חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אושרה הגשת תביעות בגין נזקי רכוש המלחמה ל- 22 ישובים נוספים - יישובי ספר - קרן פיצויים - מס רכוש





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תזונה טבעית צום סרטן בריאות

נושא המאמר: הרצאת מבוא להכרת גישת ההיגיינה הטבעית
מאת: ד"ר אשחר   שמור מאמר למועדפים

תקציר :
מעטים מכירים בעובדה שמרבית המחלות נגרמות על ידנו ואינן תוצאה של מזל, גנטיקה או חיידקים ווירוסים. הכירו גישה המוכיחה מידי יום על אלפי מטופלים שהאדם יכול להשיג שליטה מלאה על בריאותו במהלך כל החיים באמצעות שימוש בחוקי הטבע והגוף וכח הריפוי הטמון בהם. אין צורך שמישהו יטפל בכם, רק אתם יכולים להיות הרופאים של עצמכם. היפטרו מתחושת הקורבן ועשו למען בריאותכם.


הרצאת מבוא להכרת גישת ההיגיינה הטבעית
ד"ר ערן אשחר, נטורולוג N.D, M.P.H
www.dreshkhar.com

שלום
המקצוע שלי נקרא נטורולוג. ניתן לספור על אצבעות של כף יד אחת את האנשים המגדירים בארצנו את מקצועם כנטורולוג. נטורולוג הוא רופא לא קונבנציונאלי, אלא רופא היגייניססט המשתמש בעקרונות וחוקי הטבע כבסיס בלעדי להעצמת תהליך הריפוי הגופני והנפשי של בני אדם. נטורולוג איננו משתמש בתרופות וגם לא בשיקויים, תרופות טבעיות או "צמחי מרפא" לטיפול בחולים.
להיגיינה הטבעית הגעתי בעקבות מחלה בדרכי העיכול שבה חליתי מגיל 9. סיפור מחלתי נמצא באתר תחת הלשונית "מי אנחנו". הרופאים הועידו לי תרופות לכל החיים וניתוח כריתת קיבה שממנה ניצלתי בזכות ההיגיינה הטבעית. בדרך נס הגעתי למדע הבריאות הקרוי היגיינה טבעית וריפאתי את עצמי תוך זמן קצר. התרופות הלכו לפח ולניתוח כריתה לא נזקקתי. מאז ועד היום לא סבלתי אפילו פעם אחת מבעיה כל שהיא בדרכי העיכול. הלכתי ללמוד בפקולטה לרפואה וסיימתי את לימודי לתואר שני בבריאות הציבור.
אולם הבנתי שמקומי לא שם. חזרתי ללימודי "הרפואה הטבעית" ולמדתי מספר רב של תחומי רפואה אלטרנטיבית. בכולם מצאתי חוסר עקביות והיגיון. לבסוף זנחתי את מרביתן והתמקדתי בלימודי היגיינה טבעית שם מצאתי היגיון, מדע אמיתי ופיתרון שורשי לכל בעיות הבריאות גם יחד.
מזה 12 שנה שאני מיישם את הגישה על מטופלי ורואה את נפלאות ההיגיינה הטבעית ואת הקסם שבאמת שבה. ב - 12 שנים אחרונות פיתחתי שיטת עבודה ייחודית והוראה של גישת ההיגיינה הטבעית שההצלחה שלה בריפוי של מחלות רבות היא למעלה מ – 95% ובמקרים רבים היא 100%.

מה לא יהיה בהרצאה:

אין כוונת ההרצאה לחלק מתכונים, או לתת יעוץ אישי או קבוצתי, או יעוץ תזונתי, או טיפים בנושאי בריאות בנוסח אודיטה ופרופ' קרסו. תפיסת בריאות היא עניין הרבה יותר רציני מאשר מצבור של טיפים (לרוב שגויים ומטעים) ובדיוק בשביל זה יש את הסדנא של ד"ר אשחר ללימוד גישת ההיגיינה הטבעית. יחד עם זאת בהרצאה זו יפתח לכם חלון לעולם רחב שבו תמצאו כיצד להימנע ממחלות וסבל מיותרים וכיצד להאריך את תוחלת החיים ולשפר את איכות החיים שלכם באופן משמעותי.

מה מטרות הרצאת המבוא :

1. הרצאת מבוא שנותנת טפח מהחומרים והנושאים שנלמדים בסדנא אישית או קבוצתית של כ- 33 שעות אקדמיות שבה לומדים את עקרונות גישת ההיגיינה הטבעית.
2. מתן תקווה גדולה לכל שוחרי הבריאות ובעלי בעיות הבריאות לכל סוגיהם מבעיות קלות ועד לבעיות חמורות. תקווה שמבוססת על עובדות קליניות הנובעות מניסיון של 200 שנה ועל מחקרים מעבדתיים וקליניים.
3. הבנת הסיבות המקוריות, העיקריות והראשוניות לכל המחלות הפנימיות.
4. העברת מסר ברור שעל פי תפיסת ההיגיינה הטבעית חיפוש הבריאות אצל אדם אחר היא ביסודה בזבוז זמן ופעולה שגויה. הבריאות שלכם נמצאת בידכם וההגעה למצב בריא היא הרבה יותר פשוטה מכפי שאתם חושבים, יחסית לאמצעים המתוחכמים, היקרים והבזבזניים לחברה שהרפואה מפעילה היום על חולים במחלות שונות.
5. הדגשת המסר שבריאות אמיתית לא נמצאת לא בבתי מרקחת, והרבה פעמים גם לא בחנויות טבע שמוכרות הרבה לוקשים לציבור התמים. הבריאות לא נמצאת בצנצנות של גלולות ומשחות ולא בחומרים חיצוניים מכל סוג שהוא מלבד התזונה הטבעית לאדם.
6. העברת המסר שהבריאות נמצאת בראש שלכם, או יותר נכון בהחלטה שלכם לבצע את הפעולות המתבקשות וההכרחיות כדי להגיע למצב הנכסף של בריאות מושלמת ולהישאר בו לתמיד.

עם ישראל בריא או חולה ?

