חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בחירה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ג'קוזי בריכות ספא מערכות ספא בריכות עיסוי

נושא המאמר: ג`קוזי בריכת ספא לחצר והעלויות הנסתרות
מאת: טל תגר   שמור מאמר למועדפים

סיפור אמיתי על לקוח שלמד שיש לערוך סקר שווקים רציני ומעמיק בנושא הג`קוזי
מכיוון שעלויות תחזוקה הינן מרכיב חשוב בהחלטה ברכישת בריכת ספא לחצר
המוצר נקנה וההפתעות מגיעות בצרורות.
המשפט " אני לא עשיר מספיק לקנות דברים זולים" בא לידי ביטוי באופן הבוטה ביותר ברכישת ג`קוזי לגינה


שמי מוטי מלמד אני רוצה לשתף אתכם בסיפור עם סוף טוב שהיה לי.

לפני שנה הצלחתי לעשות רווחים בבורסה וקניתי למשפחתי ג`קוזי של חברה מוכרת בריכת הספא עלתה 15000 ₪ כולל התקנה. את הג`קוזי בחרתי כי המחיר היה נמוך יחסית במקומות אחרים הגזימו ודרשו על גקוזים בין 40000₪ ל- 70000 ₪. למה מי מת צחקתי?!. בכל אופן בחודשים הראשונים לא יצאנו מהג`קוזי כל החברים באו אלינו היה כיף מאד. כל סוף שבוע עשינו מסיבות ג`קוזי בנוסף פינקנו את החברים בברקיו. הכיף שלי היה לבוא בסוף היום ולהתפנק בבריכת הספא בחצר. בבוקר בקיץ הילדים רבצו עם החברים בג`קוזי. לאחר כמה חודשים ראיתי שהחשבונות מים הם מטורפים מבדיקה שעשיתי עולה כי המקור לבזבוז מים הנו אתם כבר מנחשים הג`קוזי חבר שגם קנה את אותו דגם חצי שנה לפני אמר לי " מה לא ידעת שהכסף בבריכת ספא נשפך על המים. אני אומר לכם בפרוש הייתי יודע לא הייתי קונה בריכת ספא. אני חשבתי שבמחיר של 15000 ₪ אני סוגר את הסיפור ומסתבר שרק התחלתי אותו. כעסתי. במשך שנה לא נגעתי בג`קוזי, עד ששבת אחת היינו אצל חברים שעלו מארצות הברית לברביקיו פתאום אני רואה את בעלת הבית הבלונדינית היפיפייה ליסה מסתובבת עם בגד ים היא הציעה לי לעלות איתה ועם בעלה לג`קוזי אמרתי לה עם כל היטלי בצורת אתם עושים ג`קוזי אתם תפשטו את הרגל גערתי. ליסה ובעלה צחקו הם אמרו אנו מודעים על שמירה של מים. לכן כשבאנו לארץ לפני שנה קנינו בריכת ספא של HotSpring כמו שהיה לנו באמריקה מדובר בג`קוזי הטוב בעולם ומעבר לכך מדובר בג`קוזי החסכוני ביותר במים . ליסה אמרה לי כי הג`קוזי חסכוני במים והוא היחידי בעולם שאין לו אידוי ויש לו פטנטים שחוסכים במים כך שלא רואים שום תוספת לחשבון המים. בנוסף מדובר בגקוזי ללא צורך בכלור או ברום. בעלה של ליסה סיפר לי כי הוא ממחזר את כל המים להשקיית עצי הפרי בגינה. למחרת הגעתי לאולם התצוגה המפואר של אסימור יבואנית של HotSpring הנמצאת בבית יהושע וקניתי לי ג`קוזי HotSpring . מאז חשבון המים נהיה סולידי ובכלל הג`קוזי HotSpring הוא הכי כיף בעולם.


www.hotspring.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טל תגר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]