חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אלימות במשפחה – לא מה שחשבתם





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הסרת שיער שיער

נושא המאמר: הסרת שיער
מאת: גילה לביא   שמור מאמר למועדפים

בעיקר עד שנות השמונים, בעיני רבים ורבות חזה שעיר נחשב לשיא היופי הגברי. עם הזמן, אידאל היופי פנה לכיוון גוף חלק משיער, ועם פיתוח של טיפולי הסרת שיער יותר ויותר גברים החלו בוחרים להסיר את השיער המיותר. ואם בעבר הסרת שיער בלייזר או אפילו בשעווה לגברים הייתה משהו שמתקיים בסוד בחדרי חדרים, בימינו הבחירה לעבור טיפולי הסרת שיער הפכו לנורמה אשר לעתים אף נתפסת כמקור לגאווה, סימן לראייה אסתטית מפותחת וטיפוח עצמי.

טכנולוגיות הסרת השיער הנפוצות, בלייזר ובטכנולוגיית קרן אור, מותגו פעם בתור טכנולוגיות הסרת שיער לצמיתות, אך בשל פרק הזמן הקצר יחסית שבמהלכו קיימות השיטות הללו הוחלט שאין להבטיח הסרה נצחית, כי אם דילול או הרחקת שיער לאורך זמן רב.

הסרת שיער גברים ונשים – כיום שתי השיטות הפופולריות ביותר להסרת שיער הן הלייזר והסרת שיער IPL או קרן האור הסרת שיער באינפרא, אשר מבטיחות תוצאות נאות, הסרה של כ-80% מהשיער בתוך מספר טיפולים. רבים בוחרים לעבור טיפולי הסרת שיער מטעמים אסתטיים, אשר תורמים גם לבטחון העצמי ולשיפור דימוי הגוף, ללא הצורך במעבר טיפולים כואבים וחוזרים של הסרת שיער בשעווה, בסכין גילוח או בעזרת קרמים להמסת השיער.

הסרת שיער מחירים – מחירי הטיפולים משתנים ממקום למקום, ומושפעים מסוג המכשור שבו עוברים המטופלים את הטיפול, מאיזור ההסרה ומספר הטיפולים הנדרש עד לקבלת התוצאות הרצויות. עם זאת ברוב המרפאות המתמחות בתחום ניתן להגיע להסדרי תשלומים נוחים ואף לקבל הנחה מסויימת, בעיקר במידה ומעוניינים להסיר שיער ממספר אזורים.

לקבלת הצעות מחיר הסרת שיער ולשם קביעת התאמה לטיפול זה או אחר יש לקבוע פגישת ייעוץ במרפאה, לשם קבלת תמונת מצב רלוונטית לכל מטופל. הטיפול מסתיים לרוב לאחר מספר חודשים עד שנה, תלוי במספר הטיפולים הנדרש.

כולם רוצים להיות חלקים ויפים יותר, וטיפולי הסרת שיער מציעים אפשרות זו לכל המעוניין.

לקבל הצעות מחיר וייעוץ כנסו לפורטל להיות יפים www.sopretty.co.il

www.sopretty.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גילה לביא שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]