לאחרונה אנו שומעים שוב ושוב שמדברים בגאווה רבה על כך שהמפעל הריווחי ביותר במדינת ישראל הוא מפעל טבע שמיצר תרופות לעם ישראל החולה. מה נגיד ומה נדבר על כך שעם ישראל הפך לצרכן כרוני של סמים הקרויים תרופות ועל זאת גאוותו. אתם מבינים שמפעל טבע מייצר את התרופות כיוון שמישהו במדינה הזאת (גם בעולם) צורך אותם ובכמויות גדולות, אחרת הם לא היו מרוויחים מאות מיליוני דולרים בכל שנה. רבים יגידו בנקודה זו – אז מה הבעיה, מה רע, תרופות זה דבר חשוב ביותר, איך אפשר בלעדיהן ? האם זה לא סימן למדינה מפותחת בעלת ידע טכנולוגי נרחב שמשמש לשיפור איכות החיים שלנו ?
רבותי, מדינת ישראל היא אחת המדינות שמשקיעות אחוז גבוה ביותר של התקציב שלה למערכת הרפואית של "ריפוי" חולים באמצעות המערכת הקונבנציונאלית. מליארדי דולרים הושקעו ויושקעו בעוד בתי חולים, בעוד ניתוחים בעוד תשתיות, בעוד מכשור יקר, בעוד תרופות חדשניות, ועושה רושם שלמעגל הזה אין סוף. כי הרי הריטואל הקבוע שבו המדינה גועשת ורועשת בעקבות לחץ אדיר של כל המערכת הרפואית להוסיף עוד 150 מליון שקל על ההוספה של 200 מיליון מעבר לתקציב שכבר נקבע לשנה, הכל תוך איומים שחולים ימותו וכל ההפחדות הרגילות של הרופאים כפי שאנחנו שומעים כבר שנים, חוזר על עצמו שוב ושוב.
אבל בואו פעם אחת נשאל את עצמנו את השאלה הנכונה - האם לאור ההשקעות האדירות האלה ברפואה, שיוצאות מכיסכם גברותי ורבותי, מהקופה הציבורית, מתקציב החינוך, מתקציב הרווחה, מתקציב הסעד למעוטי יכולת ולמשפחות ברוכות ילדים, מתקציב הביטחון (וראינו זאת בציוד החסר במלחמה האחרונה שעלתה לנו במותם של עשרות בנים ואבות) מתקציב המיגון של העורף הפגיע יש יותר בריאות לעם ישראל ?
התשובה המתקבלת מהדוח של משרד הבריאות מדברת בעד עצמה והיא – לא ולא, נהפוך הוא !!
דוח חדש של משרד הבריאות שנקרא " מצב הבריאות בישראל 2003" משרטט את פרופיל המחלות ומצבה הגופני של אוכלוסיית ישראל:
מהדוח עולה מצב קודר של בריאות הציבור הישראלי. להלן תיאור המצב.
הסיבות המוות העיקריות בישראל הן מחלות לב, 22.3%, גידולים ממאירים – 23.1%, מחלות כלי דם במוח – 6.1%, פגיעות ממקור חיצוני – 5.8%, סוכרת – 6%, ומחלות זיהומיות – 3%. עוד כ- 34% ממחלות אחרות.
סוגי הסרטן השכיחים ביותר בקרב האוכלוסייה בישראל הינם סרטן השד – 17.1%, סרטן המעי הגס – 14.5%, סרטן הערמונית- 8.2% , סרטן הריאות – 6.9%.
מנתוני הסקר הלאומי מתברר ש : 70% מהנשים ו – 65% מהגברים אינם מבצעים פעילות גופנית סדירה.
כמו כן כ – 50% מהאוכלוסייה הישראלית מוגדרת כסובלת מעודף משקל (על פי הגדרות פשרניות ביותר, לא היגייניסטיות).

מצב הבריאות של ילדים ובני נוער בגילאי 0-17:

א. 350 ילדים בישראל חולים מידי שנה בסרטן, כ- 100 נפטרים מהמחלה מידי שנה.
ב. סוג הסרטן הנפוץ ביותר בקרב ילדים הוא לוקמיה, סרטן הדם – 20%. אחריו סרטן המוח – 15.2% ואחריו סרטן בלוטות הלימפה – 13.5%.
ג. 3.6% מהילדים על גיל 17 סובלים מאסטמה, בנים סובלים פי שניים מבנות.
ד. כל ילד מבקר אצל רופא המשפחה שש פעמים בשנה בממוצע
ה. ב- 2001 טופלו כמעט 10,000 ילדים עקב חשיפה לרעלים.

מצב הבריאות בקרב בני 44-18:

הסיבות העיקריות למוות בקבוצת גיל זו הן מחלות הסרטן – 23%, תאונות – 15.6%, התאבדות – 8.3%, (גברים מתאבדים פי 4 מנשים, 11 מכל מאה אלף גברים מתאבדים) ומחלות לב – 8.1%, ורק 1.7% ממחלת האיידס.
1. בעלי עודף משקל 46.5% מהנשים, 57.5% מהגברים (בהגדרות פשרניות).
2. עושים דיאטה: נשים – 25%, גברים 12%.
3. עוסקים בפעילות גופנית : 15.6% מהגברים, 17.6% מהנשים.
4. מעשנים: 40% מהגברים, נשים – 26%.
5. 66% שתו אלכוהול בשנה האחרונה.
6. 10.5% השתמשו בסם לא חוקי כלשהו.

מצב הבריאות בקרב גילאי 45-65:

בקבוצת גיל זו מתרחשת עלייה תלולה במדדי החולי השונים.
1. 14% מגילאי 45-54 סובלים מיתר כולסטרול ויתר לחץ דם (על פי הגדרות שמרניות ושגויות של הרפואה הקונבנציונאלית)
2. בקרב גילאי 55-64 עולה האחוז של יתר כולסטרול ויתר לחץ דם ל – 30.4%.
3. 30.4% סובלים מלחץ דם גבוה (על פי הגדרות קונבנציונאליות שאינן אמיתיות).
4. 8.3% סובלים מסוכרת
5. יותר מ – 70% מוגדרים "בעלי משקל עודף " או "שמנים".
6. בני 55-64 עושים יותר ספורט מאשר בני 45-54.
7. 6.5% מהגברים לקו באוטם שריר הלב.
8. כ- 60% ממקרי התמותה נגרמים כתוצאה ממחלות לב ומסרטן. 37.7% מסרטן ו- 25.3% ממחלות לב.
9. 77% מהחולים שאושפזו במחלות הקרדיולוגיות בבתי חולים היו גברים, 23% היו נשים.

מצב הבריאות בקרב גילאי 65 ומעלה:

סיבות המוות העיקריות גם בקבוצת גיל זו הן מחלות לב וסרטן.

