חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יש סיבה למסיבה- השכרת ציוד לאירועים





    קישורי טקסט (לפרטים)




נופש בלונדון
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מלונות בלונדון בתי מלון בלונדון מלון בלונדון חופשה בלונדון

נושא המאמר: מלונות בלונדון
מאת: נורית בן חורין   שמור מאמר למועדפים

החלטתם לנסוע ללונדון- קבעתם תאריך, לקחתם חופש מהעבודה, שאלתם את החברים והמשפחה מה להביא מהדיוטי פרי ועכשיו רק צריך להחליט באיזה מלון לשהות. בלונדון אינספור בתי מלון מכל הסוגים והרמות. מתוך המבחר הענק של מלונות בלונדון כיצד תדעו איזה מלון לבחור?
על מנת לסייע לכם לבחור מלון בלונדון המתאים לכם ריכזנו עבורכם ארבעה אזורים עיקריים בהם שוכנים מלונות בלונדון ומה כדאי לדעת על כל אזור.



מלונות בלונדון – עניין של מקום
בהתאם לחוקי הנדל"ן, העניין החשוב ביותר בבחירת מלון בלונדון הוא המיקום שלו. בכל הקשור לבתי מלון בכלל ומלונות בלונדון בפרט, למיקום קשר הדוק לעלויות.



אוקספורד Oxford - הכי מבוקש
רוב התיירים הישראליים המבקרים בלונדון מבקשים למצוא מלון ברחוב אוקספורד שבמרכז העיר. רחוב זה הינו הלב הפועם של העיר ומהווה המקום המושלם למי שרוצה להיות במרכז העניינים הלונדוני. אוקספורד זכה בתואר הכבוד של "רחוב הקניות הראשי של לונדון". ברחוב נמצא מגוון עצום של חנויות, בוטיקים ובתי כלבו. לכל המותגים הגדולים יש נוכחות מרשימה ברחוב ואוקספורד נחשב לגן עדן של שופינג. מלונות בלונדון השוכנים ברחוב אוקספורד או ברחובות הצמודים לו הם מאוד מבוקשים ובהתאם לכך גם נחשבים ליקרים.



כיכר ראסל Russell Square – רחוק יותר, זול יותר
מי שמחפש מלונות זולים יותר ימצא את מבוקשו באזור של כיכר ראסל. באזור זה תמצאו את אוניברסיטת לונדון, המוזיאון הבריטי ומוזיאון הקריקטורות. באזור כיכר ראסל בתי המלון פשוטים יותר ומתאימים לכל כיס. צריך לקחת בחשבון שמלונות בלונדון באזור זה נמצאים במרחק של כ-15 דקות הליכה ממרכז העיר. טיול של רבע שעה זה לא הרבה זמן בייחוד כשמבלים אותו בחיקה של אחת מן הערים היפות בעולם...



קנסינגטון Kensington - פחות מאוקספורד יותר מראסל
בתוך המבחר הרב של מלונות בלונדון ישנו אזור נוסף שכדאי להכיר: קנסינגטון. בקנסינגטון תמצאו את הפשרה שבין אוקספורד ובין כיכר ראסל. מאזור זה ניתן להגיע למרכז העיר בכ-10 דקות נסיעה ברכבת התחתית. באזור קנסינגטון בדרך כלל המלונות זולים יותר מאזור אוקספורד אך עדיין רובם יהיו יקרים יותר מהמלונות בכיכר ראסל.



פדינגטון Paddington – מחירים נוחים ותחבורה נוחה
בתי המלון בפדינגטון אינם יקרים כמו ברחוב אוקספורד, המלונות אינם מפוארים והשהות באזור זה היא במחירים סבירים. עם זאת, קחו בחשבון שהמחירים באזור זה יקרים יותר מקנסינגטון. מתוך מגוון המלונות בלונדון, פדינגטון נחשב למוצא טוב למי שלא מוצא או לא רוצה מלון במרכז העיר. ניתן להגיע למרכז העיר במהרה- בתחנה אחת או שתיים ברכבת. לא נמצאים ממש במרכז אך מרגישים קרוב למרכז. כמו כן, לאזור זה יתרון חשוב למבקרים בלונדון- תחבורה נוחה. בפדינגטון נמצאת תחנת הרכבת Paddington Station המחוברת לרשת הרכבת התחתית וכן תחנת רכבת של ההית'רו אקספרס לשדה התעופה. באזור מסעדות רבות ורחובות נחמדים בהם כדאי לשוטט.



www.deasy.co.il/destination/destinationhotelslondon.aspx?cid=31427&ctryid=257


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נורית בן חורין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]