכוש או למכור נכס נדל"ן, בין אם לצרכי מגורים, לצרכי השקעה כנכס מניב ואף נכס לצרכי העסק, שמאי מקרקעין מוסמך יוכל לסייע לכם בכל תהליך הרכישה והמכירה.

שמאי מקרקעין – מיהו שמאי מוסמך?
רישיון לעסוק כשמאי מקרקעין מותנה בהשכלה אקדמית, סיום מסלול לימודי שמאות מקרקעין, עמידה בבחינות מועצת השמאים וסיום תקופת התמחות. עמידה בתנאים אלו מאפשרת להירשם בפנקס שמאי מקרקעין שבמשרד המשפטים, וכן רישיון לעסוק בתחום שמאות מקרקעין.

שמאי מקרקעין – תקנות ומוסדות
להלן עיקרי המוסדות והחוקים המגדירים את מקצוע שמאות המקרקעין:
• לשכת שמאי מקרקעין: לשכה זו מכתיבה את כללי האתיקה של שמאי המקרקעין בישראל. הלשכה הינה עמותה רשומה, המייצגת את שמאי המקרקעין אל מול הגורמים השונים.
• מועצת שמאי מקרקעין:מועצת שמאי מקרקעין שבמשרד המשפטים מנהלת את פנקס שמאי המקרקעין, אחראית על פיקוח ורישום מידע על שמאי מקרקעין, מקיימת בחינות הסמכה לשמאות מקרקעין ואחראית על המתמחים בתחום.
• תקנות האתיקה וקוד ההתנהגות של שמאי מקרקעין – תקנות האתיקה קובעות את כללי ההתנהגות ואת ההוראות הכלליות לעוסקים בתחום, ומפרטות את המעשים שאינם הולמים את מקצוע שמאות המקרקעין.

שמאי מקרקעין – תחומי אחריות ופעילות
עיסוקו של שמאי מקרקעין הינו מגוון וכולל מגוון תחומי אחריות ופעילות. להלן עיקרי תחומי האחריות של שמאי מקרקעין:
הערכת שווי
הערכת שווי הינה תחום מרכזי בעבודת שמאות מקרקעין. הערכת שווי שמבוצעת ע"י שמאי מקרקעין, כוללת איסוף מידע על הנכס ועל סביבתו, ובחינת מאפייני הנכס. שמאי מקרקעין מוסמך רשאי להעניק חוות דעת לכל סוגי הנכסים וזו באה לידי ביטוי בדו"ח שומה.

חוות דעת שמאיות
שמאי מקרקעין מעניק חוות דעת שמאית עבור מגוון היבטים, כשביניהם חלוקת זכויות, ירידות ערך נכסים, השקעות עתידיות, מכירות נכסים, חכירה והשכרת נכסים, פירוק שותפות, כינוס נכסים, ירושות, דמי פינוי, דמי מפתח ועוד.

מיסוי מקרקעין
למיסוי מקרקעין חלק מהותי בתחום שמאות מקרקעין. שמאי מקרקעין לרוב מטפל במגוון היבטים וסוגים של מיסוי מקרקעין, כשהעיקריים שבהם הם מס שבח, מס רכישה, היטל השבחה, אגרות בניה, היטלי פיתוח ועוד.

פיצויים בגין ירידות ערך
שמאי מקרקעין עוסק בין היתר בליווי תביעות פיצויים בגין ירידת ערך של נכסים, שלרוב נובעת בעקבות אישור תכנית בנין עיר (תב"ע). כחלק מכך, שמאי מקרקעין עוסק בליווי תביעות של בעלי הנכסים שנפגעו, עריכת אומדני צפי לירידת ערך, מתן חוות דעת שמאיות, ייצוג אל מול הרשויות ועוד.

דו"ח שומה הנערך ע"י שמאי מקרקעין, מספק תמונה אובייקטיבית לגבי הנכס הנדון, וכולל הערכה מקיפה על מצב הנכס, תוך התייחסות למצב הנוכחי והעתידי של הנכס.

מומלץ להיעזר בשירותיו של שמאי מקרקעין מוסמך בכל עסקת מקרקעין, שכן השמאי יוכל לספק לכם מידע רב אודות הנכס ועל העסקה כולה.


www.mikied.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיקי אדלשטיין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]