1. 40% מבנות ה- 75 ומעלה סובלות מכאבי פרקים.
2. 9% מהגברים ו – 15.5% מהנשים מוגבלים בביצוע פעולה יומיומית אחת לפחות. שיעור המוגבלים עלה עם הגיל והגיע בגיל 75 ומעלה ל -20%.
3. 84% מהפציעות בקרב בני 65 ומעלה נגרמו עקב נפילות.
4. 25% מכלל המטופלים במרכזי הטראומה שבבתי החולים הם בני 65 ומעלה. מבוגרים בני 75 ומעלה היו 14% מכלל הפצועים, אף שחלקם באוכלוסיה מגיע ל – 5% בלבד.
5. שיעורי האשפוז עקב שברים עולים בצורה חדה בקרב גילאי 65 ומעלה.
6. בני 65 ומעלה מבקרים אצל רופא המשפחה 11.5 פעמים בשנה בממוצע.
7. שברים בצוואר הירך הם הגורם לכ – 50% מהאשפוזים בגילאים 65-74 ול – 66% מהאשפוזים בבני 75 ומעלה.

ואחרי שהלאיתי אתכם בנתונים היבשים המסקנה היא שהתמונה הקלינית והאפידימיולוגית בישראל מצביעה על כך שיש עליה בשכיחות של מרבית המחלות הבאות:
מחלות אקוטיות: הצטננויות, שפעת, חום, דלקות גרון, דלקת הסימפונות(ברונכיטיס), דלקת ריאות, שחפת,
מחלות ילדים: היפראקטיביות בקרב ילדים, חוסר קשב וריכוז, מחלות ילדות, שפעות חוזרות ונזלות כרוניות, ודלקות אוזניים, עששת וחורים בשיניים
מחלות כרוניות: דלקות במעיים, טחורים, קוליטיס, אולקוס, כיבים בכל הגוף, בעיות עיכול, גזים, שילשולים, עצירות, כאבי ראש, מיגרנה, חולשה, עיפות מתמדת, C.F.S,טרשת נפוצה, אסטמה, דלקות פרקים, אולקוס כרוני, קדחת השחת, יתר לחץ דם, מחלת לב עקב סתימות עורקים, עודף כולסטרול ושומנים בדם, טרשת עורקים, סוכרת, דלקות עור, ספחת-פסוראזיס, אקזמה, בעיות פוריות ובעיות בערמונית-מוגדלת, בעיות בשלפוחית ובצנורות השתן (דלקות, סתימות), עקרות אצל נשים וחוסר פוריות של גברים, אין אונות, הפלות חוזרות, בעיות נשים, מחלת פארקינסון, דלקת כליות, אבני מרה, גידולים בגוף, מחלות עצבים שונות, כאבי שרירים, חוסר שינה, אלרגיות מכל הסוגים, בעיות בהפרשות בלוטות הורמונליות (חוסר איזון) וחילוף חומרים- בלוטת התיארואיד, אוסטופורוזיס - חללת העצם, אנמיה כרונית, עודף משקל והרזיה, הזדקנות מוקדמת ועוד.

מדוע מצב הבריאות כה קשה ?

אז מדוע זה מצב הבריאות אצלנו ? מי אשם בכך - החיידקים, הוירוסים, הגנטיקה, התזונה, הרגלי החיים השונים ?
רופאים רבים, שמטופלים שלי היו אצלם ושאלו אותם האם הם צריכים לשנות משהו בתזונה שלהם, ענו לחולים שלהם – "שטויות, אתם יכולים לאכול הכל, תאכלו ותשתו הכל במידה".
לצערנו אין דיאטנית אחת בכל קופות החולים בארץ שהתזונה שהיא נותנת יכולה לפתור בעיית בריאות כל שהיא ! היא גם לא מתיימרת בכלל לעשות זאת. אבל הטרגדיה האמיתית היא שהמלצותיה יגרמו נזק נוסף ולא ימנעו את התדרדרות המצב בשעה שהמטופל יאמין בכל ליבו שזו התזונה הטובה עבור מחלתו.
במצב כזה לא יכול להיות שום שינוי אמיתי במצב הבריאות שלנו.
מדוע יש אוכלוסיות בעולם, מרביתן בעולם השלישי, כמו ההונזה, הבפטיסטים, האדוונטיסטים ודוגמאות אחרות שאצלן לא משקיעים אפילו דולר אחד בשנה על בריאות, או על מחלות, ומצב הבריאות שלהן טוב בצורה יוצאת דופן ? האם זה מקרי ?
לא רבותי לחלוטין לא. ספרים שלמים ומחקרים רבים ומעקבים של שנים נעשו אחרי אורח החיים של קבוצות אלה. המסקנה של כל החוקרים של הקבוצות האלה ובראשותם של פרופ' קמפבל מאוניברסיטת קורניל בארה"ב היא - שאורח החיים שלהם בכללותו ובעיקר התזונה שלהם היא המפתח לבריאות שלהם. ככל שאורח החיים דומה יותר למודל התזונה הנהוג בעולם המערבי כך אחוז המחלות גבוה יותר.

מה נדרש לעשות ?
במצב זה של מבול של מחלות וחולים יש פנייה המונית לרפואה אלטרנטיבית, שגם היא ברובה מוליכה שולל את הציבור ואיננה מתיימרת להוביל לריפוי סופי ומוחלט מהמחלה.
מה אם כן מציעה ההיגיינה הטבעית, מה הבשורה שלה ?

א. להפסיק לחשוב במונחים של אנחנו קורבנות מסכנים של מצב נתון, שהמחלות לא ניתנות לשליטה ושהן תוצאה של גורמים וסיבות לא ידועים כפי שמספרים לנו.
ב. להתחיל להבין שרק אנחנו במו ידנו מביאים על עצמנו את מרבית המחלות.
ג. להפסיק להאמין שמישהו יכול לרפא אותנו.
ד. להבין שרק אנחנו במו ידנו או שיכלנו יכולים לרפא את עצמנו.

כלומר, דרוש שינוי אמיתי, יסודי, מעמיק שעונה לצרכים האמיתיים של הגוף ומתקן פגיעות של עשרות שנים ללא נזקים ותופעות לוואי כפי שגורמים התרופות והניתוחים.
גישת ההיגיינה הטבעית הוכיחה במאתיים השנים האחרונות של קיומה ש:
א. שגוף האדם כפוף לסדרה של חוקים, ציווים ועקרונות פעולה שנוצרו ביום שנוצר האדם.
ההיגיינה הטבעית מראה שזלזול בחוקי הטבע והפרה בוטה של חוקי הגוף מידי יום מובילים במהלך הזמן להרס הבריאות במוקדם או במאוחר. אין אדם שלא ישלם את המחיר של אי ציות לחוקי הטבע והגוף. יש אנשים חזקים יותר גנטית אבל לא לאורך זמן.

ב. לגוף האדם גם סידרה של צרכים שחייבים להיות מסופקים בצורה האופטימלית ביותר במהלך כל חייו של האדם. הצרכים הבסיסיים של הגוף הינם: מזון מתאים לבני אדם, מים טהורים, חמצן, שינה מנוחה, תנועה, ניקוי הגוף באמצעים טבעיים, שמש, שליטה על רגשות ומתח, פעילות מוחית, פעילות חברתית וקהילתית ועוד.
הניסיון של כל הרופאים בגישה זו מלמד שאי שמירה של חוקי ההפעלה והתחזוקה של הגוף החי ואי סיפוק הצרכים החיוניים של גוף האדם בצורה המדויקת גורמים עם הזמן לשיבושים בפעולה של המכונה הזו. לשיבושים האלה קוראת הרפואה "מחלות". פירוש שגוי של מהות המחלות מוביל לטיפול שגוי ולהחרפת המחלות עד כדי מוות.
אני מדגיש שהבריאות של האדם תלויה באופן מוחלט בשמירה על החוקים ובסיפוק צרכי הגוף בצורה הטובה ביותר ושימוש נכון בכל חומרי החיים הפשוטים האלה בצורה המדויקת ביותר, במינונים ובאופנים הנכונים.

כח הריפוי – היכן הוא ?
כדאי לדעת שגוף האדם היא המכונה המשוכללת ביותר שקיימת על פני כדור הארץ. אפילו החללית המשוכללת ביותר שנשלחה לחלל היא הרבה יותר פשוטה והרבה פחות מורכבת מהגוף החי ואפילו פחות מורכבת מתא בודד אחד של הגוף. האם חשבתם על כך פעם ? האם יעלה על הדעת שלמכונה הזו אין חוקי הפעלה ושמירה על מצבה התקין ? ודאי שכן. יש לה עקרונות הפעלה ופעולה מדויקים ביותר.
כדאי גם שנדע שכל כוחות הריפוי העצמיים נמצאים בגופו של האדם: איחוי שבר, ריפוי חתך/פצע, מערכת חיסון משוכללת כולם תהליכי ואמצעי ריפוי עצמיים. כל מה שהגוף זקוק לו הוא לקבל את חומרי החיים שבעזרתם ותוך כדי השימוש בהם הוא יבצע את תהליך הריפוי. אין כח ריפוי או חומר ריפוי מחוץ לגוף החי. מי שלא יבין זאת יחפש כל חייו לשווא בריאות אצל קוסמים וידעונים שיוליכו אותו שולל. ההיגיינה הטבעית מוכיחה שגם במצבים הקשים ביותר הכללים האלה תקפים ונכונים.

התפיסה המקובלת למחלות
בעולם המערבי התפיסה הרווחת היא שבריאות זה מצב זמני, שחולי זה מצב בלתי נמנע ותלוי במידה רבה בגורמים חיצוניים ולא בנו. אני אנסה להפריך את הטענה או התפיסה הזו.
אחרי שלמדתי גישות שונות בתחום התזונה והבריאות ואת גישת ההיגיינה הטבעית ואחרי שיישמתי את גישת ההיגיינה הטבעית על גופי וראיתי את התוצאות שלה ולאחר טיפול וייעוץ לחולים בכל סוגי המחלות כמעט, ומניסיונם של כל רופאי ההיגיינה הטבעית בעולם אני יכול לומר לכם שזו היא גישת הבריאות הכוללת, המדעית והמושלמת ביותר שיש כיום לאנושות. מצער מאוד שלמרות מאמצי וניסיונותי מדינת ישראל לא השכילה לאמץ את הגישה הזו ולמנוע מחלות וסבל ומוות של מיליוני בני אדם. זו היא גישה פשוטה מאוד מצד אחד אבל רחבה ומדעית שמוכיחה בפועל, הלכה למעשה, כבר כ - 200 שנה, על מיליוני מטופלים בכל סוגי המחלות הפנימיות ובעיות הבריאות שרק האדם עצמו יכול להוביל את עצמו לבריאות מושלמת.
אני מדגיש שוב, הניסיון של רופאי ההיגיינה הטבעית ב- 200 השנים האחרונות בכל העולם מצביע על עובדה ברורה: אפילו במצבים מחלה קשים ביותר החזרה לשמירה קפדנית על חוקי החיים והגוף וסיפוק צרכי הגוף במדויק ובצורה מושלמת מספיקים כדי להוביל לשיפור דרמטי במצב הבריאות ואפילו להחלמה מוחלטת ממחלות פנימיות. אין צורך במצבים אלה בתרופות לכל החיים כפי שיאמרו לכם רופאים קונבנציונאליים. במקרים קשים התרופות אולי נחוצות לזמן מוגבל מאוד עד להשגת שיפור מהיר באמצעות כוחות הריפוי של הגוף עצמו.

ריפוי עצמי-טבעי, לא על ידי גלולות ושיקויים:
בכל מקרה של החלמה כזו צריך להבין שמדובר כאן בהחלמה אמיתית, טבעית, עצמית של הגוף, לא על ידי כדורים, גלולות משחות צמחי מרפא, תרופות הומיאופטיות, דיקור, משחות, זריקות, חיסונים, ניתוחים, ופעולות אחרות שכולם מטפלים בסימפטומים של הבעיה ולא בשורש שלה (מרבית המטפלים בגישות השונות לא יסכימו איתי כמובן). צריך להבין שריפוי אמיתי וסופי על ידי הגוף עצמו ומנגנוני הריפוי הטבעיים שלו הם הריפוי האמיתי היחיד הקיים לבני אדם. כל מי שיחפש ריפוי לכאורה על ידי קיצורי דרך באמצעות אמצעים חיצוניים לגוף מוליך את עצמו שולל ובטווח הבינוני והארוך מצבו עלול להחמיר. אני כמובן לא פוסל שימוש בטיפולים מסוימים כדי להקל על הסבל במצבים בלתי נסבלים.
אבל אני מדגיש – הבריאות לא נובעת מאוסף של טיפולים כאלה ואחרים, יהיו קוסמים ככל שיהיו לנו, אלא מחזרה לשמירה על חוקי הבריאות הנצחיים. כלומר, ההיגיינה הטבעית היא מערכת של חוקים וכללי פעולה ותחזוקה מדויקים של גוף האדם שאיתם האדם נוצר/נברא ולא שיטת טיפול ככל השיטות האחרות.
ולכן, יש ללמוד, להבין, לקבל, להפנים, ולבצע את הכללים אחרת לא נשיג בריאות.
כדי לחדד את העניין עוד יותר, אף אדם אחר, יהיה בעל תואר דוקטור או פרופסור, או כל תואר אחר לא יכול בסופו של דבר לשמור על כללי הבריאות בשביל הגוף שלנו מלבד אנו בעצמנו.
כל מי שמדבר על שיטת טיפול שמחליפה, שבאה במקום שמירה על חוקי הבריאות מוליך אתכם שולל. אין עשרות שיטות להגעה לבריאות, יש רק חוקי בריאות שצריך לשמור עליהם, כן יש חוקי בריאות שאותם מרבית הרופאים לא מכירים !!!
יחד עם זאת יש לקחת בחשבון שיש מצבי חולי שהם נקודות אל-חזור, שברגע שהחולה היגיע אליהם לא תיתכן החלמה מלאה מהמחלה, גם אם יחול שיפור גדול, וזה נכון בכל מחלה.
למדתי לצערי במשך השנים שנוח לנו לחשוב שהבריאות היא עניין של מזל שהיא לא בידנו שהמחלות תוקפות את האדם ללא עוול בכפו, ללא אשמתו, ושמישהו אחר יכול לפתור לנו את בעיות הבריאות שלנו. בצורה זו למעשה אנחנו מסירים את האחריות מעצמנו ומטילים אותה על מישהו אחר. הציבור אומר - איך אני יכול לקחת אחריות על הבריאות שלי בניגוד לדעת הרופאים, מה אני מבין בכלל ?
אני שומע הורים מודאגים שאומרים לי בקשר לבריאות של ילדיהם – על עצמי מילא אני עוד יכול להחליט, אבל מה אני אקח אחריות לבריאות של הילד שלי ולא אתן לו תרופות ?


על מה מבוססת גישת ההיגיינה הטבעית ?
בניגוד לשאר הגישות המתיימרות לטפל בחולים, גישת "ההיגיינה הטבעית" מתבססת על שלושה מקורות ידע:
א. עדויות קליניות - הניסיון הטיפולי המצטבר של מאות רופאי הגישה בעולם ב– 200 השנים האחרונות.
ב. מחקרי מעבדה על בעלי חיים שמוכיחים חד משמעית שחוקי הטבע תקפים לגבי כל יצור חי. כאשר מספקים לבעלי חיים במעבדה את התנאים האופטימליים בריאותם נשמרת וכאשר מחסירים אלמנטים הם חולים כמו בני אדם.
ג. מחקרים אפידימיולוגיים – מחקרים ענקיים על עשרות מדינות בעולם ועל מאות מיליוני אנשים שמוכיחים שצריכה של אלמנטים מסוימים מובילה לחולי והימנעות מהם שומרת על הבריאות.

כיצד נולדה תפיסת "ההיגיינה הטבעית", מה מקורותיה וכיצד התפתחה ?
מיד במקביל להתפתחות הרפואה הקונבנציונאלית המודרנית, שהתחילה לעשות שימוש בתרופות כימיות כביכול "לריפוי" בני אדם ממחלות פנימיות קמה התנגדות קשה ורחבה לתפיסה זו בארה"ב ובאירופה. "ההיגיינה הטבעית" למעשה התפתחה במקביל במוחם של קבוצה של רופאים נטורולוגים וקונבנציונאליים אשר מלכתחילה לא התנגדה לשימוש בתרופות כימיות. אולם עם הזמן והניסיון המצטבר שמו לב אותם רופאים לשלוש תופעות/עובדות בולטות:
א. תצפית ראשונה: תרופות לעולם אינן מרפאות את המחלה וגם לא את האיבר החולה ולא את התפקוד הלקוי שבגללם ניתנו לחולה, כלומר אינן מעלימות את הבעיה לצמיתות. נהפוך הוא, אע"פ שבתחילה נראה שהן מעלימות את הבעיה היא עדיין קיימת מתחת לפני השטח והיא צצה תמיד מאוחר יותר ובדרך כלל בצורה חמורה יותר אם במקביל לא נטפל בשורש הבעיה.
ב. תצפית שנייה: עם לקיחת התרופות במהלך השנים נוצרות תמיד בעיות/מחלות נוספות/חדשות שנובעות מהתרופות עצמן (מחלות יאטרוגניות), שבגינן החולה "חייב" לבלוע תרופות חדשות. וכך הולך המצב ומחמיר עד שלפני מותו כאשר מצבו אנוש הוא נמצא במצב שהוא נוטל רשימה ארוכה של תרופות (שעל כולן נאמר מצוינות, משוכללות, טכנולוגויות, מתקדמות) אבל אף אחת מהן אינה מסוגלת להציל אותו ממותו הטרגי המוקדם והמלא בייסורים.
תמונה זו נצפתה כחוזרת על עצמה שוב ושוב בקרב פציינטים רבים של אותם רופאים והיא חוזרת גם כיום, 200 שנה אחרי כן ולאחר המצאת אלפי תרופות חדשות, בקרב חולים רבים שאני פוגש מידי יום.
ג. תצפית שלישית: אותם חולים שנרשמו להם תרופות במחלות האקוטיות (מחלות קצרות מועד, שבאות ונעלמות מעצמן כמו שפעת, אדמת, חצבת, אבעבועות, אנגינה, שיעול, נזלת, חום וכד') ולא לקחו את התרופות החלימו אומנם לאט יותר מאלו שכן לקחו את התרופות אבל החלמתם הייתה טובה יותר בשלושה מובנים:
1. הרגישו הרבה יותר חזקים ומלאי מרץ אחרי שהחלימו.
2. המחלה לא שבה אצלם במשך זמן רב.
3. ההחלמה הייתה בלי תופעות לוואי של התרופות.
לעומתם החולים שכן נטלו את התרופות (אנטיביוטיקה, אקמול להורדת החום, תרופות אנטי דלקתיות, קורטיזון וכד'( והמחלה כביכול נעלמה הרגישו חלשים במשך זמן רב והמחלה חזרה שוב ושוב, יותר מוקדם מהאחרים ומספר פעמים רב יותר במהלך השנה. כולנו זוכרים את הרגשת החולשה שבאה שבועות אחרי לקיחת אנטיביוטיקה. קשה לומר שזה תהליך של הבראה אמיתית.

בעקבות תצפיות אלה אותם רופאים הגונים, שטובת הציבור הייתה לנגד עיניהם, התחילו לשאול את עצמם שאלות קשות ומביכות:
א. כיצד יתכן שהם למדו בבית הספר לרפואה שלכל מחלה יש פתרון בדמות של תרופה מסוימת ומומלצת, אבל הם רואים שבפועל לא רק שהתרופות השונות אינן מובילות לריפוי, שהרי המחלה חוזרת על פי רוב שוב ושוב, אלא אפילו להחמרת המצב בטווח הבינוני והארוך ולתגובות גופניות רעליות שנקראות בזלזול - "תופעות לוואי" ?
ב. מדוע בעצם הרופא מתמקד בכל שנות לימודיו על לימוד אינטנסיבי ומעמיק של המחלות השונות שמתבטאות באיבריו השונים של האדם. אבל הרופא, שתפקידו המוצהר "לרפא", איננו לומד אף לא מילה אחת על תופעת הבריאות, מצב המנוגד למחלה ומצב שאליו הוא שואף אך במרבית המקרים הוא לא מגיע לשם.

אותם רופאים חלוצים שאלו את עצמם:
1. מדוע בכל לימודי הרפואה אין קורס אחד המסביר באמת מה היא בעצם המחלה האקוטית, מה הן סיבותיה האמיתיות ? בספר המחלות של הרפואה –"מטריה מדיקס", טוענת הרפואה בסוף התיאור הממושך של תופעת המחלה הספציפית שסיבתה איננה ידועה או שהמחולל הוא וירוס או חיידק שמתגלים עם הופעת המחלה. לעיתים הרפואה מאשימה גם את הגנטיקה של האדם במחלה. הטיעונים האלה נשמעים גם ביחס למחלת הסרטן.
השאלה היא - כיצד בכלל ניתן לטפל במחלה כאשר הסיבה איננה ידועה ?
2. אותם רופאים חלוצים שאלו את עצמם, מדוע בעצם לעסוק בחיפוש מתיש אחרי סימפטומים, תופעות חולניות, המוגדרות כמחלות, ולא לעסוק בחיפוש ובחקירה מעמיקים ויסודיים של תופעת הבריאות ? שהרי אם נמצא מה היא "הבריאות", אם נגיע למצב שבו אנחנו נמצאים וחיים בבריאות מושלמת הרי ברור שבמצב זה ממילא אין מחלה ואין צורך לעסוק במחלות ובריפוין ?

אותם רופאים חלוצים לא קיבלו את המצב הקיים והרגישו צורך לשנותו לאחר חקירת הנושא לעומקו והגעה למסקנה ברורה וחד משמעית לגבי השאלה הבאה:
האם בכלל ועד לאיזו נקודה יכולים בני אדם לשמור על בריאותם אך ורק באמצעות שמירה על עקרונות וחוקי בריאות קבועים וידועים מראש וללא אמצעי ריפוי אחרים ?

כיוון שלא היו אוכלוסיות בריאות סביבם שמהן יכלו ללמוד ולהסיק מסקנו הם פנו אל מדע הזואולוגיה, חקר בעלי החיים על פני כדור הארץ. הם למדו את הנושא וערכו תצפיות רבות משלהם במשך שנים רבות שלאחריהן הגיעו למסקנה ש:
בעלי החיים נולדו לתוך הטבע ללא כל ציוד נלווה מלבד גופם. אם גופם לא היה מצויד בכל הדרוש לו כדי לשרוד בתנאים קשים אלה בבריאות מושלמת במשך מליוני שנים בעלי החיים היו נעלמים מעל פני כדור הארץ. לא יעלה על הדעת שהטבע היה יוצר יצורים שאינם יכולים לשרוד בעזרת גופם בלבד בתנאי הסביבה הקשים שבהם הם נוצרו והתפתחו מלכתחילה. בעלי החיים אינם זקוקים לשום אמצעי ריפוי מלבד גופם כדי לשרוד בטבע בתנאים קשים ביותר וקיצוניים ובמצב של בריאות מושלמת.

ואז עלו השאלות הבאות:
א. כיצד זה שאותם בעלי חיים פרימיטיביים, חסרי כל ידע רפואי, חיים ללא כל קושי וללא מאמץ מיוחד כל חייהם בבריאות מושלמת ?
ב. והאם גם בני אדם בהיותם בעלי חיים יכולים לחיות את כל חייהם ואף למות בבריאות מושלמת ?
ג. אם כן, אם יש לנו את אותן היכולות הגופניות המולדות לחיות בבריאות מושלמת בדיוק כמו לשאר בעלי החיים היונקים, אז מדוע בפועל זה לא קורה ? מדוע אנחנו היחידים שחולים והם כולם, כל המינים והגזעים בטבע, חיים בבריאות מושלמת למרות תנאי המחייה הקשים שלהם בהשוואה אלינו ?

חלק מהתשובות שנתנו אותם חוקרים, חלוצי "ההיגיינה הטבעית", לאחר חקירות ותצפיות ארוכות היו:

העובדה היא ש:
א. הדמיון ברמה הגופנית, אנטומית, פיסיולוגית ביוכימית בין כל היונקים הגדולים עולה בהרבה על השוני בינהם. לכל היונקים הגדולים יש ראש ובתוכה מערכת עצבים, מעין חוטי חשמל, ששולטת על כל פעולות הגוף, אוזניים, עיניים, אף אחד – שצורך חמצן, פה, מזון שנספג לדם,שיניים לשון, מעיים דקים וגסים ופתח ליציאת הצואה, תהליך עיכול על ידי אנזימים לחומצות אמינו, לסוכרים, לחומצות שומן, לויטמינים, ומינרלים וכל החומרים נספגים לדם, כלי דם, נוזל דם, אברי נשימה- ריאות, אברי ניטרול והפרשת רעלים כמו הכליות, והכבד, אברי רבייה זכריים או ונקביים, תהליך של הריון ולידה דומים, עצמות ושרירים האחראים לביצוע כל, התנועות של הגוף וכן הלאה.

ב. כלומר ניתן לראות שבסופו של דבר הדימיון ברמה האנטומית כללית, וברמה הפיסיולוגית ביוכימית בין כל בעלי החיים היונקים לבין האדם הינו רב ואולי אפילו קרוב למוחלט. מה ששונה באופן בולט, מלבד השוני הבולט ברמת האינטליגנציה, זה הקופסה או הצורה החיצונית שהיא לחלוטין איננה משפיעה על הבריאות בקרב בעלי החיים בטבע שהרי הפיל, הג'ירפה, הנמר והזברה, הקוף והקרנף, למשל, כולם בריאים באותה מידה למרות השוני החיצוני בניהם.

ולכן המסקנה היא:

שאין ולא יכול להיות גם כל שוני או הבדל מהותי ביכולת הבסיסית של בני האדם להיות בריאים בהשוואה לשאר בעלי החיים ממשפחת היונקים שהרי כולנו דומים להפליא, אנחנו מורכבים מאותם חומרים, עשויים מבשר ודם ובעלי אותם מנגנונים גופניים, בעלי אותם איברים הניחנים באותו כושר פעולה בדיוק.

אז השאלה היא: מדוע אם כך בעלי החיים בטבע בריאים ואילו אנחנו חולים?
התשובה שנתנו רופאי ההיגיינה הטבעית הייתה שלכל בעלי החיים בטבע, ובמיוחד למשפחת היונקים אליה אנחנו מסווגים, יש למעשה סידרה של צרכים בסיסים דומים, קבועים וקריטיים להמשך החיים שלנו. לגבי הצרכים האלה חשוב לדעת שני דברים:

1. אי סיפוק מוחלט של אותם צרכים, שנקראו על ידי רופאי "ההיגיינה הטבעית" "מרכיבי חיים חיוניים", לפרק זמן מספיק ארוך יוביל את כולם למוות.

2. אולם מה שחשוב יותר ולא תמיד ברור ונגלה לעין כל הוא שאי סיפוק של אותם מרכיבים בצורה האופטימלית והמותאמת ביותר למבנה גופה של כל משפחה של בעלי חיים יגרום לשיבוש במצב הבריאות שלה, יוביל למחלה ובטווח הארוך יותר גם למוות.

מה שאנחנו רואים הוא שכל בעלי החיים בטבע נענים תמיד לכל הצרכים שלהם, "מרכיבי החיים החיוניים", מתוך אינסטינקט פנימי בלתי ניתן לשליטה מחשבתית ולשינוי באמצעות שיקול דעת. ההתנהגות של בעלי החיים הינה עקבית, קבועה ואיננה ניתנת מבחינתם לשינוי היא פשוט מוכתבת.

אז מה הם אותם מרכיבי החיים החיוניים ?
מרכיבים אלה הינם: מזון מתאים, מים צלולים, חמצן, תנועה, אור שמש, מנוחה, שינה, טמפרטורה אופטימלית, הפרשת פסולת, חיי חברה, חיי מין, תחושת ביטחון פיזי, שלווה נפשית, ביטחון עצמי ועוד.

אנו רואים שבעלי החיים מספקים לעצמם תמיד מספיק מזון ואך ורק את המזון שגופם מותאם לו מטבע בריאתו, הם מספקים לעצמם מים בכמות מספיקה, שינה ומנוחה בכמות מספקת, אור שמש בכמות ראויה, תנועה בכמות האופטימלית וכן הלאה. הם אינם יכולים לסטות מהדרך הזו כיוון שהיא מוכתבת להם והם אינם יכולים להתנגד לה.
לעומתם בקרב "האדם" התפתחו תרבויות חדשות של צריכה של "פסולת תעשיתית" במקום מזון, תרבות מטורפת של בילוי, של הרעלה של הגוף באמצעות חומרים שונים ומשונים והאנושות אימצה לעצמה מכלול של התנהגויות שמהוות למעשה המכשול העיקרי שלה בפני הגעה למצב של בריאות מושלמת.
האדם הממוצע למעשה, מבוקר עד ערב במהלך כל חייו, אינו עושה שימוש נכון ומותאם לגופו באף אחד ממרכיבי החיים החיוניים ואינו מספק אותם לגופו בכמות, בצורה, באופן ובאיכות המותאמים לו מטבע בריאתו. במקום מים הוא שותה משקאות מרעילים, במקום מזון טבעי הוא מכניס לגופו פסולת תעשיתית שנחשבת בעיניו לבלתי מזיקה, הוא אינו ישן מספיק אינו נח מספיק, הוא לא מתנועע מספיק וכן הלאה. הבעיה הגדולה ביותר היא שהוא כלל אינו מודע לקיומם של הצרכים הקבועים והמדויקים האלה משום שהוא אינו לומד עליהם בשום מסגרת חינוכית מסודרת. ההתעלמות מסיפוק הצרכים הבסיסיים האלה ואי סיפוקם לגוף בצורה המושלמת, או הקרובה למושלמת, היא הסיבה לכל מחלותיו של המין האנושי.

ולכן רופאי ההיגיינה הטבעית התחילו ללמד את המטופלים שלהם את עקרונות וחוקי הבריאות. והתוצאות הן שחולים בכל סוגי המחלות נרפאים אך ורק משימוש נכון, מדויק ועקבי "בחומרי החיים החיוניים".

להלן מספר עקרונות שפותחו על ידי רופאי ההיגיינה הטבעית וידונו בפירוט במהלך הסדנא:

א. אוטוטוקסמיה-הרעלה עצמית, היא הגורם הראשוני והעיקרי למחלות.

ב. עודפים וחוסרים תזונתיים בונים תאים חולים, רקמות חולות ואיברים חולים ומובילים לשיבוש
התפקוד שלהם, כלומר למחלות.

ג. אין מחלות בודדות יש גוף חולה. כאשר איבר מסוים חולה משמע שכל הביוכימיה של הגוף לא תקינה. לכן הטיפול צריך להיות לא רק באיבר החולה אלא בגוף כולו.

ד. האחריות לבריאותנו מוטלת אך ורק עלינו.

www.dreshkhar.com


במה יכולה להועיל לכם הסדנא ללימוד גישת ההיגיינה הטבעית ?

א. הענקת מושגים חדשים בתחום הבריאות כדי להגיע להשגת פריצת דרך והזדמנות לחיי בריאות וחופש מכל בעיה בריאותית שהיא לכל החיים באמצעות הכרת כוח הריפוי הטבעי, העצמי והמדהים של הגוף .

ב. להפוך את המצב של משקל תקין לממשי וקבוע בחייכם ולחסוך לכם ולבני המשפחה סבל רב ועשרות אלפי שקלים עקב מחלות והוצאות מיותרות.

ג. לרכוש עוצמה מלאה בקביעת איכות החיים שלכם לרוב תוך זמן קצר ביותר.

ד. לרכוש תחושה עצומה של ביטחון וחופש מפחד מבעיות בריאות שלכם ושל בני המשפחה.

ה. להפסיק לעשות "דיאטה" באמצעות מפנה חיובי וקבוע באופן ההסתכלות שלכם על בריאות ותזונה
ולהתחיל לחיות מתוך בחירה ולא מתוך תחושה של קורבן.

ו. גיבוש תפיסת עולם מדעית בנוגע לבריאות, למחלות, לתזונה נכונה ומבריאה ושמשפיעה על היכולת ליישם את ההיגיינה הטבעית בחיי יומיום !

ז. הבנת התופעות שמתרחשות בגוף בזמן מחלה ופירוש נכון שלהן !


הגורם להצלחה הינה שיטת הלימוד/הרפוי הרב שלבית שפותחה על ידי ד"ר אשחר

שלב הראשון - המטופל/הלומד רוכש מידע חדש, אמין ומדעי על צרכיו של הגוף.
שלב שני - לאור רכישת המידע עולה רמת המודעות עד לכדי בקשה של המטופל לבצע שינויים
תזונתיים ואחרים.
שלב שלישי - שינויים אלה מובילים לשיפור מידי כמעט ומפתיע בכמה מרכיבי בריאות. התחושה הכללית משתנה, גוברת תחושת הבריאות המרץ והאנרגיה, תחושת העייפות והכבדות נעלמת, פוחת הרצון לישון, גובר כח הריכוז והמחשבה ועוד שינויים חיוביים מפתיעים.
שלב רביעי - שיפורים מפתיעים אלה במצב הבריאות מובילים להמרצת כח הרצון לביצוע שינויים קבועים בבחירות ההתנהגותיות של המטופל.
שלב חמישי - בחירות התנהגותיות נכונות שחוזרות ונשנות הופכות להרגלים בריאותיים חיוביים וקבועים.
שלב שישי - לאור ההרגלים החדשים נוצר בהרבה מקרים שיפור קיצוני חיובי במצבו הבריאותי של המטופל.
שלב שביעי - השיפור הבריאותי המהיר והמפתיע מהווה תמריץ חזק להתמדה בשינויים ולהחדרת שינויים נוספים.

הצלחה או כישלון

על פי ניסיונו של ד"ר אשחר סיכויי ההצלחה של עבודה שאיננה פועלת על פי הסדר הנ"ל נמוכים.
לעומת זאת הצמדות למודל זה מעלה את סיכויי ההצלחה לקרוב ל- 95% !!!


היתרונות של למידת סדנא וחיים על פי עקרונות ההיגיינה הטבעית

שיפור איכות החיים ניכר במספר רב של כיוונים :

 הבנה עמוקה של המקור והגורמים לכל בעיות הבריאות !
 קבלת כלים מעשיים להבנת תופעת הבריאות וליישומה בחיי היומיום !
 היעלמות הפחד ממחלות ומבעיות בריאות והגעה להבנה שהבריאות שלנו באמת נתונה בידנו !
 ירידה בכמות התרופות עד להפסקה מוחלטת שלהן במרבית המקרים תוך שבועות עד כמה חודשים !
 ריפוי של בעיות בריאות אקוטיות וכרוניות (שנמשכו שנים רבות) בזמן קצר !
 מניעה עתידית של תחלואים ובעיות בריאות של נשים וגברים ומניעת הכניסה למעגל צרכני התרופות, הניתוחים והמוגבלים.
 מניעה של שתי המחלות הקשות ביות שהן המגיפה של המאה: מחלות לב וכלי דם, וסרטן.

 חסכון של עשרות אלפי שקלים בגין תרופות, בדיקות, טיפולי סרק קונבנציונאליים ואלטרנטיביים, "תכשירי פלא", חיסונים, "ניתוחי חירום", אשפוזים, אובדן ימי עבודה, מכשירי שיקום, עלויות סיעוד לאדם ולמשפחתו - במהלך כל החיים.

שיפור חיובי ומהיר ביותר בכל מדדי הבריאות:
 עלייה ברמת החיוניות, המרץ, והאנרגיה.
 עלייה בכושר העבודה. התפוקה גדלה בהרבה.
 יכולת ההשתכרות גדלה ונשארת גבוהה, לא רק שלא מפסידים כסף בגין מחלות גם יכולים
להרוויח יותר.
 עלייה ברמת הצלילות המחשבתית והזיכרון.
 עלייה בחדוות ושמחת החיים.
 עלייה בתחושה הכללית של אופטימיות.
 ירידה משמעותית עד להיעלמות מוחלטת של תחושת העייפות לאורך כל שעות היום.
 יכולת להחזיק מעמד עד שעות מאוחרות בערב ולהינות מפעילות פנאי מרעננת ומעשירה.
 ברוב המקרים, הקטנת הצורך בשעות שינה מרובות.
 איכות השינה משתפרת מאוד: רגועה ועמוקה יותר וללא התעוררויות, היעלמות הצורך במכשירים.
 היעלמות של בעיות גופניות ומכאובים שלרפואה אין אבחנה מוגדרת לגביהם והיא מתעלמת מקיומם.
 ירידה מהירה ומאוזנת במשקל ללא תחושה של דיאטה ותוך כדי תחושה מדהימה ונעימה של
שובע אמיתי.
 קבלת כלים חזקים לשמירה על משקל תקין/קבוע ולאורך זמן.
 תהליך של היריון קל ובריא יותר, ללא סיבוכים, ללא עליית משקל מיותרת, ללא בריחת סידן והרס השיניים, הקטנת סיבוכי הלידה, הנקה מוצלחת, התאוששות מהירה מהריון ומהלידה.
 סיכוי לתרומה חיובית ומכרעת לבריאות ילדנו ובני משפחותינו והקטנת הסיכוי שלהם לחלות בכל תחלואי העידן החדש.
 חיסכון בתקציב המזון המשפחתי שמוצא כיום על מזון תעשייתי קלוקל ומזיק ביותר.
 חיסכון גדול בזמן רב שמבוזבז על טיפול במחלות ובבעיות בריאות, ריצה לרופאים, לבדיקות, לאבחונים, למעקב לטיפולים וכן הלאה.
 הפחתת נזקים כמו קידום ומעמד בעבודה שעלולים לנבוע מאובדן ימי עבודה רבים בשנה.
 ירידה ברמת הסיכון לתאונות מכל הסוגים, וגם תאונות דרכים עקב עייפות מצטברת.
 מראה צעיר יותר בהרבה מהגיל הכרונולוגי.
 קבלת הערכה גבוהה מהסביבה על מראה בריא ועל האיכות האנושית הגבוהה שמקרין אדם בריא.
 מניעת סבל מבני המשפחה שמלווים הורה חולה ומגיעים למצב של יתומים ואלמנות, חלילה.
 תרומה לאיכות הסביבה, לניקיון של האוויר המים, הקרקע והצומח והקטנת כמות הפסולת הלא אורגנית שמוזרמת לסביבה ובחזרה אלינו.



www.dreshkhar.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר אשחר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]